مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته فیزیولوژی در آرژانتین

رشته فیزیولوژی در آرژانتین

رشته فیزیولوژی در آرژانتین مزیای بسیاری به همراه دارد که می توان به هزینه تحصیل پایین و تحصیل به زبان انگلیسی اشاره کرد. مانند اکثر کشورهای آمریکای لاتین، این کشور به هویت ملی خشن و پرشور خود افتخار می کند. شهرنشینان مستقیما به پایتخت بوینس آیرس می روند. جایی که می توانند خود را در فرهنگ آمریکای لاتین غرق کنند. فراتر از قطب های شهری پر روح و روان خود، این کشور همچنین زیبایی طبیعی حیرت انگیز خود را دارد و پناهگاه آرامش و دنیای خلوت به دور از گرما و شور شهر است. جغرافیای کشور به همان اندازه متنوع است. از تالاب های شمالی گرفته تا فلات خشک آند و وسعت بزرگ پاتاگونیا در غرب و مجمع الجزایر سرسبز تیرا لا فوگو که از جنوبی ترین نقطه کشور به سمت جنوبگان.

این کشور همچنین بلندترین قله در تمام قاره های آمریکا، Aconcagua و همچنین مناطقی از صحرا، دره های تراشیده شده توسط یخچال، آبشارهای شگفت انگیز و دریاچه های خیره کننده را در خود جای داده است. تقریبا 90000 دانشجوی بین المللی هر ساله برای تحصیل در این کشور می آیند. این مقدار دانشجو بیش از هر کشور دیگری در آمریکای لاتین جدا از اروگوئه می باشد. بیش از 30000 از این دانشجویان از اروپا، ایالات متحده و آسیا هستند. جاذبه هایی از جمله کیفیت بالای دوره ها، هزینه های زندگی مقرون به صرفه و فرصت مهارت در صحبت اسپانیایی در حالی که چنین فرهنگ متنوع و رنگارنگی را تجربه می کنند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش اطلاعات خود در زمینه رشته فیزیولوژی در آرژانتین را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در آرژانتین

سیستم آموزش عالی در این کشور بسیار گسترده و بسیار متنوع است. این کشور شامل 111 دانشگاه و 19 موسسه دانشگاهی با حضور خیره کننده 2 میلیون دانشجو است. حدود 500000 نفر از آن ها در 42 دانشگاه در کلان شهر بوینس آیرس تحصیل می کنند.

دانشگاه های دولتی بیشتر با هزینه های دولت ملی و دانشگاه های خصوصی وجود دارد. به طور کلی، آن ها از نظر تعداد دانشجویان ثبت نام شده، اندازه آن ها و همچنین هزینه برنامه هایی که ارائه می دهند متفاوت است. به طور طبیعی، همه آن ها دارای اعتبار مربوط به کمیسیون ملی ارزیابی و اعتبار دانشگاه این کشور هستند. این آژانس رسمی است که کیفیت هر برنامه و دانشگاه را تضمین می کند.

رشته فیزیولوژی در آرژانتین با جزئیات عملکرد داخلی موجودات زنده سروکار دارد. یعنی این رشته با عملکردهایی مانند متابولیسم، تنفس و تولید مثل، به جای شکل و ساختار آن ها سروکار دارد. موضوعات شامل:

موضوعات فیزیولوژی در آرژانتین

تنها موسسه ای که در این کشور این برنامه را ارائه می دهد، موسسه فیزیولوژی ، زیست شناسی مولکولی و علوم اعصاب است.

مشاغل رشته فیزیولوژی در آرژانتین

دانشمندان رشته فیزیولوژی در آرژاتین، که به عنوان فیزیولوژیست بالینی نیز شناخته می شوند، در بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی طولانی مدت کار می کنند. آن ها اندام ها و سیستمهای فیزیولوژیکی انسان مانند سیستم های تنفسی، عصبی و قلبی را برای تشخیص و درمان اختلالات فیزیولوژیکی و بیماری های طولانی مدت بررسی و کنترل می کنند. علوم فیزیولوژی عمدتا با عملکردهای حیاتی حیاتی و اندام هایی مانند مغز، قلب و ریه ها و همچنین سیستم های گردش خون، عصبی و گوارشی سروکار دارد.

این فعالیت ها شامل:

  • آزمایش
  • نظارت
  • تجزیه و تحلیل و تشخیص شرایط فیزیولوژیکی بیماران با استفاده از تجهیزات پزشکی و علمی
  • پیشنهاد روش درمانی و درمان دارویی
  • ردیابی بهبودها و وخیمات و توصیه روش های درمانی جایگزین

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای فیزیولوژیست ها در جدول زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای فیزیولوژیست ها

جدول زیر حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در این کشور را براساس سال های تجربه نشان می دهد:

تعداد سال تجربهحقوق ماهیانه به دلار
بین 1 تا 3 سال$464.488$
بالای 8 سال$773.717$

با توجه به جدول می توان نتیجه گرفت که کسانی که تجربه بالاتری دارند، می توانند حداکثر حقوق تعیین شده در نمودار را دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در آرژانتین

دانشجویان بین المللی که مایل به گذراندن دوره های کارشناسی در این کشور هستند نیاز به ارائه گواهینامه تحصیلات سطح متوسطه دارند. کسانی که بیش از 25 سال سن دارند و فاقد چنین گواهی ممکن است تحت شرایط خاص پذیرفته شوند. در مورد متقاضیان تحصیلات تکمیلی، مدرک کارشناسی برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا لازم است. به غیر از بازدیدکنندگان چشم باز، دانشجویان بین المللی نیز به سواحل آرژانتین راه یافته اند.

به هر حال، دانشگاه های دولتی دوره های کارشناسی را به صورت رایگان ارائه می دهند. با این وجود دانشگاه ها مدارک تحصیلات تکمیلی را حداقل هزینه برای شما در نظر خواهند گرفت. از طرفی دیگر، دانشگاه های خصوصی هزینه بالاتری دریافت می کنند، شهریه در مقایسه با سایر کشورها نسبتا ارزان است. لازم به ذکر است که، مدارک کارشناسی در دانشگاه های دولتی برای دانشجویان بین المللی بدون شهریه می باشد.

هزینه های تحصیل در آرژانتین در دانشگاه های خصوصی در جدول زیر آمده است:

مقاطع مختلفهزینه سالانه به دلار
کارشناسیبین 3000$ تا 20000$
کارشناسی ارشدبین 2300$ تا 27000$

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در آرژانتین

کار در آرژانتین

مهاجراني كه قصد دارند پس از ورود به این کشور به دنبال كار باشند، ممكن است با مشكل مواجه شوند. فرصت های شغلی برای مهاجران محدود است و دستمزد محلی می تواند به میزان قابل توجهی کمتر از عادت برخی از خارجی ها باشد. بیشتر فرصت های مهاجران در شهرهای بزرگ، به ویژه در بخش های بانکی، IT و نفت است. مشاغل در جهانگردی و تدریس نیز غالبا افراد خارجی استخدام می کنند و این ها صنایعی هستند که صحبت به انگلیسی در آن ها ضروری است. با این وجود خارجیانی که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و مایل به کار در آرژانتین با دستمزد این کشور هستند، احتمالا در صنایع دیگر شغل پیدا می کنند.

متناوبا، در سال های اخیر مشاغل گاه به گاه برای کسانی که مایل به ماندن در طولانی مدت نیستند، افزایش یافته است. به طور کلی، این مشاغل بیشتر برای مجردانی که برای مدت زمان محدودی مسافرت می کنند یا برای دانشجویان مناسب است. این شغل ها معمولا دستمزد خوبی ندارند و در نهایت کارفرمایانی که سعی در جلوگیری از ویزا و راه های قانونی استخدام دارند، در عوض گنگ هستند. تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) و همچنین کار در روزنامه نگاری، مراکز تماس و بارها یا رستوران ها محبوب است. دانشجویانی که قصد تحصیل رشته فیزیولوژی در آرژانتین را دارند، برای اخذ ویزای دانشجویی و اعزام دانشجو به این کشور یا سایر کشورها می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *