مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته فیزیولوژی در پرتغال

رشته فیزیولوژی در پرتغال

رشته فیزیولوژی در پرتغال یکی از برنامه هایی است که به دلیل شهریه مقرون به صرفه دانشگاه های این کشور، مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است. فرهنگ این کشور مانند بسیاری از کشورهای دیگر در قاره اروپا از نظر جغرافیایی فشرده، بسیار تحت تأثیر محیط پیرامونی خود است. ماهی و غذاهای دریایی که کشوری کاملا ساحلی است. قسمت عمده ای از غذاهای سنتی این کشور را تشکیل می دهد. هنگامی که یک وعده غذای سنتی این کشور را می خورید، با اقامت در فرهنگ و سبک زندگی مدیترانه ای، اهمیت زمان غذا را درک خواهید کرد.

برای لذت بردن از تجربه محلی واقعی، به یک کافه در این کشور سری بزنید تا قهوه نوش جان کنید. از کافه ها به عنوان مکانی برای معاشرت و تماشای مشترک رویدادهای مهم تلویزیونی مانند پخش سیاسی یا بازی های فوتبال استفاده می شود. 3 شهر بزرگ این کشور شامل، لیسبون، پورتو و گویمارس می باشند که به عنوان پایتخت های فرهنگ اروپا تعیین شده اند و شهرها و شهرهای سراسر کشور دارای طیف گسترده ای از هنر، موسیقی و تئاتر در طول سال هستند. کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امر مهاجرت به سایر کشورها می تواند اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در پرتغال

درجه کارشناسی رشته فیزیولوژی در پرتغال دانش، مهارت و آمادگی لازم را برای فعالیت حرفه ای مطابق قانون این کشور و همچنین حفظ یا بهبود عملکردها، وظایف و مسئولیت های آن ها فراهم می کند. دارندگان مدرک کارشناسی در فیزیولوژی بالینی باید دانش مربوطه را کسب کنند که به آن ها امکان انجام وظایف حرفه ای خود را در زمینه های فیزیولوژی و فیزیوپاتولوژی آناتومیک، به ویژه در سیستم های تنفسی و عصبی قلبی عروقی اعمال می کند. آن ها همچنین باید تسلط کامل بر زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات که اساس عمل حرفه ای آن ها است، داشته باشند. آن ها باید از فناوری و همچنین ابزار بالینی و آزمایشی متناسب با فرآیندهای حوزه فعالیت خود و همچنین استانداردهای کنترل کیفیت و ایمنی در مورد تجهیزات و تاسیسات بالینی آگاهی داشته باشند.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در پرتغال

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در پرتغال

از طریق فرآیند بولونیا، آموزش عالی در این کشور با سایر کشورهای اروپا همسو می شود. این امر باعث می شود که مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای این کشور در سراسر قاره قابل مقایسه باشد. مشابه سایر کشورها، این کشور بین دانشگاه های عمدتا تحقیق محور و پلی تکنیک های بیشتر عمل محور تمایز قایل می شود. بیشتر دوره ها در دانشگاه های این کشور به زبان پرتغالی تدریس می شوند. اما تعداد دوره هایی که به زبان انگلیسی  به ویژه در سطح کارشناسی ارشد تدریس می شوند.

این کشور، علاوه بر حومه باشکوه، آب و هوای معتدل و تجارب عالی فرهنگی، یک وجهه دیگر برای دانشجویان بین المللی دارد. این یکی از ارزان ترین مکان های اروپا برای زندگی است که با توجه به همه غذاهای شگفت انگیز محلی بسیار مناسب است. شهرهای اصلی بسیار جهان وطنی هستند و دارای یک موسیقی زنده و معاصر و صحنه زندگی شبانه است. با این وجود و زیبایی طبیعی آن، شما همیشه می توانید در این کشور چیزی برای درگیر شدن پیدا کنید.

دانشگاه ها و موسساتی که می توانید در آن به تحصیل رشته فیزیولوژی در پرتغال بپردازید عبارتند از:

مراکز تحصیل رشته فیزیولوژی در پرتغال

مشاغل فیزیولوژیست در پرتغال

دارندگان مدرک کارشناسی رشته فیزیولوژی در پرتغال آماده هستند تا وظایف حرفه ای خود را به عنوان تکنسین های قلب و روان و مغز و اعصاب و روان به صورت مستقل و خودمختار انجام دهند. آن ها می توانند به طور مستقل در تیم های چند رشته ای در مناطقی از ارزیابی های عملکردی، تا برخورد با فیزیوپاتولوژی قلب، رگ های خونی یا ریه ها و همچنین نظارت بر فعالیت بیوالکتریک در سیستم های عصبی مرکزی و محیطی به طور مستقل کار کنند.

یکی از شاخه های رشته فیزیولوژی، فیزیولوژی بالینی است. دارنده مدرک در فیزیولوژی بالینی باید مهارت های پیشرفته و آمادگی فنی را نشان دهد که فرماندهی و ظرفیت ابتکاری لازم برای حل مسائل پیچیده در منطقه مداخله آن ها را نشان می دهد:

  • مطالعات سیستم قلب و عروق
  • ارزیابی عروق
  • نوروفیزیولوژی
  • خواب
  • پرفیوژن مغز
  • عملکردهای قلبی عروقی

آزمایشات آن ها را می توان به طور مساوی در عملکردهای گوارشی و نفرولوژی نیز اعمال کرد. این متخصصان همچنین باید بتوانند فیزیوپاتولوژی های حوزه خود را شناسایی و تشخیص دهند و درمان های لازم را پیشنهاد دهند. آن ها باید اصول پشت این روش های درمانی را درک کنند و بتوانند آموزش های بهداشتی ارائه دهند. آن ها همچنین باید خدمات و منابع خود را به روشی ایمن و موثر ارائه دهند. آن ها باید با منابع اطلاعات پزشکی کاملا آشنا باشند. آن ها برای نظارت بر ناهنجاری ها و اتخاذ رویه های اصلاحی در صورت کفایت، تصمیم گیری و مشارکت در تصمیم همکاران، باید بر تکنیک های فنی و علمی نظارت کنند.

حقوق ماهیانه کار در پرتغال برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در پرتغال برای فیزیولوژیست ها

هزینه تحصیل در پرتغال

هزینه تحصیل در پرتغال در دانشگاه های خصوصی و دولتی در جدول زیر نشان دهد شده است:

نوع دانشگاههزینه به یورو
هزینه مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتیبین 550€ تا 1050€
هزینه مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتیبین 500€ تا 2500€
هزینه در دانشگاه های خصوصیبیش از 7000€

برای کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه های دولتی را دارند، استثناهایی وجود دارد. شهریه هایی که در جدول بالا آمده است، برای دانشجویان اتحادیه اروپا یا EEA اعمال می شود. اگر شهروند اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا نیستید، باید شهریه بیشتری را پرداخت کنید. شهریه هایی که در این بخش آمده برای همه برنامه های تحصیلی یکسان نیست. چرا که، هر موسسه آموزش عالی می تواند هزینه های خود را تعیین کند. با مراجعه به وب سایت اصلی دانشگاه مورد نظر خود می توانید از شهریه آن ها با خبر شوید.

از طرفی دیگر، هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی بالاتر است. اما، از طرفی، هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی در مقایسه با کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان یا استرالیا هنوز هم کمتر است. شما می توانید انتظار داشته باشید که برای برخی از برنامه های تحصیلی بیش از 7000€ (یورو) در سال بپردازید. اما به خاطر داشته باشید که هزینه های آن برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا بیشتر است. دانشجویان می توانند کار دانشجویی در پرتغال به مدت 20 ساعت در هفته انجام دهند تا بتوانند هزینه های خود را پرداخت کنند. متقاضیان عزیز جهت اخذ پذیرش تحصیلی می توانند با راهنمایی مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مسیر را پشت سر بگذارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *