مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته فیزیولوژی در روسیه

تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در روسیه

تحصیل رشته فیزیولوژی در روسیه برای دانشجویان خارجی به خصوص ایرانی از بهترین انتخاب ها است، زیرا دانشگاه ها مورد تایید وزات علوم ایران است. فرهنگ این کشور امروز با تاریخ غنی و متنوع خود ترکیبی پیچیده از سنت و نوآوری است. این کشور محل زندگی برخی از مشهورترین چهره های فرهنگی جهان از داستایفسکی گرفته تا چایکوفسکی، تولستوی، پلیسسکایا و تعداد بی شماری دیگر است. این کشور نقش بسزایی در توسعه چشم انداز جهانی در مورد اشکال هنری مانند باله، موسیقی کلاسیک، ادبیات و هنرهای زیبا داشته است.

این کشور بزرگترین کشور روی کره زمین است. 11 منطقه زمانی از غرب به شرق را شامل می شود و با بیش از 140 میلیون نفر، نهمین کشور پرجمعیت است. محبوبیت این کشور در میان دانشجویان بین المللی طی سال های اخیر افزایش یافته است. اینکه بگویید به عنوان یک دانشجوی خارجی در این کشور می توانید انتظار یک زمان هیجان انگیز را داشته باشید، اظهارنظر جدی خواهد بود. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش دانشگاه های رشته فیزیولوژی در روسیه را معرفی کرده و درباره فرصت های شغلی فیزیولوژیست ها در این مقاله صحبت کرده اند.

معرفی رشته فیزیولوژی در روسیه

رشته فیزیولوژی در روسیه یک علم تجربی است و یک رشته علوم طبیعی است. فعالیت حیاتی ارگانیسم و ​​سیستم های فردی آن را مطالعه می کند. فیزیولوژی به دنبال کشف مکانیسم های تنظیم عملکردهای فیزیولوژیکی بدن و تعامل آن با محیط است.

علاوه بر فیزیولوژی عمومی که دانشجویان باید مطالعه کنند، دروس دیگر عبارتند از:

دروس فیزیولوژی در روسیه

توسعه این دستورالعمل ها به شما امکان می دهد متخصصی را که می تواند در فعالیت های آموزشی و علمی مشغول باشد. از جمله برای حل مشکلات نظری و کاربردی و برای موارد زیر خود را آماده کنید:

  • مراقبت های بهداشتی عملی
  • پزشکی تفریحی
  • پزشکی ورزشی
  • پزشکی مدرسه ای
  • روانشناسی فیزیولوژیک

در نتیجه آموزش، یک فیزیولوژیست متخصص توانایی تجزیه و تحلیل انتقادی و ارزیابی دستاوردهای علمی مدرن در حل مشکلات تحقیق و عملی را دارد. برای مثال می توان به زمینه های بین رشته ای که تمایل به شرکت در کار تیم های تحقیقاتی روسی و بین المللی با استفاده از روش های نوین تحقیق و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی است، اشاره کرد.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در روسیه

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی در روسیه 4 سال طول می کشد. آموزش توسط یک استاد راهنما از میان اساتید گروه سازمان یافته و انجام می شود.

در طول آموزش، مبانی نظری و روشنی لازم برای فعالیت های علمی، آموزشی و حرفه ای دانشجوی تحصیلات تکمیلی تسلط پیدا می کند و شامل:

  • شرکت در سخنرانی ها
  • شرکت در کلاس های کلاس
  • کار مستقل
  • تهیه یک مقاله انتزاعی
  • تحلیلی
  • گزارش علمی
  • ارائه یک پایان نامه

در پایان دوره تحصیلات تکمیلی، گواهینامه نهایی دولت ارائه می شود که نتیجه آن یک سند صادر شده توسط دولت است. پس از آماده سازی کار پایان نامه، می توان آن را برای درجه نامزد یا دکترای علوم (دکترا) به شورای پایان نامه ارسال کرد. در طول تحصیلات تکمیلی، فرصتی برای دریافت بورسیه های ریاست جمهوری و دولت و کمک های مالی از بنیادهای مختلف ملی و بین المللی وجود دارد.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در روسیه

معرفی دانشگاه های فیزیولوژی در روسیه

این کشور کشوری بسیار تحصیل کرده و دارای آکادمیک طولانی است. دانشگاه های این این کشور بسیاری از ذهن های بزرگ، از جمله تعدادی از برندگان برجسته نوبل را به وجود آورده است. این کشور همیشه به خصوص در سال های اخیر جهت مدرن سازی سیستم آموزش عالی خود و گشودن آن برای دانشجویان خارجی تلاش بسیار کرده است. برای مثال، “پروژه 100-5” به رهبری دولت و با هدف آوردن حداقل 5 دانشگاه از دانشگاه های این کشور در 100 دانشگاه برتر در معتبرترین رتبه بندی دانشگاه های جهانی قرار داشته است. ابتکار عمل برای نشان دادن نتایج آغاز شده است. اکنون بیش از ده دانشگاه روسیه در میان 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و نتایج هر ساله در حال بهبود است.

معتبرترین دانشگاه دولتی لومونوسف مسکو (MSU) است. اما تعداد بیشماری دانشگاه بزرگ دیگر در این کشور وجود دارد. به طور کلی، اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور دارید، می بیش از 500 برنامه کارشناسی، برنامه های کارشناسی ارشد و گزینه های دکترا وجود دارند که می توانید در بین آن ها انتخاب کنید. این تعداد هر ساله در حال افزایش است.

دانشگاه های زیر رشته فیزیولوژی در روسیه را ارائه می دهند:

  • دانشگاه RUDN
  • اولین دانشگاه دولتی پزشکی مسکو
  • دانشگاه مسکو
  • دانشگاه سنت پترزبورگ

نمودار زیر رتبه 2 مورد از دانشگاه ها را در رتبه بندی QSWorld نشان می دهد:

رتبه دانشگاه های فیزیولوژی در روسیه

مشاغل فیزیولوژیست در روسیه

مراحل پیشرفت شغلی فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در روسیه زیر شاخه طبیعی دسته های زیر را شامل می شود:

زمینه هامشاغل
در زمینه فعالیت علمینامزد علوم، دکترای علوم، عضو متناظر، عضو کامل آکادمی های تخصصی علوم، عضو آکادمی های علوم ملی و بین المللی
در زمینه تدریساستادیار، دانشیار، استاد گروه، عضو آکادمی های علوم ملی و بین المللی

در صورت دستیابی به نتایج موفقیت آمیز و مهم، شیوه دریافت عناوین افتخاری، جوایز و جوایز در سطح ملی و بین المللی وجود دارد. حقوق ماهیانه کار در روسیه برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق فیزیولوژیست ها در روسیه

هزینه تحصیل در روسیه

در مقایسه با دانشگاه های ایالات متحده و انگلیس دانشگاه های این کشور، بسیار مقرون به صرفه هستند. هزینه تحصیل در روسیه برای مقاطع و مدارک مختلف در جدول زیر آمده است:

مقطعهزینه به یورو
مقطع کارشناسیبین 1475€ تا 10600€
مقطع کارشناسی ارشدبین 1770€ تا 5540€
مدارک تخصصیبین 1475€ تا 7600€
مقطع دکترابین 950€ تا 5000€

مدارک تخصصی، درجه هایی با تمرکز عملی تر می باشند. برای مثال، مدرک پزشکی بعد از 5 سال تحصیلی اعطاء می شود. دانشگاه های خصوصی شهریه بیشتری می گیرند. شهریه دانشگاه های خصوصی به برنامه انتخابی شما و مدت زمان تحصیلی تا فارغ التحصیلی شما، بستگی دارد. برنامه های تحصیلی را پیدا خواهید کرد که هزینه آن ها گاهی بیش از 14000€ (یورو) در هر سال تحصیلی است. به علاوه، دانشجویان کار دانشجویی در روسیه را می توانند انتخاب کنند تا هزینه های خود را تامین کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند، مشاوره تحصیلی ارائه دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *