مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته فیزیک در آمریکا

رشته فیزیک در آمریکا

رشته فیزیک در آمریکا یکی از بهترین برنامه ها است که در برترین دانشگاه های این کشور که در سطح جهانی رتبه بالایی دارند، ارائه می شود. ایالات متحده برخی از معتبرترین دانشگاه ها و دانشکده های جهان را در خود جای داده است. با بیش از 150 دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی، این کشور دارای بهترین دانشکده های بازرگانی، دانشکده های پزشکی و دانشکده های مهندسی است. ایالات متحده یک مکان عظیم است که هر ایالت شامل تاریخ خاص خود است. وقتی از یک طرف به آن طرف می روید، احساس می کنید که از یک سیاره به سیاره دیگر می روید.

دانشگاه ها و دانشکده ها در ایالات متحده به دلیل انعطاف پذیری آکادمیک و روش های سفارشی کردن تجربه تحصیل شما با مطالعات اختیاری و فعالیت های فوق برنامه، کاملا مشهور می باشند. بسته به شهری که در آن تحصیل خواهید کرد، می توانید از مکان های شاخص مانند مجسمه آزادی، ساختمان امپایر استیت، پل گلدنگیت، گراند کانیون، کوه راشمور، پارک سحرآمیز دیزنی و موارد دیگر دیدن کنید. برای اطلاع از دانشگاه هایی که رشته فیزیک در آمریکا را ارائه می دهند و مقاطع مختلف تحصیلی می توانید این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیک در آمریکا

یکی از شاخه های اصلی علم، فیزیک با ماده و انرژی سروکار دارد. دقیقا مانند سایر زمینه های علمی، رشته فیزیک در آمریکا برای درک ما از جهان پیرامون بسیار مهم است. به طوری که، در آن به بررسی حرکت ماده در مکان و زمان و همچنین موارد زیر می پردازیم:

  • مکانیک
  • گرما
  • نور
  • صدا
  • الکتریسیته
  • مغناطیس
  • ساختار اتمی

قبل از پوشش مفاهیم پیچیده تر در فیزیک، رشته فیزیک به شما دانش در زمینه های گفته شده را می دهد. شما ماژول های مکانیک، مایعات، امواج و فیزیک مدرن را مطالعه خواهید کرد. مدرک شما در مخلوطی از حالت ها طراحی شده است. به طوری که، شامل سخنرانی ها و سمینارها و همچنین جلسات عملی و آزمایشگاهی خواهد بود.

برترین دانشگاه های ایالت متحده که این رشته را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • موسسه تکنولوژی ماساچوست
  • دانشگاه استنفورد
  • موسسه فناوری کالیفرنیا
  • دانشگاه هاروارد
  • دانشگاه پرینستون
  • دانشگاه کالیفرنیا – برکلی
  • دانشگاه کرنل
  • دانشگاه شیکاگو

معرفی دانشگاه های رشته فیزیک در آمریکا

رشته فیزیک در دانشگاه هاروارد آمریکا

دانشگاه هاروارد یکی از بهترین دانشگاه های این کشور است که در سال 1636 تاسیس شد. از نظر نفوذ، شهرت و شجره نامه دانشگاهی به عنوان یک دانشگاه پیشرو نه تنها در ایالات متحده بلکه در جهان مورد توجه است.

در نمودار زیر می توانید رتبه جهانی این دانشگاه را بین سال های 2015 تا 2021 مشاهده نمایید:

رتبه جهانی دانشگاه هاروارد

این دانشگاه قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایالات متحده است. دانشگاه 209 هکتاری هاروارد واقع در کمبریج، ماساچوست، در 3 مایلی شمال غربی بوستون، است. به طوری که، 10 مدرسه به علاوه موسسه مطالعات پیشرفته رادکلیف، 2 تئاتر و 5 موزه را در خود جای داده است. همچنین با 18 میلیون جلد کتاب، 180 هزار عنوان سریال، حدود 400 میلیون مقاله دست نویس و 10 میلیون عکس بزرگترین سیستم کتابخانه دانشگاهی جهان را دارد. مانند اکثر دانشکده های ایالات متحده قبل از جنگ داخلی، هاروارد برای آموزش روحانیون تأسیس شد.

اما برنامه درسی و دانشجویی هاروارد به سرعت سکولار شد و در قرن بیستم سیاست پذیرش برای ایجاد مجموعه متنوعی از متقاضیان آغاز شد. در حال حاضر، در مجموع 21000 دانشجو در این دانشگاه شرکت می کنند. فقط نخبگان دانشگاهی می توانند در هاروارد ادعای حضور کنند و هزینه اسمی حضور زیاد است. اگرچه وقف سنگین دانشگاه به حدی است که می تواند بسته های کمک مالی سخاوتمندانه ای ارائه دهد، که حدود 60% دانشجویان از آن ها استفاده می کنند. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری درباره این دانشگاه دارید، می توانید مقاله معرفی دانشگاه های آمریکا را مطالعه نمایید.

تحصیل مقطع کارشناسی فیزیک در آمریکا

تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی به دانشجویان توسط دانشگاه ها و دانشکده های این کشور ارائه می شود. بیشتر دوره های کارشناسی بین 3 تا 4 سال طول می کشد. حتی برخی رشته ها تا 7 سال طول می کشد. مقطع کارشناسی رشته فیزیک در آمریکا برای کسانی طراحی شده است که می خواهند جنبه های مختلف بنیادی جهان، مانند انرژی، سرعت و برق را کشف کنند. دانشجویان می توانند با مطالعه قوانین، آزمایش و مشاهده، در مورد چگونگی عملکرد جهان بیاموزند. تحصیلات در ایالات متحده عمدتا توسط بخش دولتی ارائه می شود. به طوری که، کنترل و بودجه آن از 3 سطح ایالتی، محلی و فدرال به ترتیب ترتیب است.

شرایط معمول برای تحصیل در سطح تحصیلات عالی در ایالات متحده شامل موارد زیر می باشد:

سطح تحصیلات عالی در ایالات متحده

مقطع کارشناسی ارشد فیزیک در آمریکا

جهان پیرامون مجموعه ای از قوانین اساسی و نیروهای اساسی طبیعت متحد شده است. این قوانین بر پدیده ها از کوچکترین ذرات زیر اتمی تا بزرگترین کهکشان ها حاکم هستند. بنابراین، مطالعه رشته فیزیک در آمریکا پایه ای است که تمام علوم و فناوری براساس آن بنا شده است. نظریه پردازان و تجربیات پدیده هایی را که براساس این قوانین فیزیکی شواهدی برای نظریه های بدیع و یکپارچه ارائه می دهند، کشف، آزمایش و کشف می کنند.

محققان فیزیک و نجوم به دلیل کارهای تجربی، محاسباتی و نظری در فیزیک نجومی، جوی، بیولوژیکی، تغلیظ شده و بنیاد بین المللی شناخته شده است. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در گروه فیزیک و نجوم در راس تحقیقات هستند که تحت راهنمایی اساتید دانشگاه انجام می شوند و همچنین تجربه ارزشمند تدریس را نیز به دست می آورند.

در جدول زیر اطلاعات کامل مقطع کارشناسی رشته فیزیک در این کشور را مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
مقطعکارشناسی ارشد
مدل آموزشتمام وقت
طول دوره2 سال
زبانانگلیسی

دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حالی که مدرک خود را می گیرند، از طریق تحقیق یا بودجه کمک درسی کاملا بودجه ای دریافت می کنند. از جمله معافیت کامل شهریه دکترا داوطلبانی که پیشرفت کافی در درجه خود را دارند، 5 سال پشتیبانی را تضمین می کنند. در زمان تحصیل در این مقطع که به مدت 2 سال است، دانشجویان پشیتابنی مالی خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر مقاله بورسیه تحصیلی آمریکا را مطالعه نمایید. چنانچه تمایل به تحصیل در این کشور دارید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از نحوه اعزام دانشجو مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *