مهاجرت تحصیلی لیتوانی

رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی

رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی

رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی یکی از محبوب ترین رشته های پزشکی در این کشور محسوب می شود. به طور کلی افرادی که حوزه فوریت های پزشکی را در این کشور ساختار می دهند، مردان و بانوانی شگفت انگیز و شجاع هستند که ساعات طولانی را در این زمینه صرف می کنند. همچنین تفاوت های باورنکردنی را در زندگی بسیاری با دوره گواهی نامه پزشکی اورژانس ایجاد می کنند.

البته لازم به ذکر است که چیزهایی که باید با دوره فوریت های پزشکی در لیتوانی بدانید دیپلم در طب اورژانس برای افرادی که علاقه مند به رشته های اورژانس هستند می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص رشته فوریت های پزشکی در این کشور می باشد. در نهایت اینکه، تصمیم گیری برای سفر به لیتوانی جهت تحصیل در رشته فوریت های پزشکی یکی از مهمترین کارهایی است که هر فردی می تواند انجام دهد.

شرایط پذیرش تحصیل در رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی

همانند اغلب کشورهای جهان، شرایط پذیرش متفاوتی جهت تحصیل در رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با شرایط پذیرش به جدول زیر مراجعه فرمایید:

شرایط پذیرشتوضیحات
ارائه مدرک تلفیقیارائه مدارک تحصیلی تایید شده توسط دولت لیتوانی، مدارک تایید اتمام دبیرستان در دوره های خاص پزشکی
مدرک کارشناسیارائه مدرک کارشناسی مورد تایید دولت، و ریز نمرات سوابق تحصیلی از دانشگاه قبلی
هزینه درخواستمتقاضیان باید هزینه درخواست جهت پذیرش به مبلغ 190$ (دلار) را بپردازند.
گذرنامه معتبر یا کارت شناساییکپی کارت شناسایی و گذرنامه شما باید تایید شود.
انگیزه نامهمتقاضی باید انگیزه نامه 1300 تا 1500 کلمه ای را ارسال کند.
ترجمه اسنادتمامی اسناد باید به زبان انگلیسی یا لیتوانیایی ترجمه شده باشند.
مدرک زبان انگلیسیارائه مدارکی جهت اثبات دانش خود در زبان انگلیسی
آزمون ورودیمتقاضیان باید در آزمون ورودی فوریت های پزشکی در انگلستان حاضر شوند.

معتبرترین دانشگاه ها جهت تحصیل فوریت های پزشکی در لیتوانی

معتبرترین دانشگاه ها جهت تحصیل فوریت های پزشکی در لیتوانی

لیتوانی همواره دانشگاه ها و آموزش های باکیفیتی را برای تحصیل فوریت های پزشکی در لیتوانی به دانشجویان بین المللی ارائه کرده است. علاوه بر این بیمارستان های وابسته به دانشگاه های این کشور، دانش عملی، کارآموزی و آینده شغلی را در اختیار دانشجویان فوریت های پزشکی قرار داده است. جذاب ترین بخش اخذ مدرک فوریت های پزشکی در لیتوانی این واقعیت است که در کنار تحصیل با کیفیت، شهریه مقرون به صرفه ای نیز نسبت به سایر کشورها دارد. یکی از معتبر ترین دانشگاه های پزشکی لیتوانی جهت تحصیل رشته فوریت های پزشکی، دانشگاه ویلنیوس می باشد. دانشگاه ویلنیوس نه تنها بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه لیتوانی است، بلکه موسسه آکادمیک پیشرو لیتوانی نیز می باشد.

در این قسمت شاهد امکانات تحصیل در لیتوانی هستید:

امکانات تحصیلی در لیتوانی

برای آشنایی بیشتر با دیگر دانشگاه های پزشکی جهت تحصیل رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی به جدول زیر مراجعه فرمایید:

معتبرترین دانشگاه های پزشکی در لیتوانیتوضیحات
دانشگاه کاوناسیکی از معدود دانشگاه اروپا به استثنای دانشگاه های انگلستان می باشد که رشته فوریت های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. علاوه بر این سازمان بین المللی پزشکان این برنامه را به رسمیت می شناسند.
دانشگاه علوم بهداشتبا سابقه بیش از 100 سال دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی بزرگترین موسسه علوم پزشکی در لیتوانی به شمار می رود. این دانشگاه از دو آکادمی اصلی تشکیل شده است که شامل پزشکی و دامپزشکی می شود.
دانشگاه ویتاوتاس مگنوسدانشگاه ویتاوتاس مگنوس لیتوانی دارای رتبه جهانی بالایی در زمینه فوریت های پزشکی می باشد. بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان به دلیل شهرت بالای آن ترجیح می دهند در این دانشگاه به تحصیل در رشته فوریت های پزشکی بپردازند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشگاه لیتوانی از نظر دانشجویان، برای تحصیل در رشته فوریت های پزشکی را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشگاه لیتوانی برای تحصیل رشته فوریت های پزشکی

کار ضمن تحصیل رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی

دانشجویانی که به دنبال کسب درآمد حین تحصیل رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی هستند، می توانند در این کشور مشغل به کار شوند. البته برای شهروندان اتحادیه اروپا، فرایند استخدام در لیتوانی جهت کار حین تحصیل بسیار ساده است. بنابراین دانشجویانی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا وارد این کشور می شوند باید مراحل خاصی را طی کنند. البته لازم به ذکر است که دانشجویان غبر انحادیه اروپا که به دنبال کار ضمن تحصیل در لیتوانی هستند، باید مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند.

این مزیت به آنها اجازه می دهد تا در طول تحصیل رشته فوریت های پزشکی تا 20 ساعت در هفته کار کنند. علاوه بر این هیچ مجوز کار اضافی مورد نیاز نیست. به طور کلی تحصیل پزشکی در لیتوانی برای افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند کار بسیار دشواری است. اما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادری مجرب از دشواری های ویزای تحصیلی لیتوانی برای شما عزیزان کاسته است.

سوالات متداول در خصوص رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی

در این بخش از مطلب به سوالات متداول شما در خصوص رشته فوریت های پزشکی پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه مناسب برای تحصیل فوریت های پزشکی در لیتوانی چیست؟ دانشگاه ویلنیوس طیف گسترده ای از برنامه های فوریت های پزشکی را با تمرکز بر تعالی در تحقیق و تدریس به دانشجویان مستعد ارائه می دهد. در نهایت اینکه گزینه های اقامت در دانشگاه ویلنیوس به خصوص برای دانشجویان بین المللی زیاد است.
  • شرایط کار ضمن تحصیل در رشته فوریت های پزشکی در لیتوانی چیست؟ دانشجویان غبر انحادیه اروپا که به دنبال کار ضمن تحصیل در لیتوانی هستند، باید مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند. این مزیت به آنها اجازه می دهد تا در طول تحصیل رشته فوریت های پزشکی تا 20 ساعت در هفته کار کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *