مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته فلسفه در نیوزلند

رشته فلسفه در نیوزلند

رشته فلسفه در نیوزلند که یکی از شاخه های علوم انسانی است در برترین دانشگاه های این کشور و در تمامیی مقاطع تحصیلی ارائه می شود. سیستم آموزشی در این کشور، بسیار متنوع و یکی از بهترین در جهان است. استانداردهای عالی در سواد، ریاضیات و علوم را حفظ می کند و علاوه بر این از استانداردهای جهانی به خوبی برخوردار است. تحصیلات در این کشور نیز به طور فزآینده ای بین المللی می شود. تحت تأثیر بازارهای گسترده اشتغال و شبکه متحرک کارکنان آموزشی، محققان و جمعیت زیادی از دانشجویان است.

سیستم آموزشی این کشور دارای 3 سطح است که عبارتند از:

  • دوران کودکی
  • مدرسه
  • دانشگاه

دانشجویان می توانند از طریق انواع مسیرهای انعطاف پذیر در سیستم، که توسط طیف وسیعی از موسسات که دوره ها و برنامه های متنوعی را ارائه می دهند، پشتیبانی کنند. دانشگاه بالاترین سطح تحصیلات است و مدارک تحصیلی در تمام سطوح تحت نظارت قرار می گیرد تا دانشجویان از صلاحیت مرتبط و معنی دار برخوردار شوند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش قصد دارند تا اطلاعاتی که درباره رشته فلسفه در نیوزلند را جمع آوری کرده اند، در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

معرفی رشته فلسفه در نیوزلند

رشته فلسفه در نیوزلند از عقل برای درک آنچه می توانیم بدانیم، آنچه باید انجام دهیم و آنچه که ممکن است به آن امیدوار باشیم استفاده می کند. همچنین دانشجویان بررسی می کنند که آیا می توان درباره ارزش ها و واقعیت آگاهی داشته باشند یا خیر. مطالعه فلسفه می تواند مهارت استدلال و توانایی شما در تجزیه و تحلیل و نقد استدلال ها را توسعه دهد.

فارغ التحصیلان فلسفه به طیف گسترده ای از مشاغل، را می توانند انتخاب کنند که عبارتند از:

  • تجارت
  • دولت
  • فناوری اطلاعات
  • آموزش
  • تحقیقات

فلسفه برای اندیشمندان و انجام دهندگان است. این در مورد حل مشکلات زندگی واقعی و اعمال دقت فکری در نحوه درک و تعامل با دیگران ، جامعه و جهان است. تحصیل در فلسفه به شما یاد می دهد که چگونه یاد بگیرید، فکر کنید و بنویسید. به علاوه، در دانشگاه یاد می گیرید که شفاف بحث کنید و مفروضات و باورهای عمیق را زیر سوال ببرید. مطالعه فلسفه شامل پرداختن به مسائل اخلاقی و مرتبط با علم، مشکلات منطقی و بحث در مورد ماهیت واقعیت است. این سوالات اساسی را در مورد معنای انسان بودن در این زمان و این مکان می پرسد.

معرفی رشته فلسفه در نیوزلند

معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در نیوزلند

برای تحصیل رشته فلسفه در نیوزلند می توانید یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

  • دانشگاه مسی
  • دانشگاه اوکلند
  • دانشگاه کانتربری
  • دانشگاه اوتاگو
  • دانشگاه وایکاتو
  • دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
  • دانشگاه مسی – دوره های آنلاین

از 7 دانشگاه ذکر شده در لیست بالا 6 مورد آن ها در سطح جهانی رتبه کسب کرده اند که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های فلسفه در نیوزلند

در حقیقت، همه دانشگاه های این کشور از استانداردهای جهانی پیروی می کنند. به طوری که، به طور منظم توسط دولت آزمایش و نظارت می شود تا از کیفیت و استانداردهای یکنواخت اطمینان حاصل شود. این کشور دارای یک سیستم آموزشی پیشرو و پاسخگو است که اصول سنتی آموزش را با نوآوری و فناوری ترکیب می کند و منجر به مدارک شناخته شده و قابل احترام در سطح جهانی می شود. این عضو کنوانسیون تشخیص لیسبون است. به این معنی که گواهینامه ها، مدارک و مدارک آن در همه 50 کشور شرکت کننده به رسمیت شناخته شده است.

مشاغل فیلسوفان در نیوزلند

رشته فلسفه در نیوزلند، به شما تجربه ای در مدیریت ایده های غیر معمول و دشوار می دهد و افکار خود را با وضوح بیان می کند. در عین انعطاف پذیری و سازگاری، از دلایل نظرات خود آگاه خواهید بود. با تغییر نیازهای کار، با چالش های جدید کنار می آیید. این سازگاری و توانایی فکر کردن روی پا مزیت بزرگی در مشاغل تبلیغات، روزنامه نگاری، مدیریت، تجزیه و تحلیل سیاست ها، تحقیقات و بسیاری دیگر خواهد بود. این مهارت ها توسط کارفرمایان بسیار ارزشمند است و این بدان معناست که می توانید طیف گسترده ای از گزینه های شغلی را کشف کنید.

فارغ التحصیلان رشته فلسفه می توانند مشاغل زیر را اختیار کنند:

فارغ التحصیلان رشته فلسفه در نیوزلند

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، یکی از مشاغلی که فارغ التحصیلان می توانند انتخای کنند، تدریس است. جدول زیر حقوق ماهیانه کار را برای استادان فلسفه نشان داده است:

پارامترحقوق ماهیانه به دلار نیوزلند
کمترین74200NZD
متوسط148000NZD
بیشترین230000NZD

چنانچه علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر در باره کار در این کشور دارید می توانید مقاله کار در نیوزلند برای ایرانیان را مطالعه نمایید.

هزینه تحصیل در نیوزلند

هزینه تحصیل در نیوزلند بستگی به نوع مدرک تحصیلی و دانشگاه یا مدرسه ای که انتخاب کرده اید دارد. بسیاری از دانشگاه ها و کالج های دارای رتبه بالا در نیوزلند با ساختار هزینه های خاص خود وجود دارد. برای تأمین هزینه های تحصیل، شما بین 22000NZD تا 35000NZD (دلار نیوزیلند) در سال نیاز دارید.

جدول زیر هزینه تحصیل در مقاطع مختلف را نشان می دهد:

مقطع تحصیلیهزینه سالانه به دلار نیوزلند
کارشناسی20000NZD تا 25000NZD
کارشناسی ارشد19000NZD تا 29000NZD
دکترا6500NZD تا 9000NZD

معمولا دوره های علوم انسانی، آموزش و هنر ارزان تر می باشند.

بورسیه تحصیلی نیوزلند

دانشگاه ها و مدارس این کشور بورسیه تحصیلی، بورسیه و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. تا به آن ها در تأمین هزینه تحصیل کمک کنند. همچنین می توانید از بورسیه های تحصیلی ارائه شده توسط دولت، سازمان های دولتی و خصوصی استفاده کنید. قبل از درخواست برای هر یک از این بورسیه ها، صلاحیت و معیارها را به همراه تاریخ بسته شدن بررسی کنید. معیار اصلی برای اکثر بورسیه ها نمره تحصیلی خوب است. اما به عواملی مانند مقصد، سطح و سطح انتخابی شما نیز بستگی دارد. در برخی از بورسیه های تحصیلی، از عواملی مانند فعالیت های فوق برنامه و داوطلبانه نیز می توان به عنوان مزیت استفاده کرد.

با این حال، توجه داشته باشید که میزان پول موجود و نوع جایزه بین موسسات مختلف متفاوت است. گرفتن بورسیه تحصیلی نیوزلند رقابتی است. بنابراین، شما باید به موقع درخواست دهید. ما به شما توصیه می کنیم که حدود 8 تا 12 ماه قبل از شروع مصرف، این روش را شروع کنید. اگر در جایی گیر کردید، مشاوران آوارگان از راهنمایی شما خوشحال خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به این کشور یا سایر نقاط می توانید با کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *