مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته فیزیک در سنگاپور

رشته فیزیک در سنگاپور

چنانچه علاقه به تحصیل و کار در رشته فیزیک در سنگاپور دارید این مقاله را مطالعه کنید. سنگاپور یکی از کشورهای مورد توجه در شرق آسیا است. این کشور در سال های اخیر رشد مناسبی داشته و مناسب برای کار و تحصیل شده است. آموزش و پرورش این کشور نقش مهمی در توسعه اقتصاد سنگاپور داشته است. در این کشور رشته های مختلف از جمله پزشکی، حقوق و مهندسی و فیزیک ارائه می شود. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور بعلاوه دانشگاه های معتبر و هزینه مناسب از دلایل تحصیل در سنگاپور است.

یک نکته مهم درباره رشته فیزیک در سنگاپور کم تر بودن مشاغل و درآمد پایین تر نسبت به مشاغل پزشکی و رشته های مهندسی است. چنانچه علاقه مند به مهاجرت هستید و خواهان یافتن راهی درست هستید می توانید با کمک تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به مقصود خود برسید.

کار در رشته فیزیک در سنگاپور

سنگاپور در سال 1918 توسط انگلیس تأسیس شد و در سال 1965 استقلال كامل یافت. امروز با 5.6 ​​میلیون نفر جمعیت، سنگاپور به سطح مناسبی از رشد و توسعه رسیده است. از زمان استقلال، تولید ناخالص داخلی سنگاپور به طور متوسط ​​7.7% و تولید ناخالص داخلی سرانه به طور متوسط ​​5.4% رشد کرده است. آموزش و پرورش عامل اصلی توسعه اقتصادی سنگاپور بوده است. دولت آموزش و پرورش در تمام سطوح را به عنوان یک اولویت قرار داده و یکی از بهترین سیستم های مدارس دولتی را در جهان دارد که نمرات PISA، آزمون معیار OECD برای توانایی دانش آموزان در ریاضیات، علوم و زبان، به طور مداوم در رده های بالای جهانی قرار دارد.

فیزیکدانان در سنگاپور درآمد آنچنان زیادی ندارند. آنها برای یافتن بودجه برای پروژه های خود تلاش می کنند و اغلب نیاز به تأمین درآمد خود با آموزش دارند. این امر باعث محبوبیت آنها در فرهنگ هایی مانند سنگاپور نمی شود که اولویت را به مشاغل دارای ثروت خوب می دهند. گزینه دیگر این است که شما در عوض مهندسی کنید و تمرکز فیزیک داشته باشید. به این ترتیب شما هم مطالعه ای معتبر انجام می دهید، هم شغل مناسبی برای شما ایجاد می کند. در حال حاضر یک فیزیکدان در کشور سنگاپور به صورت متوسط 10400SGD (دلار سنگاپور) در ماه حقوق دریافت می کند. این در حالی است که کم ترین میزان حقوق اعلام شده در این رشته حدود 7720SGD (دلار سنگاپور) می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک در کشور سنگاپور را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک در کشور سنگاپور

تحصیل رشته فیزیک در سنگاپور

طی 2 دهه گذشته تحصیلات عالیه در سنگاپور برجسته شده است و در نتیجه تعداد موسسات آموزش عالی در این مدت 3 برابر شده است. دولت در سال 1997 با برنامه دانشگاه های کلاس جهانی خود با تهاجم تلاش کرد دانشگاه های بزرگ را برای استقرار در سنگاپور بیاورد. در سال 2002 طرح مدرسه جهانی را با هدف جذب 150،000 دانشجوی خارجی و افزایش سهم آموزش عالی در اقتصاد ایجاد کرد. سنگاپور خود را به عنوان یکی از قطب های برتر آموزش منطقه معرفی کرده است ،و در سال 2020 حدود 100000 دانشجو خارجی را به خود جذب کرده است.

با این حال، آموزش عالی سنگاپور چندین مانع برای رشد بیشتر را تجربه کرده است. این موارد شامل کاهش نرخ باروری، خروج بازیگران دانشگاه های خارجی، افزایش رقابت در منطقه و جهان و افزایش احساسات ضد خارجی است. واضح است که سنگاپور مجبور است استراتژی خود را برای آموزش عالی که منجر به رشد می شود، ارزیابی کند و همزمان نیازهای شهروندان و اقتصاد کل کشور را تأمین کند. در حال حاضر امکان تحصیل در سنگاپور در رشته های مختلف از جمله رشته فیزیک وجود دارد.

در جدول زیر می توانید دانشگاه های سنگاپور برای تحصیل رشته فیزیک در این کشور را مشاهده می کنید:

ردیفنام موسسه
1دانشگاه ملی سنگاپور
2دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور
3دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور
4موسسه ملی آموزش سنگاپور
5دانشگاه فنی مونیخ آسیا

تحصیل رشته فیزیک در دانشگاه ملی سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور که در سال 1905 تاسیس شده است، با ثبت نام 31265 دانشجو در جنوب غربی سنگاپور و در کنت ریج واقع شده است. این دانشگاه برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فارغ التحصیلی را از طریق دانشکده ها و موسسات خود مانند علوم اجتماعی، تجارت، محاسبات ، فیزیک، دندانپزشکی، طراحی و محیط زیست، مهندسی، حقوق، پزشکی، علوم، سیاست های عمومی، علوم تلفیقی و مهندسی ارائه می دهد. برنامه دانش پژوهان شامل موسیقی، ارتباطات زبان انگلیسی، موسسه علوم سیستم و ریاضیات و علوم است. این دانشگاه یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور سنگاپور است و مدارک آن در سطح آسیا و حتی جهان معتبر می باشد. تحصیل رشته فیزیک در این دانشگاه در دپارتمان فیزیک و 3 مقطع مختلف عالی در سنگاپور ارائه می شود.

کارشناسی رشته فیزیک در دانشگاه ملی سنگاپور

فیزیک یکی از اساسی ترین علوم در بین علوم است و اساس دانش علمی ما در مورد جهان فیزیک است. این رشته به دنبال تبیین رفتار ماده، زمان و مکان در جهان است و پدیده های مختلفی از فعل و انفعالات زیر هسته ای تا رویدادهای کیهانی مانند انفجار بزرگ را در بر می گیرد. کارشناسی فیزیک در دانشگاه ملی سنگاپور متمرکز بر درک اصول علمی است و از طریق این رویکرد اساسی است که پیشرفت در دانش علمی و نوآوری های تکنولوژیکی حاصل شده است. کارشناسی در فیزیک یک دوره دقیق است که مباحث اصلی فیزیک را پوشش می دهد. دامنه گسترده و آموزش تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل، فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا از میان طیف گسترده ای از مشاغل انتخاب کنند. دانشجویان می توانند در یکی از زمینه های زیر تخصص پیدا کنند:

  • اخترفیزیک
  • نانو فیزیک
  • فناوری های کوانتومی

این برنامه ها فارغ التحصیلان با دانش عمیق در هر زمینه تخصص را آماده می کند. گروه فیزیک، که دارای نقاط قوت تحقیق در بسیاری از بخش ها از جمله علوم نانو، فناوری اطلاعات کوانتومی، مواد نوری و مغناطیسی و بیوفیزیک است، یک محیط یادگیری تحریک کننده را برای همه دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته های فیزیک هستند فراهم می کند. فارغ التحصیلان فیزیک می توانند در زمینه های تحقیق و توسعه در علوم فیزیکی، صنایع مهندسی و صنایع میکرو الکترونیک و همچنین آموزش و پرورش، بخش های خدمات علمی دولتی و IT در مسیرهای شغلی تحقیق و توسعه گام بردارند. مهارت های منحصر به فرد حل مسئله فارغ التحصیلان را قادر به کار در سنگاپور در تجارت، بانکداری و امور مالی کرده است.

کارشناسی ارشد فیزیک در دانشگاه ملی سنگاپور

کارشناسی ارشد فیزیک برای فناوری (MPT) یک برنامه چند رشته ای است که دانش در زمینه فیزیک، فوتونیک، الکترونیک، علوم مواد و محاسبات را با جهت گیری عملی برای حل مشکلات در فناوری پیشرفته ارائه می دهد. هدف MPT تجهیز حرفه ای های تحقیق و توسعه و فارغ التحصیلان تازه وارد با دانش و مهارت های فعلی در زمینه نوآوری ها و فناوری های پیشرفته است. این برنامه شامل:

  • فیزیک کوانتوم
  • فیزیک حالت جامد
  • فوتونیک
  • مواد الکترونیکی یا نوری
  • ساخت و روش های محاسباتی است.

این دانشگاه تلاش می کند تا دانشجویان خود را با هر دو زمینه نظری لازم برای دستیابی به مشکلات پیچیده و دانش فنی برای حل این مشکلات در فناوری کوانتوم، فناوری نیمه هادی، فناوری فوتونیک و فناوری برای مواد پیشرفته، شکل دهد. هر داوطلب باید 40 اعتبار (MC) را تکمیل کند:

  • 20 اعتبار از ماژول ها و پروژه اجباری
  • به علاوه 5 ماژول دیگر در میان لیست های انتخابی.
  • برای فارغ التحصیلی حداقل معدل میانگین تجمعی 00 مورد نیاز است.

هزینه تحصیل در سنگاپور در این برنامه کامل 45000SGD (دلار سنگاپور) است. این برنامه به صورت تمام وقت 1 ساله و به صورت نیمه وقت 2 ساله است.

تحصیل رشته فیزیک در موسسه ملی آموزش سنگاپور

موسسه ملی آموزش سنگاپور (NIE) موسسه ملی آموزش معلمان سنگاپور است و بخشی جدایی ناپذیر از خدمات آموزش کشور است. این موسسه نقش مهمی در آماده سازی معلمان و در ارائه برنامه های توسعه مهارت های حرفه ای و رهبری معلمان دارد. برنامه های آموزش معلم مستقر در دانشگاه از مشارکت قوی با وزارت آموزش و پرورش و مدارس سنگاپور برای توسعه معلمانی که از نظر تئوری پایه و از نظر عملی قوی هستند استفاده می کند.

این دانشگاه به عنوان یک موسسه در یک دانشگاه تحقیقاتی کلاس جهانی، تحصیلات تکمیلی دقیق را در قالب تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور و برنامه های دکترا برای دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه می دهد. اعضای هیئت علمی دانشگاه به طور فعال درگیر تحقیق در رشته های دانشگاهی مربوطه می شوند. این دانشگاه همچنین از طریق دوره های مربوط به مهارت های زندگی و حرفه ای، از تلاش های یادگیری مادام العمر کشور پشتیبانی می کند.

رشته فیزیک در دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور

دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور (SUTD) مستقر در سنگاپور، چهارمین دانشگاه خودمختار سنگاپور است که با همکاری موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه ژجیانگ توسعه یافته است. مأموریت آن پیشرفت دانش و پرورش رهبران و مبتکران فنی پایه برای خدمت به جامعه است. این امر، با تمرکز بر طراحی، از طریق یک برنامه درسی چند رشته ای یکپارچه محقق خواهد شد. برنامه های این دانشگاه از معماری و طراحی پایدار تا فناوری و طراحی سیستم های اطلاعاتی را شامل می شود. طراحی، به عنوان یک رشته دانشگاهی، برنامه درسی و چارچوبی برای برنامه های آموزشی جدید و پژوهشی است. موضوع فیزیک در این دانشگاه شامل:

  • مکانیک
  • گرما
  • نور و سایر تشعشعات
  • صدا
  • برق
  • مغناطیس
  • و ساختار اتم ها است.

جهت کسب اطلاع از شرایط ویزای دانشجویی سنگاپور و سایر کشورهای مورد نظر می توانید بر دانش و خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تکیه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *