مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

رشته فیزیولوژی در جمهوری چک

رشته فیزیولوژی در جمهوری چک

دانشجویان بسیاری در سراسر جهان خواهان تحصیل رشته فیزیولوژی در جمهوری چک بوده و این امکان برای آن ها وجود دارد که بتوانند اقامت را اخذ کنند. دانشجویان به ویژه به دلیل میراث فرهنگی غنی، تاریخ جذاب و غذاهای استثنایی، این کشور را به خود جلب می کنند. خودتان را تصور کنید که بعد از کلاس با دوستان جدید و بین المللی خود لذت می برید و از غذاهای لذیذ این کشور مانند کولاژدا یا سوویکووا لذت می برید. پس از آن، خیابان های قدیمی و سنگفرش شده را مرور کرده و از قلعه ها و کلیساهای جامع قدیمی بازدید کنید تا از وضعیت این کشور در روزهای گذشته مطلع شوید.

این کشور همچنین روزگاری محل زندگی نوابغ هنری مانند آلفونس موچا، فرانتس کافکا، یاروسلاو سیفرت و آنتونین دووچاک بود. وقتی این کشور را لمس کردید، هوایی جادویی و مرموز فورا جنبه خلاقیت شما را القا می کند. احاطه شده توسط معماری پیشرفته و افراد پر جنب و جوش، الهام گرفتن از آن دشوار خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه اطلاعات رشته فیزیولوژی در جمهوری چک به متقاضیان این برنامه این نگارش را آماده کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در جمهوری چک

رشته فیزیولوژی در جمهوری چک در دانشگاه های زیر ارائه می شود:

دانشگاه های رشته فیزیولوژی در چکدانشگاه چارلز، معروف به دانشگاه چارلز در پراگ، قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه این کشور است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاهه ای اروپا است که به طور مداوم فعالیت می کند. تعداد دانشکده های این دانشگاه امرو به 17 دانشکده رسیده است. به طوری که، در پراگ، هرادک کرالوئه و پیلسن واقع شده اند. دانشگاه چارلز به 3 دانشگاه برتر اروپای مرکزی و شرقی تعلق دارد. رتبه بندی آن در حدود 200-300 در جهان است.

موسسه فیزیولوژی CAS آمادگی منظمی از دانشجویان در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را فراهم می کند. این دانشگاه با تعدادی از دانشگاه های این کشور، و همچنین با موسسات معتبر بین المللی همکاری می کند. پیشنهاد مباحث پایان نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد را می توانید در وب سایت موسسه و همچنین در سیستم های اطلاعاتی دانشکده های مربوطه پیدا کنید. جایی که کارکنان موسسه به عنوان مربی می باشند. کارگران موسسه فیزیولوژی مربیان اصلی بیش از 90 دانشجوی تحصیلات تکمیلی می باشند. تحصیلات تکمیلی همیشه توسط هیئت متخصص برگزار می شود و باید با یک آزمون دولتی و پایان نامه دفاع در کالج مربوطه به پایان برسد.

مشاغل رشته فیزیولوژی در جمهوری چک

حقوق ماهیانه کار در چک برای فیزیولوژیست ها عبارتند از:

حقوق ماهیانه کار در چک برای فیزیولوژیست ها

فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در جمهوری چک می توانند فعالیت های تحقیقاتی از جمع آوری داده ها گرفته تا تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و انتشار داده ها انجام دهند.

وظایف فیزیولوژیست ها عبارتند از:

  • کار در یک تیم علمی برای ارائه رویکرد بین رشته ای به پروژه تحقیقاتی
  • به تنظیمات تحقیق کمک کند.
  • انجام تست های فیزیکی آزمایشگاهی به صورت مستقیم
  • داده ها را برای تجزیه و تحلیل و انتشار آماده کند.
  • یک مقاله علمی برای چاپ آماده کنید.
  • ارائه نتایج تحقیق در کنفرانس ها
  • مطابق درخواست رئیس پروژه تحقیق، سایر وظایف را انجام دهد.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در جمهوری چک

2 نوع دانشگاه در این کشور وجود دارد که شامل دولتی و خصوصی می شوند. برای تحصیل در دانشگاه های دولتی در صورتی می توانید رایگان تحصیل کنید، که برنامه انتخابی شما به زبان چک تدریس شود. اگر برنامه ای را انتخاب کنید که به زبان انگلیسی یا زبان خارجی دیگری تدریس شود، شهریه ای را حدود 18500€ (یورو) در هر سال تحصیلی پرداخت خواهید کرد. هزینه های دیگری مانند هزینه های پذیرش یا مدیریت نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که این هزینه ها در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد.

در این کشور، دانشگاه های خصوصی در تعیین هزینه های تحصیل و محدودیت های خود آزاد می باشند. به طور کلی، این نوع موسسه آموزش عالی گران تر است. این کشور، کشور خیلی گرانی نمی باشد. بیشتر دانشجویان بین المللی باید با بودجه 300€ تا 650€ )یورو( در ماه راحت زندگی کنند. اگرچه این کشور بخشی از اتحادیه اروپا است. واحد پول ملی کرون چک (CZK) است.

موارد زیر گزینه های اصلی اقامت برای دانشجویان است:

پارامترهزینه ماهیانه به یورو
خوابگاه دانشجویی125€
اتاق خصوصی در یک آپارتمان205€
آپارتمان خصوصی370€

گزینه های خصوصی شامل سرویس های ماهانه نبوده و بین 120€ تا 170€ (یورو) دیگر به هزینه های شما اضافه می کنند. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، به شدت توصیه می کنیم که برنامه های ارائه شده در دانشگاه های این کشور را بررسی کنید. این کشور در قلب اروپا قرار دارد و دارای تاریخ غنی، معماری زیبا و هزینه های پایین زندگی، بوده و به علاوه دارای یک سنت طولانی با کیفیت بالا است.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در جمهوری چک

کار دانشجویی در جمهوری چک

اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا، EAA یا سوئیس نیستید، هنگام تحصیل اجازه کار دارید. اما لطفا بخاطر داشته باشید که برای ویزا برای اهداف تحصیل در این کشور اقامت دارید. بنابراین، کار در این کشور نمی تواند دلیل اصلی شما جهت اقامت باشد. اگر کار دانشجویی انجام می دهید، نباید روی تحصیلات شما تأثیر بگذارد. دانشجویان کشور ثالث که در حال تحصیل در چک در یک برنامه معتبر که توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش معتبر است، جهت کار دانشجویی به مجوز کار نیاز ندارند. کارفرما فقط موظف است شروع کار شما را به دفتر منطقه ای مربوط به خدمات استخدام عمومی اطلاع دهد.

دانشجویان کشور ثالث که فقط برای یک برنامه تبادل دانشجو یا یک فرم تحصیل از راه دور از تحصیل می آیند، مجاز به کار بدون مجوز اشتغال نیز می باشند. اما فقط در صورتی که حداکثر تا 26 سال سن داشته باشند و عملکرد آن ها بیش از 30 روز نباشد. در تمام موارد دیگر، شهروندانی که از کشورهای اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس نمی آیند، اگر مجوز اشتغال و اجازه اقامت یا کارت کارمند یا کارت آبی دریافت کرده باشند، ممکن است در این کشور استخدام شوند. به طور کلی، کار دانشجویی در چک می تواند در تامین هزینه ها به شما کمک کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر مجرب در زمینه مهاجرت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *