مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته فیزیولوژی در اسپانیا

رشته فیزیولوژی در اسپانیا

با تحصیل رشته فیزیولوژی در اسپانیا دانشجویان می توانند از مزیای بسیاری از جمله شهریه پایین و کیفیت بالای آموزش عالی این کشور بهره مند شوند. این کشور که به پیرنه در شرق، مدیترانه در جنوب، خلیج بیسکای در شمال و پرتغال در غرب کشیده شده است، یکی از بزرگترین کشورهای اروپا و همچنین یکی از پربازدیدترین ها است. این کشور به طور مداوم در میان محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان قرار دارد. از حجم گردشگران سالانه که به طور قابل توجهی بیش از جمعیت آن است، استقبال می کند.

این کشور همچنین به دلیل داشتن برنده ترکیبی از دانشگاه های خوب، سبک زندگی جذاب و این واقعیت که زبان اسپانیایی یکی از زبان های پرمصرف جهان است، در بین محبوب ترین مقصد برای دانشجویان بین المللی است. این یک کشور تقابل است، جایی که ثروت و شلوغی جهان وطنی اروپای غربی با یک ولخرجی و جذابیت کاملا مشخص در جنوب اروپا آمیخته شده است. جایی که یک فرهنگ رسا و پر زرق و برق به چرت های بعد از ظهر و شب های آرام در کافه ها می پیوندد. البته، سبک زندگی به تنهایی برای جلب توجه افراد کافی نیست. اگر ایده تحصیل در این کشور را دوست دارید، برای اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه های این کشور، شهرهای دانشجویی محبوب و اقدامات بعدی در این زمینه، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی در اسپانیا

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی در اسپانیا، که به عنوان یک دوره یادگیری ترکیبی تدریس می شود، با هدف گسترش دانش دانشجویان از آخرین جنبه های تحقیقات فیزیولوژی است. تحقیقات فیزیولوژی در بسیاری از شاخه های دانش مهم است. این رشته دارای مجلات نمایه سازی شده تخصصی بیش از بسیاری از زمینه های دیگر علوم است، و بسیاری از برندگان نوبل به رسمیت شناختن کار خود در فیزیولوژی تمایز داده شده اند. مقطع کارشناسی ارشد در فیزیولوژی تلفیقی، که به عنوان یک دوره یادگیری ترکیبی تدریس می شود. به طور مفصل به جنبه های فعلی تحقیق در این رشته نگاه می کند.

به طور خاص، آن را در ابتکاری ترین جنبه های کاربردی، بر روی موارد زیر متمرکز شده است:

  • فیزیولوژی ورزش
  • ارتفاع و هیپوکسی
  • آخرین پیشرفت در درک استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد
  • فیزیولوژی مولکولی و سلولی

این برنامه همچنین شامل طیف وسیعی از موضوعات عمومی تر است که به پیشرفت در غدد درون ریز، فیزیولوژی مغز و اعصاب و فیزیولوژی باروری می پردازند. هدف از کارشناسی ارشد تربیت محققانی در فیزیولوژی است که می توانند در مراکز دولتی و خصوصی تحقیق کنند. علاوه بر این، مقدمات انجام تحقیقات فیزیولوژی را در سطح دکترا فراهم می کند.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی در اسپانیا

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اسپانیا

انتخاب مکانی برای تحصیل در خارج از کشور یک ماجراجویی مهیج و در عین حال فوق العاده طاقت فرسا است. بنابراین، اول از همه، انتخاب این کشور را به شما تبریک می گویم. شما یک انتخاب عالی انجام داده اید. اکنون که محل تحصیل خود را در خارج از کشور محدود کرده اید، ممکن است برای شما متبادر شده باشد که این کشور دارای بسیاری از کالج ها و دانشگاه های عالی برای انتخاب است.

یکی از مواردی که باید در طول جستجوی خود به خاطر داشته باشید این است که فارغ از اینکه در کدام یک از دانشکده ها یا دانشگاه های این کشور حضور داشته باشید، فوق العاده خواهد بود و ذهن خود را با دانش جدید و جالب پر خواهید کرد. گفته می شود، هنگام تصمیم نهایی خود داشتن ایده درباره آنچه می خواهید مفید است. دانشکده ها و دانشگاه های این کشور از هر اندازه و شکلی برخوردار هستند. در مورد انتخاب خانه شما برای چند ماه یا چند سال آینده هیچ قانونی وجود ندارد.

برای تحصیل رشته فیزیولوژی در اسپانیا می توانید یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اسپانیا

مشاغل فیزیولوژی در اسپانیا

فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در اسپانیا مشاغل بسیاری را می توانند انتخاب کنند. اما مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • دانشمند زیست پزشکی
  • دانشیار تحقیقات بالینی
  • دانشمند بالینی، شنوایی شناسی
  • دانشمند بالینی، علوم فیزیولوژیک
  • فیزیولوژیست ورزش
  • داروساز
  • دانشمند پژوهشی (پزشکی)

هر کدام از آن ها حقوق ماهیانه مشخصی دارند. دستمزد کار در اسپانیا برای فیزیولوژیست ورزش آمده است:

دستمزد کار در اسپانیا برای فیزیولوژیستدر این کشور، افراد بسیاری از طرق دیگر کار پیدا می کنند. آن ها با نگاه به شبکه ها و برنامه های سوداگرانه کار پیدا می کنند. این امر بخصوص در مورد شرکت های کوچک و متوسط بیشتر است. به همین ترتیب، جستجوی شغل خود را به آژانس ها و تبلیغات محدود نکنید. پیش قدم باشید، به دنبال فرصت ها باشید و شبکه سازی کنید. نرخ بیکاری این کشور یکی از بالاترین در اروپا و بالاترین در میان کشورهای اتحادیه اروپا تا ماه می سال 2024 است که اندازه گیری آن 14.5% است. این درصد بیش از 2 برابر میانگین اتحادیه اروپا 6.7% است.

هزینه تحصیل در اسپانیا

هزینه تحصیل در در اسپانیا نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی مناسب و کم است. با داشتن آب و هوای برجسته، دانشگاه های کلاس جهانی، و فضای باز و فرهنگ زیبا، هزاران دانشجوی بین المللی تصمیم دارند هر ساله تحصیلات خود را در این کشور دنبال کنند. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور توسط هر جامعه خودمختار تعیین می شود. به این معنی که کم و بیش شهریه در هر دانشگاه دولتی یکسان است. از طرف دیگر، دانشگاه های خصوصی هزینه های خود را تعیین می کنند که معمولا بالاتر از هزینه های دانشگاه های دولتی است. هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی به ملیت، برنامه تحصیلی و موسسه آموزش عالی دانشجویان بستگی دارد.

دانشگاه های تخصصی جهت تحصیل رشته فیزیولوژی و ارائه تحقیقات در این حوزه در اسپانیا هستید:

دانشگاه های تخصصی جهت تحصیل رشته فیزیولوژی در اسپانیا

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در جدول زیر آمده است:

پارامترشهریه هر اعتبار به یورو
سال اول12€-30€
سال دوم25€-50€
سال سوم50€-100€

در هر دوره دانشجویان کارشناسی باید حدود 60 اعتبار ثبت نام کنند. دانشجویان کارشناسی در مجموع حدود 240 اعتبار را باید پشت سر بگذارند تا بتوانند فارغ التحصیل شوند. شهریه مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در جدول زیر آمده است:

مقطعشهریه هر اعتبار به یورو
کارشناسی ارشد16€-45€
دکترا55€

تعداد اعتباراتی که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا باید بگذرانند هر کدام 60 است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای تجربه در زمینه مهاجرت می تواند به عزیزانی که قصد مهاجرت به اسپانیا دارند، کمک کند.

سوالات مکرر در باب رشته فیزیولوژی در اسپانیا

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر شما در باب رشته فیزیولوژی در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • فرصت های شغلی در رشته فیزیولوژی در اسپانیا چیست؟ دانشمند زیست پزشکی-دانشیار تحقیقات بالینی-دانشمند بالینی، شنوایی شناسی-دانشمند بالینی، علوم فیزیولوژیک-فیزیولوژیست ورزش-داروساز-دانشمند پژوهشی (پزشکی)
  • دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته فیزیولوژی در اسپانیا کدامند؟ دانشگاه والنسیا-دانشگاه خودمختار بارسلون-دانشگاه سن پابلو
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *