مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته فیزیک در اتریش

رشته فیزیک در اتریش

رشته فیزیک در اتریش یکی از بهترین برنامه ها برای دانشجویان بین المللی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند می باشد. در این کشور می توانید مقرون به صرفه ترین موسسات آموزشی در اروپا را پیدا کنید. در دانشگاه های دولتی، مدارک تحصیلی برای همه شهروندان اتحادیه اروپا و EEA رایگان است. در حالی که دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA هزینه های مقرون به صرفه ای را پرداخت می کنند. به طوری که، معمولا زیر 2000€ (یورو) در سال است. سیستم آموزشی این کشور بدون آسیب رساندن به کیفیت علمی به این مهم دست می یابد. زیرا، دانشگاه های محلی به طور منظم در بین بهترین قاره ها قرار می گیرند.

این کشور همچنین یکی از امن ترین کشورها در جهان است. جایی که شما از کیفیت زندگی بالا و زیرساخت ها و خدمات درجه یک برخوردار خواهید شد. برای علاقه مندان به هنر، موزه ها و گالری های زیادی برای گشت و گذار وجود دارد. نباید هدیه های این کشور به موسیقی را فراموش کرد. هدیه ها شامل ولفگانگ آمادئوس موتزارت، فرانتس شوبرت و غیره است. علاقه مندان به ورزش می توانند از فعالیت هایی مانند اسکی آلپاین، دوچرخه سواری در کوه و هاکی لذت ببرند. برای اطلاع از دانشگاه های رشته فیزیک در اتریش پیشنهاد می کنیم که این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیک در اتریش

رشته فیزیک در اتریش، با مطالعه خصوصیات، ساختار و تحولات ماده، نظریه علمی قوانین علوم طبیعی را آموزش می دهد. مدارک فیزیک از دانشگاه ها و دانشکده های بین المللی موضوعاتی مانند:

  • مکانیک
  • ترمودینامیک
  • الکترونیک
  • اپتیک
  • مکانیک کوانتوم
  • اخترفیزیک

فارغ التحصیلان رشته فیزیک می توانند است تحقیقات علمی انجام دهند یا به سمت مشاغل مهندسی حرکت کنند. در زیر دانشگاه هایی که رشته فیزیک در این کشور را ارائه می دهند، آمده است:

  • دانشگاه علوم کاربردی سالزبورگ
  • دانشگاه اینسبروک
  • دانشگاه وین
  • دانشگاه گراتس

فیزیک علمی است که روابط بین همه اجسام فیزیکی را مطالعه می کند. این علم مطالعه بسیار بزرگ و همچنین مطالعه بسیار کوچک است. این رشته خود را به تفسیر ریاضی این جهان ها مربوط می کند. تحصیل فیزیک در هر 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ابزارهای طولانی مدت را برای رویارویی با چالش های تحلیلی در زندگی حرفه ای شما فراهم می کند. اگرچه، راه اصلی در این رشته دستیابی به تحقیق و توسعه فناوری است. اما در چندین صنعت فیزیکدانان بسیار مورد جستجو هستند. زیرا، قدرت آن ها در تجزیه و تحلیل و درک الگوها و سیستم های پیچیده توسط علوم دیگر بی رقیب است.

براساس آموزش عمومی جامع در زمینه فیزیک در طول دوره کارشناسی، برنامه کارشناسی ارشد در فیزیک به دانشجویان اجازه می دهد تا یک تأکید و تخصص را انتخاب کنند. به طوری که، آن ها را با عمل تحقیق و نوشتن دانشگاهی آشنا می کند. فارغ التحصیلان واجد شرایط مشاهده پدیده های پیچیده در طبیعت و فناوری به صورت آزمایشی، توصیف آن ها از دیدگاه نظری و ریاضی و شبیه سازی و مدل سازی آن ها با کمک کامپیوتر هستند. آن ها دانش عمیقی از نظم و انضباط خود دارند و قادر به استفاده از روش های تحقیقاتی مدرن مرتبط هستند.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیک در اتریش

تحصیل رشته فیزیک در دانشگاه گراتس اتریش

دانشگاه گراتس دومین دانشگاه قدیمی این کشور است. طی دهه ها همکاری فشرده با موسسات در اروپای جنوب شرقی، دانش عمیقی در مورد این منطقه کسب کرده است که به یک تمرکز اصلی میان رشته ای تبدیل شده است. دانشجویان می توانند از مجموع بیش از 120 مطالعه را انتخاب کنند. برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدرک مشترک و همچنین مدارس تابستانی سازگاری با سیستم های بین المللی را فراهم می کنند.

در جدول زیر می توانید اطلاعات لازم درباره این دانشگاه را مشاهده نمایید:

پارامترتوضیحات
نامدانشگاه گراتس
محل دانشگاهشهر گراتس
رتبه جهانیبین 601 تا 800
درصد دانشجویان بین المللی15%

به عنوان یک نهاد علمی مدرن، دانشگاه گراتس تحقیقات درجه یک را در بسیاری از پروژه ها و همکاری ها در سطح ملی و همچنین بین المللی جمع می کند. همکاری با 500 موسسه شریک در سراسر جهان مفهوم ادغام دانشگاه گراتس در یک شبکه جهانی، غنی سازی زندگی علمی و تضمین کیفیت بالای آموزش و تحقیقات است. کسانی که علاقه مند به تحصیل در این کشور به خصوص در این دانشگاه می باشند می توانند با دریافت بورسیه تحصیلی اتریش هزینه های خود را کاهش دهند.

تحصیل در دانشگاه وین اتریش

دانشگاه وین یک دانشگاه دولتی واقع در شهر وین در این کشور است. این دانشگاه توسط دوک رودلف چهارم در سال 1365 تاسیس شد. همچنین دانشگاه وین یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در جهان آلمانی زبان است.

در نمودار زیر می توانید رتبه جهانی این دانشگاه را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده کنید:

رتبه جهانی دانشگاه وین

دانشگاه وین با سابقه طولانی و غنی خود به یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور اتریش و اروپا است. همچنین یکی از مشهورترین دانشگاه ها به ویژه در علوم انسانی تبدیل شده است. با 15 برنده جایزه نوبل در ارتباط است و خانه علمی تعداد زیادی از شخصیت های دارای اهمیت تاریخی و دانشگاهی بوده است. دانشگاه وین با 178 مدرک تحصیلی، 40 برنامه آموزش و پرورش مداوم دانشگاه و حدود 45000 دانشجوی فعال، بزرگترین و متنوع ترین موسسه آموزشی در این کشور است.

دانشگاه وین با کارکنان حدود 7000 دانشگاهی بزرگترین موسسه آموزشی و پژوهشی در این کشور است. هدف آن حفظ دامنه وسیعی از مطالعات، اما در عین حال ارتقاء زمینه های تحقیقاتی جدید و نوآورانه و ایجاد شبکه های جدید بین افراد است. با بیش از 300 دانشگاه شریک اروپایی، دانشگاه وین وارد اراسموس شده است. دانشجویان تقریبا از 130 کشور جهان هر ساله در بیش از 10 هزار سخنرانی در دانشگاه وین شرکت می کنند.

تحصیل کارشناسی فیزیک در اتریش

برنامه کارشناسی رشته فیزیک در اتریش به شما آموزش جامع، گسترده و بنیادی در فیزیک تجربی و نظری را ارائه می دهد. 4 حوزه در این برنامه درجه ای نقش اصلی را بازی می کنند که عبارتند از:

4 حوزه اصلی فیزیک در اتریش

دانشجویان از دسترسی به زیرساخت های تحقیقاتی عالی بهره مند می شوند. به طور خاص، آن ها به پیشرفته ترین تجهیزات اندازه گیری آزمایشی مانند میکروسکوپ الکترونی، میکروسکوپ تونلی روبشی و لیزرهای با وضوح بالا دسترسی دارند. در آزمایشگاهی که توسط دانشجویان اداره می شود، می توانید ایده های خود را به برنامه های کاربردی تبدیل کنید. بسیاری از دانشجویان ضمن شرکت در برنامه مدرک، در مورد مشکلات جسمی عملی در شرکت های محلی نیز کار می کنند. علاقه مندان به رشته فیزیک در اتریش چنانچه در باب تحصیل در اتریش سوالی دارند می توانند با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *