مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته فیزیولوژی در استونی

رشته فیزیولوژی در استونی

برترین دانشگاه های استونی از جمله دانشگاه تارتو رشته فیزیولوژی در استونی را ارائه داده و دانشجویان میتوانند از کیفیت آموزشی بهره مند شوند. این کشور در شمال اروپا واقع شده است. این کشور، کشوری کوچک است که مطمئنا کسی را که چیز زیادی در مورد آن نشنیده است متعجب خواهد کرد. این کشور یکی از کم جمعیت ترین کشورهای اروپا است. اما این کشور دارای یکی از سریع ترین رشد اقتصادی ها در منطقه است.

این کشور پیشرفته ممکن است برای برخی بهشت به نظر برسد:

  • بهداشت و درمان و آموزش رایگان
  • یک دولت کاملاً شفاف
  • انواع گسترده ای از خدمات الکترونیکی
  • یک صنعت بسیار پیشرفته علوم و فناوری اطلاعات

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت ارائه اطلاعات درباره موضوع رشته فیزیولوژی در استونی این مقاله را تهیه کرده است.

معرفی رشته فیزیولوژی در استونی

رشته فیزیولوژی استونی مطالعه نحوه کار بدن انسان است. این ماده شیمی و فیزیک پشت عملکردهای اساسی بدن و نحوه رفتار مولکول ها در سلول ها تا نحوه کار سیستم های اندام ها با هم توصیف می کند. این به ما کمک می کند بفهمیم در بدن سالم در زندگی روزمره چه اتفاقی می افتد و وقتی کسی بیمار می شود چه اشتباهی رخ می دهد. رشته فیزیولوژی وابسته به مطالعات تحقیقاتی اساسی انجام شده در آزمایشگاه است.

فیزیولوژیست ها موارد مختلفی را مطالعه می کنند. آن ها ممکن است  پروتئین ها یا سلول های منفرد را مطالعه می کنند. در حالی که دیگران تحقیقاتی در مورد نحوه تعامل سلول ها برای تشکیل بافت ها، اندام ها و سیستم ها در بدن انجام دهند. فیزیولوژی یک علم تجربی است. تحقیقات در فیزیولوژی درک ما را از مکانیزم های جزئی کنترل و تنظیم رفتار موجودات زنده پیش می برد. ما همچنان از طریق کاوش جامع در چندین فرآیند درگیر، در مورد فرآیندهای اساسی مانند کنترل ضربان قلب یا حس بینایی بیشتر می آموزیم.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در استونی

دانشگاه هایی که رشته فیزیولوژی در استونی را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه علوم زندگی استونی
  • دانشگاه تارتو
  • دانشگاه تالین

در جدول زیر رتبه دانشگاه های فیزیولوژی این کشور را در QSWorld مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه علوم زندگی استونی
دانشگاه تارتو281
دانشگاه تالین801-1000

قدیمی ترین دانشگاه در این کشور، در سال 1632 تأسیس شد. این بدان معناست که آموزش عالی تقریبا 4 قرن است که در دسترس است. با این حال، سیستم از آن زمان به بعد پیشرفت و تغییر چشمگیری کرده است. آن ها اکنون بخشی از روند بولونیا هستند. بنابراین، مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهند و دارای یک سیستم مبتنی بر اعتبار هستند. با این حال، برخی از گرایش ها مانند پزشکی یا معماری هر 2 سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد را در برنامه های خود ترکیب می کنند.

دانشگاه ها و موسسات علمی کاربردی وجود دارد. دانشگاه ها مستقل هستند و به دلیل رشد روزافزون صنایع، حوزه های علوم و فناوری اطلاعات از جمله محبوب ترین ها هستند. این کشور به دلیل کیفیت دانشگاه هایش شناخته شده است، نه به دلیل کمیت. این کشور دارای 3 دانشگاه جامع دولتی و 6 دانشگاه خصوصی است. آن ها همچنین 10 دانشگاه دولتی تخصصی دارند که در یک زمینه مطالعاتی مانند هنرها، علوم کاربردی یا علوم زندگی تمرکز دارند. ممکن است برای برخی به عنوان یک ضرر به نظر برسد، اما شما برای رشته ای که دوست دارید می توانید در دانشگاه های این کشور آن برنامه را دنبال کنید. مقاله معرفی دانشگاه های استونی اطلاعات بیشتری را درباره دانشگاه ها در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

مشاغل فیزیولوژی در استونی

در سراسر جهان، فیزیولوژیست ها در بخش های زیر کار می کنند:

  • دانشگاه ها
  • موسسات تحقیقاتی
  • شرکت های بیوتکنولوژی
  • در صنعت داروسازی

فیزیولوژی یک رشته هیجان انگیز و پویاست که زیربنای پزشکی ترجمه ای و بالینی است. همچنین رابط بین علوم فیزیکی و علوم زندگی را فراهم می کند. فیزیولوژیست ها همه جنبه های عملکرد بدن انسان و سایر حیوانات را بررسی می کنند. برخی از فیزیولوژیست ها رفتار پروتئین های منفرد سلول های منفرد را بررسی می کنند. برخی دیگر در حال بررسی تعامل سلول ها در بافت ها، اندام ها و سیستم ها هستند یا مطالعه ادغام این سیستم ها برای کنترل کل ارگانیسم پیچیده را دارند. این کار پایه و اساس بسیاری از علوم زیست شناختی و بالینی از جمله پزشکی و دامپزشکی را فراهم می کند.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در استونی را برای فیزیولوژیست ها نشان می دهد:

حقوق ماهیانه کار در استونی را برای فیزیولوژیست ها

مقادیر نشان داده شده در جدول به یورو می باشد. برای افزایش حقوق، یکی از فاکتورهای افزایش حقوق سال های تجربه می باشد. نمودار زیر حقوق فیزیولوژیست ها را در این کشور براساس سال های تجربه نشان داده است:

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در استونی براساس سال های تجربه

هزینه تحصیل در استونی

هزینه تحصیل در استونی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • ملیت
  • مقطع تحصیلی
  • زبان

برنامه هایی که به زبان استونیایی آموزش داده می شوند فارغ از ملیت رایگان هستند. اگر شما به این زبان صحبت نمی کنید، باید هزینه بپردازید. هزینه ها از 1600€ تا 7500€ (یورو) در سال متغیر است. برخی از برنامه های عملی دیگر مانند دارو با هزینه ای بالغ بر 12000€ در سال است. این هزینه ها بیش از آنکه به سطح آن بستگی داشته باشد به موضوع بستگی دارد. بنابراین، تفاوت زیادی بین شهریه های دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود ندارد.

هزینه زندگی در استونی و هزینه تحصیل در دانشگاه هایی که رشته فیزیولوژی در استونی را ارائه می دهند، در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهشهریه به دلار
دانشگاه تالینبین 4900$ تا 9000$
دانشگاه تارتوبین 4200$ تا 13150$
دانشگاه علوم زندگی استونیبین 1150$ تا 4815$

در مورد بورسیه ها، این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بسیاری از آن ها مستقیما توسط دولت ارائه می شوند. رئیس این بورسیه تحصیلی ملی این کشور است. با ارائه کمک هزینه ماهانه مفید، این بورسیه تحصیلی برای افرادی از سراسر جهان که می خواهند در این کشور تحصیل یا تحقیق کنند، آزاد است. دانشجویان بین المللی در این کشور هنگام تحصیل به صورت تمام وقت جهت کار پاره وقت به مجوز کار احتیاج ندارند و به شرط عدم تداخل در تحصیل آن ها مجاز به کار می باشند. دانشجویان باید نمرات قبولی را برای یک بار کامل دروس دریافت کنند و تحصیلات را در زمان اسمی به پایان برسانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آن دسته از عزیزانی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی یا سایر کشورهای جهان دارند، می تواند درباره این موضوع به آن ها مشاوره بدهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *