مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته فیزیولوژی در لیختن اشتاین

رشته فیزیولوژی در لیختن اشتاین

رشته فیزیولوژی در لیختن اشتاین در دانشگاه های این کشور ارائه نمیشود. علاقه مندان به تحصیل فیزیولوژی میتوانند در کشورهای همسایه تحصیل کنند. البته لیختن اشتاین جزو منطقه اقتصادی اروپا و عضو منطقه شنگن است لذا دارندگان ویزای اروپا می توانند در این کشور آزادانه رفت و آمد داشته باشند. از آنجایی که لیختن اشتاین کشوری ثروتمند به حساب می آید ممکن است بسیاری به دنبال کار در این کشور باشند. در هر صورت برای کار در این کشور داشتن مدرک تحصیلی معتبر در اروپا و تسلط به زبان آلمانی و انگلیسی امری ضروری است.

با داشتن پیشنهاد کاری در این کشور می توانید در مشاغل مختلف از جمله رشته فیزیولوژی کار کنید. البته بازار کار رشته فیزیولوژی در لیختن اشتاین با توجه به کوچک بودن این کشور و فعالیت کم تر در این رشته آنچنان مناسب نیست. لذا با مشاوره کارشناسان مجموعه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید تمامی جنبه های مهاجرت چه حقوقی و چه مادی را بررسی کنید.

مشاغل رشته فیزیولوژی در لیختن اشتاین

فیزیولوژی مشاغل مختلف را شامل می شود که از جمله آنها می توان به متخصص فیزیولوژی بالینی اشاره کرد. متخصصین فیزیولوژی بالینی بخشی از تیم بزرگتر متخصصان پزشکی را تشکیل می دهند که در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماران نقش دارند. كاركنان دوره كارآموزی ممكن است نياز داشته باشند كه به صورت شبانه روزي به صورت 24 ساعته كار كنند، اما، به طور كلي، پزشكان فيزيولوژي در هر هفته حدود 35 تا 40 ساعت كار مي كنند. مدرک کارشناسی در فیزیولوژی بالینی حداقل شرط اساسی کار به عنوان یک متخصص فیزیولوژیست است. سطح A قوی در علوم و ریاضیات و یک مدرک کارشناسی در زیست شناسی، فیزیولوژی انسانی یا علوم پزشکی، شانس ورود به بازار کار در لیختن اشتاین را افزایش می دهد.

علاوه بر فیزیولوژی بالینی مشاغل دیگری در این زمینه از جمله موارد زیر وجود دارد:

  • متخصص زیست پزشکی
  • محقق فیزیولوژی
  • زیست شناس
  • فیزیولوژیست ورزشی
  • فیزیولوژیست مولکولی

حقوق مشاغل فیزیولوژی در لیختن اشتاین

حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین برای مشاغل رشته فیزیولوژی در این کشور به صورت متوسط 12800CHF (فرانک سوئیس) در ماه است. این میزان حقوق در سال مبلغی بالغ بر 154000CHF (فرانک سوئیس) می شود. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور لیختن اشتاین در حدود 5900CHF (فرانک سوئیس) و در بیشترین حالت 20400CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در لیختن اشتاین در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق ماهیانه مشاغل فیزیولوژی در لیختن اشتاین

رشته فیزیولوژی در کشور لیختن اشتاین

فیزیولوژی بر چگونگی انجام ارگانیسم های زنده، اندام ها، بافت ها یا سلول های آنها فرآیندهای شیمیایی و فیزیکی در سیستم زنده متمرکز است. این مطالعه نحوه عملکرد موجودات زنده مانند گیاهان، حیوانات یا انسان یا اعضای بدن را توضیح می دهد. هدف آن درک بسیاری از مفاهیم مانند عملکرد سلول ها، مکانیسم های موجودات زنده، جذب و فرآوری مواد مغذی، عملکرد بافت های مختلف برای تأثیر محیط خارجی است. علاوه بر این، فیزیولوژی حیوانات با گیاهان متفاوت است. این به این دلیل است که حیوانات باید سریع به محرک ها پاسخ دهند. فیزیولوژی شاخه ای از زیست شناسی است که عملکردهای اصلی موجودات زنده و اعضای بدن آنها را بررسی می کند.

انواع مختلف فیزیولوژی شامل:

ردیفتخصص
1فیزیولوژی گیاه
2فیزیولوژی حیوانات
3فیزیولوژی سلول
4فیزیولوژی پزشکی
5فیزیولوژی مقایسه ای

 با داشتن شرایط تحصیل در لیختن اشتاین می توانید در رشته فیزیولوژی در کشورهای مانند آلمان و اتریش نیز تحصیل کنید.

درباره رشته فیزیولوژی انسان در Liechtenstein

فیزیولوژی مطالعه خصوصیات و مکانیسم های بدن انسان است. سلول ها واحد اساسی زندگی هستند و تقریباً 100 تریلیون سلول انسان معمولی را تشکیل می دهند که هر کدام به طور خاص برای انجام یک یا چند عملکرد خاص سازگار شده اند. تقریباً 25 تریلیون گلبول قرمز با انتقال اکسیژن از ریه ها به تمام بافت های بدن فعالیت می کنند. همه سلول ها دارای برخی مشترکات اساسی هستند. اکسیژن با کربوهیدرات ها، چربی و پروتئین واکنش می دهد تا انرژی ، مصرف مواد مغذی و مکانیسم های تولید انرژی آزاد شود. تقریباً همه سلول ها توانایی تولید مثل سلول های مشابه بیشتری را دارند. سیستم غدد درون ریز یک سیستم یکپارچه سازی است که بر فعالیت های متابولیکی سلول تأثیر می گذارد.

این عملکرد از طریق هورمون ها پیام رسان های شیمیایی سنتز شده توسط غدد درون ریز هیپوتالاموس، پینه آل، هیپوفیز، پاراتیروئید، تیروئید، غدد جنسی و غیره است. هورمون ها مواد شیمیایی تولید شده توسط غدد درون ریز هستند که عملکردهای متابولیکی سلول های دیگر را کنترل می کنند. از جمله انواع هورمون ها:

  • هورمون های مبتنی بر استروئید – مشتقات کلسترول.
  • هورمون های مبتنی بر اسید آمینه: اسیدهای آمینه اصلاح شده منفرد، مشتقات اسید آمینه، پروتئین ها، پپتیدها، گلیکوپروتئین ها.
  • ایکوزانوئیدها – مشتقات اسید آراشیدونیک، اسید چرب اشباع نشده

درباره رشته فیزیولوژی انسان در Liechtenstein

کار متخصصین فیزیولوژی در Liechtenstein

متخصصین فیزیولوژی در لیختن اشتاین، که به عنوان فیزیولوژیست بالینی نیز شناخته می شوند، در بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی طولانی مدت کار می کنند. همچنین کار علوم آزمایشگاهی در لیختن اشتاین از کارهای مهم متخصصین فیزیولوژی است. آنها اندام ها و سیستم های فیزیولوژیکی انسان مانند سیستم های تنفسی، عصبی و قلبی را برای تشخیص و درمان اختلالات فیزیولوژیکی و بیماری های طولانی مدت بررسی و کنترل می کنند. علوم فیزیولوژی عمدتا با عملکردهای حیاتی و اندام هایی مانند مغز، قلب و ریه ها و همچنین سیستم های گردش خون، عصبی و گوارشی سروکار دارد.

این فعالیت ها شامل آزمایش، نظارت، تجزیه و تحلیل و تشخیص شرایط فیزیولوژیکی بیماران با استفاده از تجهیزات پزشکی و علمی، پیشنهاد روش درمانی و درمان دارویی، ردیابی بهبودها و توصیه روش های درمانی جایگزین است. جهت بررسی سایر رشته ها مانند رشته مدیریت در لیختن اشتاین می توانید از مطالب منتشر شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز برای بررسی وضعیت و شرایط مهاجرتی خود می توانید با کارشناسان ارشد و وکلای خبره این موسسه با ما در ارتباط باشید. راه های ارتباطی به صورت آنلاین، تلفنی، حضوری و اینترنتی فراهم است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *