مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته فیزیولوژی در اسلواکی

رشته فیزیولوژی در اسلواکی

متقاضیات جهت تحصیل رشته فیزیولوژی در اسلواکی می توانند در برترین موسسات و دانشگاه های فیزیولوژی این کشور تحصیل و اقامت را بدست آورند. این کشور، کشوری محصور در خشکی در اروپای مرکزی است. همسایگان این کشور عبارتند از:

  • جمهوری چک
  • اتریش
  • لهستان
  • اوکراین
  • مجارستان

مناظر این کشور در درجه اول به دلیل کوهستانی بودن مورد توجه قرار گرفته است، کوهای کارپات در بیشتر نیمه شمالی کشور گسترش یافته است. این کشور دارای یک اقتصاد پیشرفته با درآمد بالا است. به علاوه، این کشور، از سریع ترین نرخ رشد در اتحادیه اروپا و OECD می باشد. زبان رسمی این کشور اسلواکی است. این کشور عضو ملت اروپا، ناتو، سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی است.

این یکی از تنها 3 کشور سابق کمونیست است که اکنون بخشی از اتحادیه اروپا می باشند. این کشور یکی از سریع ترین نرخ های رشد را در اتحادیه اروپا دارد و یک اقتصاد پیشرفته با درآمد بالا محسوب می شود. از سال 2007، این کشور به بزرگترین کشور تولید کننده سرانه در جهان تبدیل شده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما عزیزان را در امر تحصیل رشته فیزیولوژی در اسلواکی یاری کنند.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اسلواکی

بیشتر دانشگاه ها در این کشور متعلق به دولت می باشند و اداره می شوند. اگرچه، از سال 1990 گزینه های خصوصی و مذهبی بیشتری وجود دارد. این اشکال آموزش عالی «ادویه جات خصوصی» در کشور نادر است. این ها مدارس آموزش عالی با بودجه خصوصی هستند که بصورت خصوصی اداره می شوند اما توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید می شوند. تحصیل در اسلواکی فرصت های فرهنگی را به دانشجویان ارائه می دهد. این امر، ممکن است در کشورهای دیگر دیده نشود. آموزش عالی در این کشور که هنوز پس از دهه ها حکومت کمونیستی در حال ظهور است، مطالعه ای در جامعه، اقتصاد و یک سیستم آموزشی است که همچنان ظهور می کند.

رشته فیزیولوژی در اسلواکی در دانشگاه ها و موسسات زیر ارائه می شود:

  • دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا
  • انستیتو فیزیولوژی حیوانات
  • موسسه گیاه شناسی آکادمی علوم اسلواکی

معرفی رشته فیزیولوژی در اسلواکی

دانشجویان هنگام تحصیل رشته فیزیولوژی در اسلواکی در قسمت سیستم های بدن با موراد زیر آشنا خواهند شد:

قسمت های سیستم بدن در اسلواکی

رشته فیزیولوژی انسان ها و سایر حیوانات را بررسی می کند تا نحوه عملکرد، رشد و تولید مثل آن ها را بیاموزد. این مطالعه نحوه واکنش سلول ها به تغییرات محیط و چگونگی ادغام عملکرد سلول در بافت ها، اندام ها و موجودات زنده را بررسی می کند. درک اصول بنیادی فیزیولوژیکی در توانایی ما در شناسایی اهداف بالقوه درمانی برای درمان بیماری ها اساسی است. در این برنامه، شما نحوه ارسال اطلاعات از یک سلول به سلول دیگر از طریق سیگنال های شیمیایی یا الکتریکی را مطالعه خواهید کرد.

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست در اسلواکی

حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برای فیزیولوژیست ورزشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برای فیزیولوژیست

این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا (EU) است. بنابراین، هر کسی از کشورهای اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA) برای زندگی و کار در اسلواکی نیازی به ویزا ندارد. با این حال، مهاجران خارج از اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا به ویزای کار و مجوز کار احتیاج دارد.

الزامات اجازه کار و ویزای این کشور بسته به نوع سند و شخص متقاضی متفاوت است. اما برخی از الزامات اساسی عبارتند از:

  • عکس های گذرنامه معتبر و به اندازه گذرنامه
  • فرم های درخواست
  • هزینه های درخواست
  • اثبات وجوه
  • بیمه سلامت
  • قرارداد کار از کارفرمای مستقر در اسلواکی
  • اثبات تجربه کار یا صلاحیت

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در اسلواکی

این کشور تحصیلات عالیه را برای دانشجویان خود بصورت رایگان پرداخت می کند. هزینه تحصیل در این کشور برای خارجیان در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
حداقل هزینه2000$
حداکثر هزینه8000$

هزینه تحصیلات عالی در این کشور برای دانشجویان خارجی می تواند از 2000$ تا 8000$ (دلار) در هر سال تحصیلی باشد. این هزینه فقط برای شهریه است. اگر دانشجویان در یک مدرسه آموزش عالی متقاضی شوند، و اتفاقا تعداد متقاضیان بیش از سخنرانی های موجود در آن مدرسه خاص وجود دارد، دانشجویان باید در یک آزمون ورودی شرکت کنند و قبول شوند. این امتحانات بسته به تقاضای ورودی می تواند در هر مدرسه خاص اشکال بسیار مختلفی داشته باشد. از آنجا که این کشور هنوز به عنوان یک قدرت اقتصادی در حال ظهور است، این کشور فرصت هایی را ارائه می دهد که در جاهای دیگر موجود نیست. این یک کشور مترقی و آینده نگر است که آینده ای بسیار درخشان دارد. دانشجویان باید به خاطر داشته باشند که بیمه درمانی در این کشور اجباری است.

جدول زیر هزینه های ضروری در این کشور را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
رستورانیک وعده 5$
بلیط برای حمل و نقل0.7$
هزینه اینترنت18$
سرگرمی30$
خرید پوشاک67$

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در اسلواکیکار دانشجویی در اسلواکی

دانشجویان بین المللی می توانند هنگام تحصیل شغل پاره وقت پیدا کنند تا برای تأمین بخشی از هزینه های خود در کشور درآمد اضافی کسب کنند. دانشجویانی که دارای اجازه اقامت دانشجویی هستند می توانند به صورت پاره وقت به مدت 20 ساعت در هفته کار کنند به شرطی که در یک برنامه تحصیلی در کشور ثبت نام کنند. مشاغل نیمه وقت ابزاری بسیار موثر در کسب درآمد برای تأمین هزینه زندگی خود در حین تحصیل به خصوص برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. با این وجود باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و بتوانید خود را به درستی مدیریت کنید تا دچار مشکل نشوید.

در این کشور، مراکز مختلفی در سراسر شهرها وجود دارد که دانشجویان در آن کار می کنند. این ها شامل:

  • هتل
  • رستوران
  • سوپرمارکت
  • باشگاه
  • سالن سینما

اگرچه توانایی مکالمه به زبان یافتن شغل پاره وقت را آسان می کند، اما بسیاری از مشاغل خدماتی دیگر فقط به مهارت های زبان خارجی نیاز دارند. دانش ابتدایی زبان یک پای عالی است. فرصت های شغلی دیگر شامل تدریس زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی برای کودکان خردسال است. این شغل بطور پیوسته در حال افزایش است که در کشور نیاز شدیدی به زبان مادری دارد، دانشجویان خارجی به راحتی این نقش را بر عهده می گیرند و حقوق نیز پاداش می دهد. امروزه یافتن مشاغل IT و Tech نیز بسیار آسان است. زیرا، این کشور در سال های اخیر قطب در حال رشد نوآوری است. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از خدمات کادر مجرب این موسسه بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *