مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته فیزیولوژی در استرالیا

رشته فیزیولوژی در استرالیا

رشته فیزیولوژی در استرالیا یکی از محبوب ترین رشته ها در این کشور بوده و این امکان برای دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در خصوص کار مهیا است. این کشور یکی از برترین مقاصد تحصیلی با سیستم آموزشی عالی است. با داشتن 8 از 120 دانشگاه برتر جهان و 5 از 30 شهر دانشجویی برتر جهان، این کشور میزبان بیش از 1100 موسسه است که طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهند. طبق آمار، 35 دانشگاه این کشور در میان بهترین دانشگاه های جهان قرار دارند. این کشور سالانه 250 میلیون$ (دلار) صرف کمک های مالی، بورسیه و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور می کند.

جامعه این کشور که در سراسر جهان به عنوان یکی از متنوع ترین و خوشامدگویی ترین کشورها شناخته می شود، با مهاجران از حدود 200 کشور جهان، ترکیبی از فرهنگ هاست که با سبک زندگی متحمل و آرام ترکیب می شود. این کشور به طور مداوم در 10 کشور برتر قابل زندگی در جهان قرار دارد. سبک زندگی معاصر و فرهنگ بومی هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جلب می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش تمامی سعی خود را کرده تا بتواند توضیحات کامل درباره رشته فیزیولوژی در استرالیا را ارائه دهد.

معرفی رشته فیزیولوژی در استرالیا

رشته فیزیولوژی در استرالیا یک رشته علمی با گستره وسیع ترین کاربرد است. این برنامه پایه اصلی علمی در تمام مشاغل مرتبط با سلامت انسان و عملکرد جسمی است و بیشتر پیشرفت های عمده در پزشکی و مراقبت های بهداشتی را پایه ریزی می کند. بدون درک چگونگی عملکرد بدن در سلامتی، نمی توانیم بفهمیم که در بیماری چه مشکلی پیش می آید و پیشگیری یا درمان های موثر را انجام می دهیم. اکتشافات در فیزیولوژی حتی در کشاورزی، صنعت و علوم محیطی تأثیر دارد.

در دانشگاه های این کشور، رشته فیزیولوژی از پیشرفته ترین فناوری های موجود استفاده می کند و دانشجویان را قادر می سازد تا عملکرد بدنی را از مقیاس مولکولی تا کل ارگانیسم مطالعه کنند. به عنوان مثال، فوتونیک برای مطالعه سیگنالینگ سلول در مقیاس نانومتر، برای ردیابی حرکت و فعالیت تک مولکول ها در سلول استفاده می شود. در حالی که مطالعه کنترل حرکت انسان از تصویربرداری تشدید مغناطیسی برای ترسیم کل مغز و فعالیت آن و تحریک مغناطیسی دقیق مناطق مغزی برای تعدیل عملکرد عصبی و حرکتی استفاده می کند.

مطالعات اختلالات ریتم و عملکرد قلب از علوم کامپیوتر، مهندسی و ریاضیات برای تجزیه و تحلیل سیگنال های الکتریکی پیچیده، و مدل سازی و اندازه گیری انقباض عضله قلب و همودینامیک جریان خون استفاده می شود. رویکردهای ژنتیکی، مانند بیوانفورماتیک و ویرایش ژن، برای درک اساس سرطان و تغییرات فردی در پاسخ به درمان های سرطان استفاده می شود.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در استرالیا

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در استرالیا

این کشور میزبان بسیاری از دانشگاه های معتبر است که دارای رتبه بندی بالا و شناخته شده در سراسر جهان هستند. گزینه های زیادی برای دستیابی به بهترین اساتید و معلمان در اختیار شما قرار می دهد. مکان هایی مانند دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه آدلاید ، دانشگاه چارلز داروین و دانشگاه تاسمانی همه این ها دانشگاه های استرالیا می باشند که دارای رتبه عالی در بالای لیست های رتبه بندی می باشند. اگر به دنبال تحصیل در برترین دانشگاه های جهان می باشید، فارغ از اینکه چه رشته ای را مد نظر دارید، می توانید در این کشور تحصیل کنید.

رشته فیزیولوژی در استرالیا یکی از بهترین رشته ها در این کشور است که در دانشگاه های بسیاری در این کشور تدریس می شود. جدول زیر دانشگاه هایی که این برنامه را ارائه می دهند به همراه رتبه آن ها نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه کانبرا184
دانشگاه کاتولیک استرالیا251
 دانشگاه نیوانگلند (UNE)
UNSW سیدنی – دانشگاه نیو ساوت ولز67
دانشگاه نیوکاسل251
دانشگاه استرالیای غربی (UWA)139
دانشگاه استرالیای جنوبی (UniSA)301
دانشگاه کرتین201
دانشگاه سیدنی51
دانشگاه دیاکین251
دانشگاه تاسمانی (UTAS)351
دانشگاه کوئینزلند62
دانشگاه گریفیت201
دانشگاه جیمز کوک201
دانشگاه وسترن سیدنی251
دانشگاه لا تروب201
دانشگاه Wollongong201
دانشگاه فناوری کوئینزلند (QUT)186
دانشگاه ملبورن31
دانشگاه جنوب کوئینزلند (USQ)501
دانشگاه موناش64
دانشگاه مورداک501

مشاغل فیزیولوژی در استرالیا

فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در استرالیا می توانند در تحقیق و توسعه حرفه پزشکی در بخش های زیر مشغول به کار شوند:

مشاغل فیزیولوژی در استرالیا

فارغ التحصیلان علاقه مند به مشاغل تحقیقاتی ممکن است در آزمایشگاه های تحقیقات زیست پزشکی استخدام شوند و یا به تحصیلات بیشتر مانند درجه ممتاز، کارشناسی ارشد و دکترای فلسفه در تحقیقات پزشکی بپردازند. اتمام این درجه همچنین دانش و مهارت را برای فارغ التحصیلان برای شرکت در آزمون پذیرش دانشکده های پزشکی این کشور برای جستجوی ورود به پزشکی کارشناسی ارشد و سایر دوره های بالینی حرفه ای فراهم می کند.

حقوق ماهیانه کار در استرالیا برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار فیزیولوژیست ها در استرالیا

کار دانشجویی در استرالیا

کار در این کشور هنگام تحصیل یک تصمیم هوشمندانه است. زیرا، باعث اضافه شدن پول اضافی مورد نیاز حساب بانکی شما می شود و در عین حال تجربه منحصر به فردی را نیز به شما ارائه می دهد. اما شما یک روز از زندگی خود بیدار نخواهید شد و متوجه خواهید شد که یک کار نیمه وقت خوب در این کشور پیدا کرده اید که کاملا متناسب با برنامه روزانه شما باشد و نیازهای پولی شما را برآورده کند. برای جستجوی گزینه های شغلی دانشجویی و بررسی نیازهای شما برای دستیابی به آن، باید خودتان تحقیق دقیق انجام دهید. برای یک دانشجوی بین المللی مانند شما که اطلاعات کمی در مورد این کشور دارد، مطمئنا کار ساده ای نیست.

این شرایط توسط دولت ملی تعیین می شود و گاهی ممکن است تغییر کند. بنابراین، همیشه توصیه می شود وقتی می خواهید به عنوان دانشجوی بین المللی در این کشور کار کنید، آن ها را با دقت بررسی کنید. با توجه به اینکه کار کردن در محدودیت های خاص ممکن است باعث شود دانشجویان بین المللی تمرکز خود را در تحصیل از دست بدهند، هدف اصلی این قوانین کمک به دانشجویان است که در حالی که تمرکز کامل خود را روی تحصیل دارند، پول کسب کنند.

اگرچه همه چیز به انتخاب شخصی شما بستگی دارد، اما مشاغل زیر برای دانشجویان بین المللی بیشترین محبوبیت را دارند تا ایده ای از آنچه برای شما مناسب است را به شما ارائه دهند:

  • دستیار فروش خرده فروشی
  • پیشخدمت
  • مشاور مشتری
  • متصدی بار
  • باریستا
  • پاک کننده
  • معلم خصوصی
  • مسئول پذیرش
  • تحویل غذا
  • دستیار اداری در دانشگاه
  • راهنمای تور دانشگاه
  • طراح گرافیک
  • دستیار کتابخانه
  • عکاس
  • پرستار بچه
  • نگهداری حیوانات خانگی

هزینه تحصیل در استرالیا

این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد در بین دانشجویان بین المللی است. دانشجویان به دلایل زیر به این کشور جذب می شوند:

  • این کشور یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در جهان است.
  • شهرهای این کشور برای دانشجویان بین المللی امن و ایده آل می باشند.
  • هزاران بورسیه تحصیلی در این کشور در دسترس است.
  • سطح زندگی بالا است.
  • دانشجویان پس از فارغ التحصیلی فرصت های شغلی بسیاری خواهند داشت.

اگرچه، متوسط هزینه زندگی در استرالیا نسبت به سایر کشورها بیشتر است، اما این کشور موفق شده است تعداد بی سابقه ای از دانشجویان بین المللی را جذب کند. به طوری که، در سال گذشته تعداد دانشجویان بیش از 650000 رسیده است.

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل به دلار
کارشناسی15000$-33000$
کارشناسی ارشد20000$-37000$
دکترا14000$-37000$

شهریه ها ممکن است از رشته ای به رشته دیگر و از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت باشد. شهریه رشته فیزیولوژی ورزش بالینی در این کشور 9491$ (دلار) در سال می باشد. این هزینه برای مقطع کارشناسی است که طول دوره 4 سال می باشد. آن دسته از عزیزانی که قصد دارند درباره تحصیل در این کشور اطلاعات بیشتری کسب نمایند می توانند سایر مقالات مربوطه به این کشور را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *