مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته فیزیک در لوکزامبورگ

رشته فیزیک در لوکزامبورگ

رشته فیزیک در لوکزامبورگ تنها در دانشگاه لوکزامبورگ ارائه می شود. لوکزامبورگ یکی از کشورهای مرفه اتحادیه اروپاست. این کشور همچنین به عنوان یکی از کشورهای ثروتمند اروپا یاد می شود. لوکزامبورگ یکی از کشورهای با درآمد بالا و نرخ بیکاری پایین است. با تحصیل در این کشور می توانید موقعیت کار پس از تحصیل در لوکزامبورگ را برای خود فراهم کنید. با داشتن مدرک تحصیلی در رشته فیزیک می توانید به بازار کار این کشور ورود پیدا کنید و اقامت خود را ادامه دهید. متقاضیان کار و تحصیل رشته فیزیک در لوکزامبورگ می توانند با مطالعه این نگارش اطلاعات خوبی را بدست آورند. جهت انجام امور مهاجرتی مطمئن به کشورهای مختلف می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

کار در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ به عنوان یکی از کشورهای برتر اروپا از نظر درآمد محسوب می شود. لذا با یافتن کار در این کشور می توانید درآمد مناسبی را بدست آورید. البته یکی از چالش های زندگی و کار در لوکزامبورگ زبان این کشور است. زبان های لوکزامبورگی، فرانسوی، آلمانی و هلندی از جمله زبان های استفاده شده در این کشور هستند. لذا زندگی در یک کشور چند زبانه و چند فرهنگی یک چالش است.

در هر حال با کار در رشته فیزیک می توانید درآمد بالایی بدست آورید. در حال حاضر میزان حقوق یک فیزیکدان متخصص در کشور لوکزامبورگ به صورت متوسط 10000€ (یورو) در ماه است البته این در حالی است که کم ترین میزان درآمد اعلام شده در رشته فیزیک در لوکزامبورگ حدود 5130€ (یورو) و بیشترین میزان 15500€ (یورو) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک در کشور لوکزامبورگ را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک در کشور لوکزامبورگ

تحصیل رشته فیزیک در لوکزامبورگ

تحصیلات عالی در لوکزامبورگ با 2 قانون اداره می شود:

  • قانون اصلاح شده 27 ژوئن 2018 در مورد سازمان دانشگاه لوکزامبورگ
  • قانون اصلاح شده 19 ژوئن 2009 در مورد سازمان آموزش عالی

دانشگاه دولتی لوکزامبورگ به موجب قانون در سال 2003 تاسیس شد تنها دانشگاه دولتی لوکزامبورگ از زمان تاسیس است. قانون 27 ژوئن 2018 جایگزین قانون 12 آگوست 2003 شده است. قانون 19 ژوئن 2009 دامنه آموزش عالی در لوکزامبورگ را مشخص می کند. این زمینه قانونی برای توسعه برنامه های چرخه کوتاه ایجاد می کند. همچنین چارچوب قانونی برای تأسیس و تأیید اعتبار موسسات آموزش عالی خصوصی خارجی در لوکزامبورگ است. سیستم آموزش عالی در لوکزامبورگ با ساختارهای ارائه شده در فرآیند بولونیا همسو است و شامل یک دوره کوتاه اولیه، لیسانس (دوره اول)، کارشناسی ارشد (دوره دوم) و دکترا (دوره سوم) است. چرخه کوتاه شامل یک دوره فنی است.

این صلاحیت حرفه ای پس از اتمام موفقیت آمیز تحصیلات در یکی از زمینه های زیر اعطاء می شود:

  • مشاغل صنعتی و تجاری
  • هنرهای کاربردی
  • مشاغل صنایع دستی
  • مشاغل خدماتی و بهداشتی
  • مشاغل کشاورزی.

شرایط عمومی دسترسی، مدارک تحصیل در لوکزامبورگ است که پس از اتمام 13 سال تحصیل و گذراندن آزمون دولتی مربوطه اعطاء می شود. مدارک خارجی قابل مقایسه نیز ممکن است پذیرفته شود. پذیرش در برخی از دوره های تحصیلی ممکن است براساس شرایط خاص دوره باشد. تحصیل رشته فیزیک در این کشور فقط در دانشگاه لوکزامبورگ در مقاطع مختلف امکان پذیر است.

تحصیل فیزیک در دانشگاه لوکزامبورگ

دانشگاه لوکزامبورگ که در سال 2003 تاسیس شد، تنها دانشگاه دولتی در لوکزامبورگ است. چند زبانه، بین المللی و تحقیق محور این یک موسسه مدرن با محیط عالی است. اگرچه وقتی صحبت از مقصد تحصیل در خارج از کشور نادیده گرفته می شود، لوکزامبورگ یکی از کشورهای امیدوار کننده برای مطالعات بین المللی است. لوکزامبورگ در قلب اروپا واقع شده است و با بسیاری از کشورهای اروپایی برجسته مانند فرانسه و آلمان هم مرز است. مقطع کارشناسی در لوکزامبورگ و مقطع کارشناسی ارشد محبوب ترین مقاطع تحصیلی در این کشور هستند.

شهر لوکزامبورگ یکی از دیدنی ترین پایتخت های اروپا است. شهر قدیمی آن که در فهرست یونسکو قرار دارد، شامل تونل ها، گوشه و کنارهایی است که برخی از موزه های برجسته و دیدنی ها را جای داده است. این شهر به دلیل مراکز مالی و اتحادیه اروپا مشهور است و تعطیلات آخر هفته را به یک زمان ایده آل برای بازدید تبدیل می کند، زیرا قیمت هتل ها به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

در این بخش از مطلب شاهد مدارک لازم جهت تحصیل رشته فیزیک در لوکزامبورگ هستید:

مدارک لازم جهت تحصیل رشته فیزیک در لوکزامبورگ

تحصیل لیسانس فیزیک در دانشگاه لوکزامبورگ

لیسانس فیزیک در دانشگاه لوکزامبورگ به دانشجویان اجازه می دهد تا در مورد زمینه های اصلی فیزیک دانش کسب کنند. این برنامه آنها را با ابزارهای لازم ریاضی آشنا می کند و از طریق طیف گسترده ای از دروس انتخابی امکان تخصص را فراهم می کند.

شمای کلی لیسانس فیزیک در این دانشگاه:

پارامترشرح
مدرکلیسانس فیزیک
مدت زمان3 سال برنامه تمام وقت یا 6 ترم (180 ECTS)
زبان هاانگلیسی (75%)، فرانسوی (25%)

امتیازات این برنامه:

  • ترکیبی از سخنرانی ها و تحقیقات فعلی
  • طیف گسترده ای از دروس انتخابی (علوم کامپیوتر، تعلیماتی، نجوم، ژئوفیزیک و سایر)
  • تحصیل در خارج از کشور در ترم 3، 4 یا 5 امکان پذیر است.
  • ترم 6 کاملاً به پروژه کارشناسی ارشد اختصاص یافته است.

دانشجویان همچنین می توانند لیسانس فیزیک به زبان آلمانی فرانسوی لوکزامبورگی را که توسط دانشگاه های لوکزامبورگ، لورین و زارلند سازمان یافته است ثبت نام کنند. این برنامه مطالعاتی 3 گانه، با هدف تلفیق یک آموزش علمی کاملاً یکپارچه با ارزش های فرهنگی و زبانی، منجر به دریافت مدرک معتبر می شود.

شرایط پذیرش:

  • دیپلم دبیرستان لوکزامبورگ یا دیپلم خارجی توسط وزارت آموزش و پرورش لوکزامبورگ به عنوان معادل شناخته شده باشد.
  • زبان B2 به انگلیسی و B1 به فرانسه

تحصیل کارشناسی ارشد فیزیک در دانشگاه لوکزامبورگ

تحصیل کارشناسی ارشد فیزیک در دانشگاه لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد فیزیک در دانشگاه لوکزامبورگ یک آموزش جامع و گسترده در مورد فیزیک مواد متراکم و مواد می باشد. هدف تشریح خصوصیات فیزیکی مواد، به عنوان مثال، نیمه هادی ها، مواد مغناطیسی و بلورهای مایع، بر اساس ترکیبات میکروسکوپی آنها است.

شمای کلی این برنامه:

پارامترشرح
مدرک کارشناسی ارشد فیزیک
مدت زمان 2 سال برنامه تمام وقت یا 4 ترم (120 ECTS)
زبان انگلیسی

شرایط پذیرش:

  • مدرک لیسانس در فیزیک یا رشته های مرتبط
  • زبان: سطح B2 به انگلیسی

تحصیل دکترای رشته فیزیک در لوکزامبورگ

برنامه دکترا در فیزیک و علوم مواد بخشی از برنامه دانشکده دکترای علوم و مهندسی است. برنامه دکترا در فیزیک و علوم مواد آموزش تحقیقاتی را در سطح رقابت بین المللی در تمام جنبه های فیزیک مواد و سایر جنبه های علوم مواد ارائه می دهد. این آموزش بر اساس نظارت شخصی و بر اساس ماژول های آموزش تخصصی است. این برنامه به طور مشترک توسط واحد تحقیقات علوم فیزیک و مواد دانشگاه و گروه تحقیقات و فناوری مواد برگزار شده است. از ویژگی های این برنامه:

  • نظارت دقیق و شخصی توسط اساتید شناخته شده بین المللی
  • ادغام فوری در گروه ها و پروژه های تحقیقاتی
  • از دانشکده دکترای علوم و مهندسی (DSSE) بهره مند می شوید
  • دوره های مهارت های عمومی متنوع ارائه شده توسط دانشگاه لوکزامبورگ
  • آزمایشگاه پیشرفته و تجهیزات رایانه ای
  • دریافت دستمزد

تحصیل فیزیک در دانشگاه زارلند و دانشگاه لوکزامبورگ

فیزیک موضوع انتخابی همه کسانی است که می خواهند جهان را در بزرگترین مقیاس (نجوم و کیهان شناسی) و کوچکترین مقیاس آن (فیزیک اتمی و هسته ای) درک کنند. فیزیک بنیادی ترین علوم طبیعی است و بسیاری از پیشرفت های مهم فنی، از لیزر گرفته تا رایانه های کوانتومی را پایه ریزی کرده است. روش ها و تکنیک های مورد استفاده در مطالعه فیزیک ثابت می شود هنگام توصیف عناصر اساسی زندگی یا هنگام تخمین خطرات مرتبط با یک سرمایه گذاری مالی خاص، به همان اندازه مفید هستند. دپارتمان فیزیک در دانشگاه زارلند با همکاری دانشگاه لورین و دانشگاه لوکزامبورگ یک دوره کارشناسی 3 ساله را اجرا می کند.

دانشجویان این برنامه سال اول را در نانسی، سال دوم را در لوکزامبورگ و سال سوم را در زاربروکن می گذرانند. این برنامه اصول مهم مکانیک کلاسیک، الکترودینامیک، ترمودینامیک و فیزیک کوانتوم را به دانشجویان می آموزد. این برنامه همچنین فرصتی عالی را برای دانشجویان فراهم می کند تا مهارت های زبان خارجی خود را بهبود بخشند و صلاحیت بین فرهنگی خود را توسعه دهند. با همکاری موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید در بهترین شرایط مهاجرت به اروپا داشته باشند.

سوالات متداول در خصوص رشته فیزیک در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب به سوالات متداول شما در خصوص رشته فیزیک در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • شرایط تحصیل در رشته فیزیک در لوکزامبورگ چیست؟ مدرک لیسانس در فیزیک یا رشته های مرتبط و زبان سطح B2 به انگلیسی.
  • فرصت های شغلی در رشته فیزیک در لوکزامبورگ کدامند؟ مشاغل صنعتی و تجاری-هنرهای کاربردی-مشاغل صنایع دستی-مشاغل خدماتی و بهداشتی-مشاغل کشاورزی
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *