مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته فیزیولوژی در دانمارک

رشته فیزیولوژی در دانمارک

رشته فیزیولوژی در دانمارک یکی از برنامه هایی است که به صورت عام و خاص مورد توجه دانشجویانبین المللی قرار گرفته است. این کشور با قدمت موسسات آموزش عالی به سال 1479، سابقه ارائه آموزش را دارد. 5 نوع موسسه در این کشور وجود دارد. انواع موسسات این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه ها
  • دانشکده ها
  • موسسات آموزش عالی هنری
  • مدارس آموزش و پرورش دریایی
  • دانشگاه تجارت

دانشگاه ها برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در موضوعات متنوعی ارائه می دهند. دانشکده های دانشگاه با ارائه دوره های حرفه ای حرفه ای، دانشجویان را برای رفتن به حرفه آماده می کند. موسسات هنری مدارس تخصصی هستند که دوره های هنر و طراحی را ارائه می دهند. این کشور یکی از پیشرفته ترین کشورها از نظر اجتماعی و اقتصادی در جهان است. این کشور از سطح بالای زندگی و همچنین دارای رتبه بالایی در زمینه هایی مانند آموزش، مراقبت های بهداشتی و حاکمیت دموکراتیک و غیره برخوردار است.

این کشور پادشاه و نخست وزیر دارد به طوری که پادشاه قدرت اجرایی خود را حفظ می کند. با وجود این، وظایف سلطنتی تشریفاتی است و نخست وزیر تصمیمات دولتی می گیرد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آن دسته از عزیزانی که قصد تحصیل رشته فیزیولوژی در دانمارک را دارند، این نگارش را آماده کرده است تا اطلاعاتی که دراین باره جمع آوری کرده است، در اختیار آن ها قرار دهند.

معرفی رشته فیزیولوژی در دانمارک

معرفی رشته فیزیولوژی در دانمارک

رشته فیزیولوژی در دانمارک در زیر شاخه یکپاچه با تمرکز اصلی بر فیزیولوژی قلب و عروق، فیزیولوژی عضلات و فیزیولوژی مغز و اعصاب تحقیقاتی را در زمینه فیزیولوژی ورزش و تمرین انجام می دهد. پروژه های کنونی جنبه های یادگیری حرکتی و شناختی، بهینه سازی عملکرد، ضد دوپینگ، تأثیر فعالیت بدنی، پیری و بیماری مربوط به سبک زندگی بر عملکرد عضلات قلبی عروقی و اسکلتی را پوشش می دهند. این بخش طیف گسترده ای از روش های پیشرفته را شامل می شود.

از جمله:

  • اندازه گیری های غیر تهاجمی و تهاجمی سیستم قلبی عروقی
  • عضله اسکلتی و مغز انسان
  • همچنین مطالعات روی مدل های سلولی و حیوانی

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در دانمارک

در این بخش از مقاله به معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در دانمارک پرداخته ایم. آن ها عبارتند از:دانشگاه های رشته فیزیولوژی در دانمارک

تحصیل در دانمارک توسط طیف وسیعی از دانشگاه ها، کالج های دانشگاهی، آکادمی های بازرگانی و موسسات تخصصی ارائه می شود. سیستم آموزش عالی ملی مطابق با فرآیند بولونیا است که مقاطع و طول دوره آن ها در جدول زیرآمده است:

مقطعطول دوره
کارشناسی3 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکترا3 سال

اکثر موسسات آموزش عالی به عهده وزارت تحصیلات عالی و علوم این کشور است. با این حال، برخی از موسسات آموزش عالی در حوزه هنری به عهده وزارت فرهنگ هستند. موسسات آموزش و پرورش دریایی دوره های متمرکز بر تحقیق و عمل را ارائه می دهند. آکادمی های بازرگانی برنامه های حرفه ای آکادمی 2 ساله و مدرک کارشناسی حرفه ای را ارائه می دهند. این کشور روند بولونیا را دنبال می کند. بنابراین، مدارک دانشگاهی این کشور در سطح بین المللی شناخته شده اند. در این کشور و همچنین بسیاری از موسسات آموزش عالی 8 دانشگاه وجود دارد. 5 دانشگاه این کشور را در 500 دانشگاه برتر جهانی رتبه بندی QS 2023 پیدا خواهید کرد. بالاترین رتبه دانشگاه کپنهاگ است که در رتبه 79 قرار دارد. رتبه بعدی دانشگاه فنی دانمارک است که در رتبه 99 قرار دارد.

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست در دانمارک

دستمزد کار در دانمارک برای فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در دانمارک در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در دانمارک

بازار کار این کشور به طرز مشهوری بر روی سیستم «انعطاف پذیری» کار می کند. به این معنی که کارفرمایان می توانند به دلخواه خود استخدام و اخراج کنند تا با نیازهای بازار سازگار شوند. در عین حال، کارمندان توسط صندوق بیمه بیکاری محافظت می شوند. کارگران همچنین از شرایط کاری عالی برخوردار هستند. به لطف یک توافق همکاری مشترک بین اتحادیه ها، کارفرمایان و دولت این کشور، و بازار تحت سلطه شرکت های کوچک و متوسط (SME) است. در هر کجای این کشور که مشغول به کار شوید، در نقش خود حس ارزشمندی پیدا خواهید کرد. مارک های مشهور جهانی مانند پاندورا، کارلسبرگ، اکو و لگو همگی ریشه در این کشور دارند.

هزینه تحصیل در دانمارک

از آنجا که این کشور جزء اتحادیه اروپا می باشد، دانشجویانی که شهروند اتحادیه اروپا یا EEA می باشند، به صورت رایگان در دانشگاه های این کشور تحصیل خواهند کرد. اما دانشجویان غیر عضو جهت تحصیل در این کشور باید شهریه پرداخت کنند. هزینه تحصیل در دانمارک در هر موسسه متفاوت است. علاوه بر این، به مقطع تحصیلی دانشجو نیز بستگی دارد. به طور متوسط​​، شما باید انتظار داشته باشید که بین 45000DKK تا 120000DKK (کرون دانمار) در سال بپردازید. بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و این هزینه ها توسط موسسات جداگانه و همچنین ابتکارات دیگر ارائه می شود. هزینه های زندگی شما به مکانی که برای زندگی انتخاب می کنید بستگی دارد.

زیرا، شهرهای بزرگتر از شهرها و شهرهای کوچکتر گران می شوند. به طور متوسط​​، شما باید ماهانه بین DKK6000 تا 13500DKK (کرون دانمارک) بودجه در نظر بگیرید. این محل اقامت، مواد غذایی و مسافرت است. یکی دیگر از هزینه های مهم که دانشجویان باید مد نظر قرار دهند، بیمه درمانی می باشد. در حالیکه شرایطی وجود دارد که مراقبت های بهداشتی فوری به صورت رایگان انجام می شود، ممکن است لازم باشد تحت پوشش بیمه نامه درمانی قرار بگیرید.

در مورد اینکه آیا به بیمه درمانی احتیاج دارید با موسسه خود مشورت کنید. اگر شهروند شمال اروپا، اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس هستید، می توانید در تمام مدت تحصیل خود در این کشور، بدون محدودیت کار کنید. اگر اهل هر جای دیگری باشید، می توانید در طول مدت زمان تا 20 ساعت در هفته و در ماه ژوئن، جولای و آگوست به طور کامل کار کنید. در هر 2 مورد دانشجویان نیاز به مجوز کار دارند. متقاضیان عزیز جهت آگاهی بیشتر با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از مشاوره وکلای این موسسه بهره مند شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *