مهاجرت تحصیلی مالت

رشته فیزیولوژی در مالتا

رشته فیزیولوژی در مالتا

رشته فیزیولوژی در مالتا به صورت اختصاصی در مقطع ارشد در مالتا ارائه می شود. علاقه مندان می توانند در معتبرترین دانشگاه این کشور تحصیل کنند. البته در نظر داشته باشید که هزینه تحصیل در این جزیره بالاست. برای تحصیل رشته فیزیولوژی در مالتا بایستی هزینه 13000€ (یورو) در سال را داشته بپردازید. یکی از مزایای تحصیل در این جزیره انگلیسی زبان بودن تحصیل است. همچنین مالتا جزیره ای با سواحل زیباست و منطقه ای بسیار عالی برای زندگی است. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری درباره رشته فیزیولوژی در مالتا ارائه شده است. جهت بررسی شرایط اخذ اقامت می توانید از کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی شوید.

تحصیل رشته فیزیولوژی در مالتا

تحصیل رشته فیزیولوژی در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است. دوره کارشناسی فیزیولوژی در این کشور 3 ساله است. همچنین دوره کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژِی در مالتا 2 ساله است. البته دوره ها معمولا به 2 صورت تمام وقت و نیمه وقت نیز ارائه می شوند. کالج علم، هنر و صنعت مالتا MCAST دوره کارشناسی محاسبات فیزیولوژیکی را ارائه می کند. همچنین دانشگاه مالتا نیز دوره های تمام وقت و نیمه وقت کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی را ارائه می کند. در حال حاضر هیچ دوره دکترایی در رشته فیزیولوژی در مالتا ارائه نمی شود. با بررسی شرایط پذیرش می توانید با اخذ ویزای تحصیلی مالتا در این رشته تحصیل کنید.

جهت تحصیل در مالتا در رشته فیزیولوژی می توانید دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه مالتا
2کالج علم، هنر و صنعت مالتا MCAST

مشاغل رشته فیزیولوژی در مالتا

مشاغل رشته فیزیولوژی در مالتا شامل کار علوم آزمایشگاهی در مالتا، کار در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و همچنین کار در بخش خصوصی است. میزان حقوق ماهیانه کار در مالتا برای یک فیزیولوژیست در این کشور به صورت متوسط به میزان 10600€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 127000€ (یورو) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک فیزیولوژیست در کشور فیزیولوژی در حدود 5520€ (یورو) و در بیشترین حالت 16200€ (یورو) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور مالتا در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق ماهیانه مشاغل فیزیولوژی در مالتا

لیسانس علوم محاسبات فیزیولوژیکی در کالج MCAST مالت

این برنامه برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که مایل به تحصیل در رشته فیزیولوژی هستند. آنها را با صلاحیت های مناسب برای اندازه گیری و تصویربرداری از فعالیت فیزیولوژیکی بدن انسان آشنا می کند. دانشمندان واجد شرایط در این زمینه با سایر متخصصان بهداشت همکاری می کنند و اطلاعات تشخیصی را برای حرفه پزشکی در درمان چندین بیماری فراهم می کنند. این دوره 3 ساله دانش، آموزش بالینی و مهارت های لازم را برای به دست آوردن صلاحیت های حرفه ای مورد نیاز برای کار به عنوان یک پزشک علوم مراقبت های بهداشتی در زمینه فیزیولوژی بالینی، در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد.

شرایط صلاحیت زبان:

  • آیلتس: حداقل 5.5
  • تافل 46-59
  • تافل CBT 133-210
  • PTE43-50

نمرات لازم را می توانید در کالج زبان در مالتا بدست آورید.

گروه رشته فیزیولوژی و بیوشیمی دانشگاه مالتا

گروه فیزیولوژی و بیوشیمی وظیفه آموزش دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را بر عهده دارد. بیوشیمی مطالعه موجودات زنده در سطح مولکولی است. بلوک های سازنده ای که از آنها ساخته شده اند و فرآیندهای شیمیایی که خود زندگی را تعیین می کنند. ما از طریق بیوشیمی سعی در درک بنیان مولکولی و مکانیسم بیماری داریم. فیزیولوژی راهی است که ما از زیست شناسی یک موجود زنده درک می کنیم. عملکرد سلول های مختلف، بافت ها، اندام ها و سایر ساختارهای تشریحی. این زمینه علمی را برای رشته پزشکی مدرن فراهم می کند.اعضای کارکنان دانشگاه متخصصین مستقر در زمینه های مختلف تحقیقاتی از جمله بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی، ژنتیک، علوم اعصاب و فیزیولوژی هستند.

شاخه ها دامنه وسیعی دارند و شامل آمیلوئیدوز، آپوپتوز، داروهای سو مصرف، هموگلوبینوپاتی، استرس اکسیداتیو و زیست شناسی مولکولی ساختاری هستند. آموزش تحصیلات تکمیلی در این زمینه های تحقیقاتی یکی از مولفه های اساسی این بخش است و بسیاری از دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا را تحت نظارت متخصص کارکنان دانشگاه به پایان رسانده اند.

کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی در دانشگاه مالتا

کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی در دانشگاه مالتا

این برنامه تحصیلی به صورت تمام وقت و نیمه وقت نیز ارائه می شود. این دوره با هدف ارائه سطح پیشرفته آموزش و تحقیق برای فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، داروسازی، جراحی دندان و هر حوزه تحصیلی دیگری که توسط هیئت مطالعات مرتبط تشخیص داده می شود، ارائه شده است. این دوره دانشجویان را قادر می سازد دانش پیشرفته و مهارت های تحقیقاتی را که می توانند در محیط دانشگاهی و بالینی استفاده شوند، بدست آورند. دانشجویان ملزم به پیدا کردن یک سرپرست محلی و ارائه پیشنهاد تحقیق برای درخواست جهت ارجاع پرونده برای بررسی هستند. این دوره کارشناسی ارشد علوم، که عمدتا با تحقیق انجام می شود، به داوطلبان این امکان را می دهد تا در زمینه تحصیلات انتخابی خود تخصص داشته باشند.

موضوعات اصلی این دوره روش های تحقیق، آمار و تحقیقات عملی است. واحدهای مطالعاتی تدریس شده مقدمه ای در مورد روش های تحقیق در حوزه بهداشت با موارد ضروری اطلاعات بهداشتی، اپیدمیولوژی، روش های تحقیق کیفی و نگرانی های اخلاقی در تحقیقات ارائه می دهند. دانش اولیه و مهارت های ورودی آماری در تحقیقات بهداشت را نیز در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد فیزیولوژی دانشگاه مالتا

این دوره برای متقاضیانی که دارای یکی از مدارک زیر هستند آزاد خواهد بود:

  • مدرک دکترای پزشکی و جراحی
  • مدرک لیسانس جراحی دندان
  • مدرک کارشناسی ارشد جراحی دندانپزشکی اعطا شده از جولای 2018 به بعد
  • مدرک لیسانس داروسازی
  • لیسانس علوم (افتخارات) (علوم دارویی)
  • لیسانس علوم (ممتازین) از دانشکده علوم
  • حداقل سطح دوم (افتخارات) در یک رشته مرتبط با علوم بهداشتی
  • صلاحیتی که به پیشنهاد هیئت مدیره توسط سنا تلقی می شود، معادل صلاحیت های ذکر شده در بالا است.

متقاضیانی که بیش از 10 سال از ثبت نام در دوره اول مدرک کسب شده آنها گذشته باشد نیز می توانند پذیرفته شوند به شرطی که مدارک کافی از صلاحیت خود را برای ادامه دوره ارائه دهند. هیئت ممکن است بنا به صلاحدید خود، از چنین متقاضیانی بخواهد که یک برنامه مقدماتی را که در زیر مشخص شده است دنبال کنند.

برنامه مقدماتی:

برنامه مقدماتی شامل واحدهای مطالعه ای خواهد بود كه كمتر از 30 و بیش از 60 اعتبار به آنها اختصاص داده نمی شود. دانشحویان باید قبل از ثبت نام در دوره، برنامه آمادگی تحصیل را با نمره متوسط ​​55% یا بهتر با موفقیت پشت سر بگذارند. برنامه های مقدماتی تحصیل نیز باید تحت مقررات اصلی اداره شود. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل مطالب بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرارداده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *