مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته قلب و عروق در آمریکا

رشته قلب و عروق در آمریکا

تخصص رشته قلب و عروق در آمریکا یک تخصص مهم در رشته پزشکی در این کشور است. کسب تخصص در این رشته لازمه سال ها تلاش و تحصیل است. متخصصان قلب در آمریکا، پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان اختلالات قلبی تخصص دارند. در مجموع، بعد از دبیرستان، به طور کلی 10-17 سال طول می کشد تا متخصص قلب شوید. این سال های تحصیل شامل اخذ مدرک لیسانس، حضور در دانشکده پزشکی برای اخذ مدرک پزشکی و گذراندن دوره رزیدنتی و فلوشیپ در رشته قلب و عروق می باشد. برای کار به عنوان یک متخصص قلب، مجوز دولتی مورد نیاز است و تقریباً همه کارفرمایان گواهی هیئت مدیره را می خواهند. برای تحصیل و کار در رشته قلب و عروق در آمریکا می توانید از تیم مشاوره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی بگیرید.

تحصیل رشته قلب و عروق در آمریکا

مانند سایر پزشکان، متخصصان قلب آینده مسیر تحصیلی خود را با گذراندن دوره های پیش نیاز مقطع کارشناسی آغاز می کنند. اکثر دانشجویان مدرک لیسانس خود را در رشته‌های مرتبط با علم به دست می‌آورند، اگرچه امکان پذیرش در دانشکده پزشکی با گذراندن دوره‌های پیش‌نیاز، اما عدم کسب مدرک وجود دارد. از آنجایی که پذیرش در دانشکده پزشکی بسیار رقابتی است، حفظ معدل بالا و ایجاد یک رزومه قوی در طول سال های کارشناسی مهم است. داوطلبان بالقوه دانشکده پزشکی باید در آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT) نیز شرکت کنند.

گام بعدی برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب، تکمیل دانشکده پزشکی برای کسب مدرک دکترای پزشکی (MD) یا دکترای استئوپاتی (DO) است. در طول دانشکده پزشکی، دانشجویان معمولاً 2 سال اول را صرف دوره های بیشتری در زیست‌شناسی، آناتومی، پزشکی پایه، فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی می‌کنند. در 2 سال آخر، دانشجویان دوره‌های کارآموزی تحت نظارت را تکمیل می‌ کنند و تجربه واقعی در تشخیص بیماری‌ها و درمان بیماران در محیط‌های پزشکی به دست می‌آورند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته قلب و عروق در آمریکا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ویرجینا غربی
2دانشگاه دوک
3دانشگاه پزشکی کارولینا جنوبی
4دانشگاه کالیفرنیا
5دانشگاه استنفورد
6دانشگاه پنسیلوانیا
7دانشگاه تگزاس
8دانشگاه نبراسکا
9دانشگاه فلوریدا
10دانشگاه ایلینویز

کار در رشته قلب و عروق در آمریکا

همه متخصصان قلب برای انجام کار در این رشته در آمریکا باید دارای مجوز باشند. پزشکان آینده باید آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده (USMLE) را بگذرانند. برای واجد شرایط بودن برای شرکت در USMLE، داوطلبان باید مدرکی از یک دانشکده پزشکی معتبر داشته باشند. هیئت پزشکی داخلی آمریکا در چندین رشته فوق تخصص قلب، مانند الکتروفیزیولوژی قلب بالینی، بیماری های قلبی عروقی و قلب و عروق مداخله ای (تهاجمی) گواهینامه ارائه می دهد. برای دریافت گواهی بورد در یک فوق تخصص، داوطلبان ابتدا باید با رعایت الزامات آموزشی، بالینی و مجوز و همچنین گذراندن یک آزمون کتبی گواهی پزشکی داخلی را دریافت کنند. گواهینامه بیماری های قلبی عروقی و قبولی در آزمون تخصصی نیز برای اخذ گواهینامه فوق تخصص الزامی است.

طبق آخرین تحقیقات متخصصان قلب (غیر تهاجمی/غیر مداخله ای) به طور متوسط ​​سالانه 390000$ (دلار) حقوق دریافت کردند. تخصص فرعی مانند متخصصان قلب تهاجمی (مداخله)، پتانسیل حقوق را حتی بیشتر افزایش می دهد. در نمودار زیر میزان حقوق سالیانه کار در آمریکا برای متخصصین قلب و عروق آمده است:

درآمد سالیانه متخصص قلب و عروق

دستیاری قلب و عروق در آمریکا

پس از اتمام دانشکده پزشکی، آموزش متخصصان قلب و عروق برای تکمیل برنامه رزیدنتی 3 ساله در رشته پزشکی داخلی ادامه می یابد. این برنامه ها معمولاً پولی هستند و به ساکنین اجازه می دهند تحت نظارت پزشکان دارای مجوز تجربه عملی کسب کنند. پس از اخذ اقامت، متخصصان قلب مشتاق تا 5 سال در برنامه های فلوشیپ با تمرکز بر حوزه قلب و عروق که می خواهند در آن تمرین کنند، تحت آموزش قرار می گیرند. مدارس برنامه های فلوشیپ قلب و عروق را در تخصص های مختلف مانند بیماری های قلبی عروقی، قلب و عروق مداخله ای و نارسایی قلبی ارائه می دهند.

کار متخصصان قلب و عروق در آمریکا

بیماران معمولاً توسط پزشکان معمولی خود به متخصص قلب ارجاع داده می شوند. این بیماران ممکن است علائمی را تجربه کنند که نشان دهنده ناراحتی قلبی است. متخصصان قلب با استفاده از ترکیبی از معاینه فیزیکی، بررسی علائم و آزمایش های پزشکی، مشکلات قلبی و عروقی را تشخیص و درمان می کنند. برخی از متخصصان قلب در مراکز خصوصی به عنوان مشاور پزشکان عمومی بیماران کار می کنند، در حالی که برخی دیگر به عنوان محقق و معلم برای دانشگاه ها کار می کنند. به عنوان بخشی از عمل خود، متخصصان قلب ممکن است روش هایی مانند اکوکاردیوگرام، تست ورزش و کاتتریزاسیون قلبی را انجام دهند یا توصیه کنند.

انتخاب دانشگاه برای تحصیل رشته قلب و عروق در آمریکا

انتخاب دانشگاه برای تحصیل رشته قلب و عروق در آمریکا

هنگام جستجوی دانشکده های قلب و عروق موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • دانشجویان باید اطمینان حاصل کنند که برنامه های آینده توسط کمیته رابط در آموزش پزشکی معتبر است.
  • دانشجویان ممکن است بخواهند دانشکده های پزشکی را در نظر بگیرند که آموزش قلب و عروق را از طریق چرخش بالینی ارائه می دهند.
  • افرادی که علاقه زیادی به تحقیق دارند ممکن است بخواهند دانشکده های پزشکی را انتخاب کنند که به عنوان موسسات تحقیقاتی به خوبی تثبیت شده اند.

دانشکده پزشکی دانشجویان را برای درک بدن انسان، شناسایی بیماری ها و ارائه درمان آموزش می دهد. چرخش بالینی و دروس انتخابی به دانشجویان آموزش می دهد تا دانش کتاب درسی را در محیط های بیمارستانی در دنیای واقعی به کار گیرند. دوره شامل انواع موضوعات پزشکی و علمی است. برنامه های رزیدنتی چندین ساله است و شامل آموزش های بالینی و آموزشی می باشد. افراد در این برنامه ها زمان قابل توجهی را با بیماران تحت نظارت متخصصین قلب و عروق کار می کنند. ساکنان در حین آموزش، و همچنین مزایای دیگری مانند مرخصی استعلاجی و حرفه ای، کمک هزینه دریافت می کنند. برای آماده شدن برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب، دانشجویان می توانند در دانشکده پزشکی در یک موسسه معتبر ثبت نام کنند و سپس برنامه های رزیدنتی و فلوشیپ را تکمیل کنند.

مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره برای مهاجرت به آمریکا یا اروپا و سایر کشورهای معتبر در جهان هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *