مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته قلب و عروق در آرژانتین

رشته قلب و عروق در آرژانتین

رشته قلب و عروق در آرژانتین نیز به عنوان یک رشته تخصصی در دانشگاه های معتبر این کشور به متقاضیان علاقه مند ارائه می شود. آرژانتین با نام رسمی جمهوری آرژانتین در جنوب شرقی آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور دومین کشور بزرگ آمریکای لاتین و هشتمین کشور بزرگ در جهان است. آرژانتین سومین اقتصاد بزرگ در آمریکای لاتین و دومین اقتصاد بزرگ در آمریکای جنوبی است.

این کشور عضوی از اقتصادهای G-15 و G-20 و یکی از اعضای تأمین مالی سازمان ملل متحد، WTO، بانک جهانی و بسیاری دیگر است. آرژانتین توسط بانک جهانی به عنوان یک اقتصاد پردرآمد طبقه بندی شده است و اقتصاد کشور با اندازه بازار و نرخ رشد حمایت می شود. برای بررسی رشته قلب و عروق در آرژانتین این مقاله به همت همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

تحصیل رشته قلب و عروق در آرژانتین

تحصیل رشته قلب و عروق در آرژانتین در دانشگاه های پزشکی این کشور قابل انجام است. در این دوره ها، شما به عنوان یک دانشجو، انتقال را بررسی می‌کنید، سبک‌های یادگیری را مرور می‌کنید، تفکر انتقادی را تقویت می‌کنید و با منابع موجود برای استفاده خود آشنا می‌شوید. این دوره ها مهارت های موفقیت دانشجو را پوشش می دهد که در آن شما عادات مطالعه موثر (به ویژه برای بهبود مهارت های خواندن و نوشتن) را بر اساس سبک یادگیری شخصی خود یاد خواهید گرفت. تمرین‌های مهارت‌های زندگی نیز در دوره های آمادگی، آموزش ارتباطات، مسئولیت‌پذیری، کار گروهی، خودآگاهی و درک تأثیری که بر دیگران می‌گذارید، ضروری است.

در ماژول آناتومی و فیزیولوژی قلب آموزشی برای کمک به درک اجزای ضروری مکانیکی، الکتریکی و دینامیکی قلب انسان طراحی شده است. این دوره به بررسی آناتومی قلب، روابط ساختاری و رشد جنینی می پردازد. به صورت کلی مانند این ماژول دوره های مختلفی در رابطه با رشته قلب و عروق ارائه می شود. در دوره ابزار قلب ابزار شما درک درستی از نحوه عملکرد ابزارهای بیوپزشکی مانند الکتروکاردیوگرام، مانیتور هولتر، مانیتور فشار خون، مانیتور رویداد (ضبط تلفنی ترانس)، فونوکاردیوگرام، برنامه نویسان ضربان ساز میکر و دفیبریلاتورهای خارجی قلب خواهید داشت. شما می توانید توضیح دهید که چگونه تکانه های الکتریکی قلب به عملکردهای مکانیکی تبدیل می شوند که می توانند توسط الکتروکاردیوگراف چاپ شوند.

در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته قلب و عروق در آرژانتین معرفی شده اند:

مراکز آموزشی رشته قلب و عروق در آرژانتین

استخدام در رشته قلب و عروق در آرژانتین

متخصصان قلب و عروق خط مقدم نیروی کار در آرژانتین هستند که بیماران هنگام دریافت مراقبت های قلبی عروقی مشاهده می کنند. آنها خدمات ضروری را ارائه می دهند و اغلب جزو اولین کسانی هستند که شرایط قلبی تهدید کننده زندگی را تشخیص می دهند و به بیماران این امکان را می دهند که درمان به موقع و اغلب نجات دهنده زندگی را دریافت کنند. متخصصان قلب و عروق با متخصصین قلب و متخصصین داخلی کار می کنند و انواع تست های تشخیصی غیرتهاجمی قلبی را انجام می دهند:

  • الکتروکاردیوگرام (ECG/EKG)
  • تست استرس ورزش
  • مانیتورینگ هولتر
  • نظارت و برنامه ریزی دستگاه قلبی

به عنوان یک متخصص قلب و عروق، فرصت هایی برای استخدام در آرژانتین در موارد زیر پیدا خواهید کرد:

  • بیمارستان ها
  • کلینیک های خصوصی
  • آزمایشگاه های خصوصی
  • شرکت های تجهیزات تشخیصی قلب (در فروش یا پشتیبانی فنی)
  • شرکت های دارویی
  • به عنوان یک متخصص قلب و عروق ثبت شده (RCT)، می توانید در هر کجای آرژانتین کار کنید.

درآمد رشته های پزشکی در آرژانتین را در اینجا ببینید.

فارماکولوژی و پاتوبیولوژی قلب در آرژانتین

پاتوفیزیولوژی قلب اطلاعاتی در مورد شرایط و آسیب شناسی های رایج قلبی ارائه می دهد. این دوره بر اساس و با دوره آناتومی و فیزیولوژی قلب ساخته شده است. هر نوع بیماری یا آسیب شناسی قلبی در رابطه با آناتومی، فیزیولوژی، پاتوفیزیولوژی، علل، اهمیت، پیامدها، تظاهرات بالینی، عوامل خطر، تشخیص و درمان در صورت لزوم مورد بحث قرار می گیرد. بیماری‌ها و آسیب‌شناسی‌های قلبی خاص در یک دسته وسیع نیز مورد بحث قرار می‌گیرند. تظاهرات بالینی یک بیماری یا آسیب شناسی قلبی در رابطه با عملکرد بالینی تکنسین قلب مورد بحث قرار می گیرد.

تحصیل در آرژانتین در رشته فارماکولوژی قلب اطلاعاتی در مورد داروهای قلبی که معمولاً استفاده می شود ارائه می دهد. این دوره بر اساس و با دوره پاتوفیزیولوژی قلب ساخته شده است. داروهای قلبی بر اساس طبقه بندی دارویی پذیرفته شده طبقه بندی می شوند. هر کلاس دارویی از نظر عملکرد، اندیکاسیون ها، موارد منع مصرف، عوارض جانبی، استفاده، دوز، و کاربرد بالینی در صورت لزوم مورد بحث قرار می گیرد. داروهای قلبی خاص در کلاس ها نیز مورد بحث قرار می گیرد. کاربرد بالینی یک کلاس دارویی یا داروی خاص در رابطه با آسیب شناسی قلبی بیمار و عملکرد بالینی تکنسین قلب مورد بحث قرار می گیرد.

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه بوینس آیرس آرژانتین

تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه بوینس آیرس آرژانتین

موسسه فیزیوپاتولوژی قلب و عروق در سال 1992 به عنوان یک آزمایشگاه، بخشی از گروه آسیب شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه بوئنوس آیرس با هدف انجام و ترویج فعالیت های مرتبط با تحقیقات قلب و عروق ایجاد شد. در آن زمان، محققان دانشگاه‌ها و مؤسسات دیگر در بخش پاتولوژی امکانات کافی برای شروع کار در تحقیقات قلبی عروقی پیدا کردند. با حمایت بقیه بخش، “آزمایشگاه”، همانطور که در آن زمان نامیده می شد، بسیار سریع شروع به رشد کرد و به لطف کمک های مالی دولتی و خصوصی، خطوط تحقیقاتی مختلفی توسعه یافت.

بخشی از اهداف اولیه آن علاوه بر پژوهش، آموزش و تشکیل نیروی انسانی است. از این رو، کارکنان مؤسسه از ابتدا به تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اختصاص داشتند. در این راستا، دوره های متعددی با انجمن قلب و عروق آرژانتین (SAC) و فدراسیون قلب و عروق آرژانتین (FAC) ایجاد شده است. فعالیت‌های اخلاق زیستی و انسان‌گرایی پزشکی که در مؤسسه به‌طور خاص برای دانش ‌پژوهان جوان و دانشجویان پایان ‌نامه دکترا انجام می‌شود، کم اهمیت نیست.

  • حضور دانشجویان مقطع کارشناسی در مؤسسه با همکاری فعال در زمینه تحقیقات قلب و عروق از زمان تأسیس مؤسسه مستمر بوده و در سالهای گذشته با ایجاد انجمن دانشجویان علم در سال 1380 تقویت شده است.

در حال حاضر موسسه علاوه بر سهمی که در شکل گیری دانشجویان، همراهان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و نیز تدریس خصوصی بیش از 10 پایان نامه در حال آماده سازی دارد مفتخر است که با انتشار منظم در هر دو مجلات ملی و بین المللی فعال است. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره شرایط اعزام دانشجو به آرژانتین بخوانید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *