مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته فیزیولوژی در تایلند

رشته فیزیولوژی در تایلند

دانشگاه های تایلند که از نظر کیفی در جهان شناخته شده اند بهترین رشته ها از جمله رشته فیزیولوژی در تایلند را به دانشجویان ارائه می دهند. این کشور به دلیل دوستی و مهمان نوازی معروف و فرهنگ غنی و توسعه اقتصادی، یک انتخاب عالی برای تحصیل می باشد. این کشور با ترکیبی جذاب از سنت و مدرنیسم و مناظر بسیار زیبا هر ساله از بیش از 20000 دانشجوی بین المللی پذیرایی می کند.

این کشور مقصد رویایی گردشگران است. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد:

  • بازدید از معابد بودایی
  • لذت بردن از جشنواره های محلی
  • استراحت در سواحل گرمسیری
  • رفتن به پناهگاه جنگل فیل

بیش از 20000 دانشجوی بین المللی برای ثبت نام در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تصمیم به انتخاب دانشگاه های این کشور را می گیرند. این کشور دارای فرهنگی بسیار متنوع و گشوده است که بحث و گفتگو را تشویق می کند و این کشور راه حل های پایدار و جامع برای مشکلات را ترویج می کند. تقریبا 400 برنامه کارشناسی ارشد در کشور برای دانشجویان بین المللی است و به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

بسیاری از موسسات آموزش عالی در این کشور وجود دارد که مخصوصا در زمینه مطالعات زیست محیطی، کشاورزی، انرژی، حقوق و مطالعات بودایی بسیار مورد توجه می باشند. علاوه بر این، بسیاری از برنامه های تحصیلات تکمیلی در تجارت و مدیریت وجود دارد و بیشتر آن ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در این نگارش کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی که درباره رشته فیزیولوژی در تایلند جمع آوری کرده است را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته است.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در تایلند

این کشور، نیمه غربی شبه جزیره هندوچین و 2 سوم شمالی شبه جزیره مالایا در جنوب شرقی آسیا را اشغال می کند. همسایگان آن برمه (میانمار) در شمال و غرب، لائوس در شمال و شمال شرقی، کامبوج از شرق و مالزی در جنوب است. این کشور تقریبا به اندازه فرانسه است.

دانشگاه های رشته فیزیولوژی در تایلند عبارتند از:

  • دانشگاه ماهیدول
  • دانشگاه شاهزاده سونگ کلا
  • دانشگاه چیانگ مای
  • دانشگاه چولالونگ کورن

تحصیل در دانشگاه های این کشور، موسسات فناوری (معروف به موسسه راجامانگالا)، کالج های فنی و حرفه ای، کالج های معلمان (معروف به موسسه راجبات) و سایر کالج های حرفه ای مانند کالج های پرستاری و آکادمی های پلیس و نظامی ارائه می شود. مدت زمان استاندارد تحصیل برای اکثر برنامه های کارشناسی 4 سال است. به جزء برای معماری، هنر، هنر گرافیک و داروسازی که به 5 سال تحصیل نیاز دارد. آموزش مقدماتی در پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی 6 سال مطالعه طول می کشد. سال تحصیلی از 2 ترم ژوئن تا اکتبر و نوامبر تا مارس و یک جلسه تابستانی از آوریل تا مه تشکیل شده است. با این حال، برخی از دانشگاه های این کشور تاریخ های مختلف شروع و پایان ترم خود را برای ارتباط با سایر سیستم های مدرسه مانند سیستم های ایالات متحده یا اروپا اتخاذ کرده اند.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در تایلند

حقوق ماهیانه فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در تایلند

فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در تایلند می توانند شغل های زیر را برگزینند:

  • دانشمند
  • محقق
  • متخصصان فیزیولوژی ورزشی در سازمان های مربوط به ورزش و بهداشت

متخصصان از ابزارهای تمرینی استفاده می کنند که شامل دستگاه ها و محصولات پزشکی مرتبط برای افزایش عملکرد بدنی می شود. حقوق ماهیانه کار در تایلند برای فیزیولوژی ورزش در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در تایلند برای فیزیولوژی ورزشدر حال حاضر، وقتی شغل خود را در این کشور تضمین کردید، گرفتن ویزا مشکلی نخواهد داشت. شرایط ممکن است تغییر کند، بنابراین برای اطلاعات به روز با سفارت مربوطه خود تماس بگیرید. اگر می خواهید به مدت طولانی در این کشور زندگی کنید، باید مطمئن شوید که شرایط ویزا و مجوز کاری را که برای آن درخواست می کنید را برآورده خواهید کرد و می توانید آن را به زبان انگلیسی یا تایلندی ارائه دهید. دانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع دکترا در این کشور هستند نیز فرصت های زیادی برای ادامه تحصیل پیدا می کنند و باید با موسسه خاصی که می خواهند در آن شرکت کنند کار کنند.

هزینه تحصیل و زندگی در تایلند

به طور کلی 2 نوع دانشگاه در این کشور وجود دارد که عبارتند از:

دانشگاه های تایلند

دانشگاه های دولتی این کشور در مقایسه با دانشگاه های غربی خود بسیار مقرون به صرفه هستند. در جدول زیر هزینه تحصیل در تایلند در دانشگاه های دولتی را نشان می دهد:

مقطعهزینه به یورو
کارشناسیبین 1675€ تا 1785€
کارشناسی اشدبین 2185€ تا 2360€

دانشگاه های خصوصی در این کشور شهریه بیشتری را دریافت می کنند. این به نوع برنامه دانشگاهی ، مدت تحصیل و غیره بستگی دارد. جدول زیر هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور را نشان می دهد:

مقطعهزینه به یورو
کارشناسیبین 18300€ تا 27250€
کارشناسی ارشدبین 9865€ تا 14125€

توجه داشته باشید که این مقادیر متغیر بوده و شما باید به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید. همچنین، شما برای تأمین هزینه های زندگی در این کشور بین 350€ تا 700€ (یورو) در ماه نیاز دارید. بسته به سبک زندگی و عادت های هزینه ای خود، ممکن است کم یا زیاد خرج کنید.

کار دانشجویی در تایلند

ویزای دانشجویی، به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا در تحصیل کنند. اما توجه داشته باشید که کار حین تحصیل در این کشور مطابق با قوانین تایلند نمی باشد. گزارش شده است، مواردی از دانشجویان وجود دارد که مشاغل نیمه وقت را به عنوان وسیله ای برای حمایت از تحصیل خود بدست می آورند. اما لطفا توجه داشته باشید که این کار در این کشور غیرقانونی است. حتی اگر انجام این کار بسیار امکان پذیر باشد. ما پیشنهاد می کنیم برای کار در این کشور که تقریبا در بسیاری از کشورهای منطقه استاندارد است، درخواست مجوز کار کنید. هر شغل غیرقانونی ممکن است، خطر دستگیری و اخراج را دارد. مجوزهای کار به شما امکان می دهد که به طور قانونی در کشور کار کنید و دارای مزایای استخدام است. چنانچه تمایل به تحصیل رشته فیزیولوژی در تایلند یا سایر رشته ها می باشید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *