مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته فیزیک در ایرلند

رشته فیزیک در ایرلند

رشته فیزیک در ایرلند به دلیل اینکه کشوری انگلیسی زبان است، یکی از برنامه های پر طرفدار در بین دانشجویان بین المللی محسوب می شود. این کشور که در لبه اروپا واقع شده است، کشوری جزیره ای است که دارای ویژگی های بسیار زیادی است. این کشور که به زیبایی جزیره زمرد شناخته می شود، به دلیل تاریخ، فرهنگ و زندگی شبانه پر جنب و جوش، به ویژه در شهر دوبلین و چوب پنبه شناخته شده است.

خط ساحلی ناهموار این کشور، تپه ها و دره های نورد و هزینه های زندگی مناسب این این کشور را به مقصدی محبوب برای گردشگران و دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. این کشور به دلیل اینکه هم یک کشور آنگلوفونی است و هم یک کشور عضو اتحادیه اروپا، به یکی از جذاب ترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور برای بسیاری از دانشجویان تبدیل کرده است. بیشتر دانشجویان بین المللی از اتحادیه اروپا، EEA، سوئیس، انگلیس و آمریکای شمالی می آیند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که در زمینه مهاجرت تحصیلی سابقه درخشانی دارد، در این نگارش به بحث رشته فیزیک در ایرلند پرداخته است.

تحصیل در ایرلند

در این کشور، 8 دانشگاه وجود دارد که همگی طیف گسترده ای از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به 35000 دانشجوی بین المللی از 160 کشور ارائه می دهند. این کشور که در سواحل غربی اروپا واقع شده است، عضوی از اتحادیه اروپا است و به دنبال Brexit، به زودی تنها کشور انگلیسی زبان در منطقه یورو خواهد بود. دانشگاه های این کشور تجربه فوق العاده آموزش عالی را در محیطی کاملا زیبا ارائه می دهند.

مدارک تحصیلی این کشور معادل مدارک انگلستان است. بنابراین، دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد دانشجو هنگام شروع کار خود به همان اندازه ارزش دارد. دوبلین، پایتخت ایرلند، توسط Lonely Planet به عنوان دوستانه ترین شهر جهان در موارد مختلف رأی داده شده است. به طوری که، بسیاری از بزرگترین شرکت های جهان مانند گوگل، Medtronics و مایکروسافت در آنجا دفاتر دارند.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیک در ایرلند

این کشور میزبان بهترین دانشگاه های جهان است. برخی از زمینه های اصلی دانشگاه های این کشور شامل علوم طبیعی، فناوری، اقتصاد و علوم انسانی است. در سراسر این کشور، 12 دانشگاه و موسسه فناوری وجود دارد که می توانید در آن ها درخواست دهید. اخذ مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در این کشور یک تجربه عالی برای پیشرفت حرفه ای شما است، اما گران تر از سایر نقاط اروپا است.

در جدول زیر هزینه تحصیل و زندگی آمده است:

پارامترهزینه سالانه به یورو
هزینه تحصیلبین 9000€ تا 45000€
هزینه زندگیبین 7000€ تا 12000€

مطمئنا مبلغی که در نهایت پرداخت می کنید به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه های معمول تحصیل در ایرلند بین 9000€ تا 45000€ (یورو) در هر سال در هر 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. اروپایی هایی که در این کشور تحصیل می کنند امتیاز دریافت شهریه رایگان در مقطع کارشناسی را دارند. هزینه زندگی بستگی به این دارد که در کدام شهر اقامت داشته باشید، اما باید انتظار داشته باشید که سالانه بین 7000€ تا 12000€ (یورو) برای محل اقامت، غذا و سایر موارد پرداخت کنید.

دانشگاه هایی که رشته فیزیک در ایرلند را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه لیمریک
  • دانشگاه مینوث
  • دانشگاه شهر دوبلین
  • دانشکده دانشگاه دوبلین
  • دانشکده ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین

تحصیل در دانشکده ترینیتی دوبلین ایرلند

دانشکده ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین برجسته ترین دانشگاه این کشور است. برای اطلاعات بیشتر به مقاله معرفی دانشگاه های ایرلند مراجعه نمایید. این دانشگاه در سال 1592 تاسیس شده است و دارای شهرت در زمینه تعالی در آموزش، تحقیق و نوآوری است. این دانشکده که در یک محوطه دانشگاهی برجسته در قلب مرکز شهر دوبلین واقع شده است، بیش از 18000 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد در سراسر 3 دانشکده آن وجود دارند. اساتید این دانشگاه در کنار پرورش ذهن و تحقیقات پیشگامانه، ترینیتی یک محیط متنوع، میان رشته ای و فراگیر را فراهم می کند.

پردیس شلوغ 47 هکتاری دانشکده واحه ای در قلب دوبلین، یک پایتخت پر جنب و جوش و امن اروپا است. مرکز دانشگاه در مرکز دانشگاه فرصتی منحصر به فرد برای تلفیق یک برنامه علمی دقیق با مجموعه ای بی نظیر از تجربیات فرهنگی، اجتماعی و حرفه ای به دانشجویان ارائه می دهد. انبوهی از موزه ها، تئاترها، گالری ها، کافه ها، رستوران ها و مکان های گردشگری تاریخی درست در آستانه ترینیتی واقع شده اند. این دانشگاه دارای رتبه 1 در این کشور و 101 در جهان در QSWORLD است.

در نمودار زیر رتبه جهانی این دانشگاه را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشکده ترینیتی دوبلین

مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیک در ایرلند

تحصیل کارشناسی ارشد در ایرلند این برنامه به فارغ التحصیلان فرصتی می دهد تا برنامه درسی کارشناسی ارشد را در یک زمینه تخصصی در رشته فیزیک در ایرلند تنظیم کنند. فیزیک الگویی از جهان است. دانشجویان در دانشگاه های این کشور آموزش می بینند تا متفكر شوند. دانشجویان که فارغ التحصیل فیزیک یا رشته های مرتبط خواهند بود، در مسیری روشن به سمت اهداف شغلی خود و یا برنامه های تحقیقاتی بیشتر در فیزیک پیشرفت خواهند کرد. محیط یادگیری دانشگاه های این کشور بر کار آزمایشگاهی تحقیق تأکید دارد و کسب دانش با کار حل مسئله، از جمله تجزیه و تحلیل داده ها و برنامه نویسی را ترکیب می کند. به طور معمول کارشناسی ارشد آن ها زیرمجموعه ای از مطالب توصیف شده در هسته فیزیک را شامل می شود.

دانشجویان این رشته با ارزش های حرفه ای از جمله صداقت علمی و رفتار اخلاقی و توانایی برقراری ارتباط موثر اطلاعات پیچیده عجین خواهند شد. دانشجویان حاضر در این برنامه با استفاده از روش های مختلف، از جمله مجموعه مشکلات، امتحانات، گزارش ها و ارائه شفاهی ارزیابی می شوند. پس از اتمام موفقیت آمیز، دانشجویان در یک زمینه خاص از فیزیک دانش کسب می کنند، تا حدی که آن ها را قادر می سازد در فعالیت تحقیقاتی در سطح مورد نیاز برای انجام دکترا شرکت کنند و واجد شرایط برای کار در بخش های مناسب در سطح کارشناسی ارشد هستند. برای اخذ مشاوره مهاجرت تحصیلی در این برنامه یا سایر برنامه ها می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از دانش کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *