مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته فلسفه در مکزیک

رشته فلسفه در مکزیک

رشته فلسفه در مکزیک یکی از محبوب ترین و برترین رشته های علوم انسانی در این کشور بوده و دانشجویان میتوانند در تمامی مقاطع تحصیلی تحصیل کنند. اگرچه، این کشور از نظر جغرافیایی بخشی از آمریکای شمالی است و با ایالت های ایالات متحده تگزاس، نیومکزیکو، کالیفرنیا و آریزونا مرز مشترک دارد، بدون شک این کشور واقعا یک کشور آمریکای لاتین با مجموعه ای منحصر به فرد از فرهنگ و مردم است. فراتر از تصاویر سنتی، فرهنگ و تاریخ خارق العاده ای نهفته است که هزاران سال قابل مطالعه است. از ویرانه های قدیمی مایاها، تا غذاهای مجلل، این کشور همیشه شما را با ترکیبی غنی از سنت های فرهنگی و مدرنیته شهری شگفت زده خواهد کرد.

این کشور با برجسته کردن فرهنگ غنی خود، دارای 35 میراث جهانی یونسکو است. از بین آن ها، مشهورترین آن سایت باستانی چیچن ایتزا است که در سال 2007 به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان نامگذاری شده است. این کشور به ویژه برای فرهنگ موسیقی خود، که شامل موسیقی محلی این کشور ماریاچی است، قابل توجه است. معرفی رشته فلسفه در مکزیک و دانشگاه هایی که این برنامه را ارائه می دهند توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش توضیح داده شده است.

معرفی رشته فلسفه در مکزیک

رشته فلسفه در مکزیک متاثر از انواع سنت های فکری است که برای پاسخگویی به خواسته ها و شرایط خاص زندگی مکزیکی ترکیب شده و تغییر شکل داده است. نتیجه یک سنت غنی و اصلی است که بیش از 500 سال قدمت دارد و این، همراه با فلسفه پرو، قدیمی ترین قاره آمریکا است. اگرچه، فلسفه مکزیک به هر نوع تحقیق نظری توجه داشته است، اما ممکن است با توجه خاص به مسائل اخلاقی و سیاسی و پیامدهای مشخص تحقیقات فلسفی مشخص شود. سوالات مربوط به طبیعت بشر و رابطه قدرت و عقل در توسعه فلسفه این کشور، از تأملات اولیه در توجیه فتح اسپانیا گرفته تا بحث های اخیر در مورد اصلاحات دموکراتیک یا شورش هند در چیاپاس، بسیار مهم بوده است. نقد اروپامحوری فلسفی یکی دیگر از ویژگی های اصلی فلسفه مکزیک است.

معرفی رشته فلسفه در مکزیک

معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در مکزیک

دانشگاه ها، کالج ها، دانشکده های پزشکی، دانشکده های مهندسی و حقوق این کشور دارای احترام و شهرت زیادی در جوامع آموزشی و دانشگاهی هستند و همچنان برنامه های معتبر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را برای ماجراجویان هوشمند و با انگیزه مانند شما ارائه می دهند. به با خیال راحت یکی از رقابتی ترین مدارک را در بهترین دانشگاه های این کشور انتخاب کنید.

برای مطالعه رشته فلسفه در مکزیک می توانید یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب نمایید:

  • University of Juárez Autónoma de Tabasco
  • The National Autonomous University of Mexico
  • University Panamericana México
  • IPADE Business School
  • High school in Santiago de Querétaro
  • Autonomous University of Zacatecas
  • Benemérita Autonomous University of Puebla
  • University of La Salle Mexico City
  • Anahuac University South Mexico
  • Benemérita and Centenaria Normal School

جدول زیر نشان می دهد که دانشگاه های ذکر شده در لیست بالا، چه مقاطعی را برای فلسفه ارائه می دهند:

نام دانشگاهمقاطع تحصیلی برای فلسفه
University of Juárez Autónoma de Tabascoکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
The National Autonomous University of Mexicoکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
University Panamericana Méxicoکارشناسی و کارشناسی ارشد
IPADE Business Schoolکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
High school in Santiago de Querétaroکارشناسی و کارشناسی ارشد
Autonomous University of Zacatecasکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
Benemérita Autonomous University of Pueblaکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
University of La Salle Mexico Cityکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
Anahuac University South Mexicoکارشناسی و کارشناسی ارشد
Benemérita and Centenaria Normal Schoolکارشناسی ارشد و دکترا

کار به عنوان یک فیلسوف در مکزیک

وقتی به این کشور فکر می کنید، احتمالا اولین چیزی که به ذهن شما می رسد سواحل فوق العاده، غذای عالی، مردم دوستانه و ویرانه های مایا است. همچنین، با توجه به فرصت های گسترده فرهنگی و هنری که مکزیکو سیتی ارائه می دهد. تعجب آور نیست که طبق نیویورک تایمز به عنوان مقصد برتر برای بازدید در سال 2019 انتخاب شده است. با این حال، بعید است که بسیاری از مردم در مورد زندگی دانشگاهی به طور کلی و فلسفه به طور خاص فکر کنند.

معلمی و استاد دانشگاه برای تدریس فلسفه یکی از مشاغلی است که می توانید در این کشور انتخاب کنید. لازم به ذکر است که جهت کار به عنوان استادیار یا استاد دانشگاه، شما حتما باید مقطع دکترا را گذرانده باشید. حقوق ماهیانه کار برای استادان دانشگاه فلسفه در این کشور در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه استادان فلسفه در مکزیک

برای کار در این کشور نیاز به ویزای کاری دارید. با مطالعه مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در مکزیک می توانید اطلاعات لازم درباره ویزای کاری این کشور را بدست آورید.

هزینه تحصیل در مکزیک

به طور معمول، هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک براساس برنامه ای که می گیرید و موسسه ای که به آن علاقه دارید متفاوت است. به طور کلی، هزینه های تحصیلات عالی به طور کلی حدود 5000$ (دلار آمریکا) در سال است. لطفا توجه داشته باشید که این میزان بسیار متفاوت است. این کشور 2 نوع موسسه دارد که عبارتند از:

2 نوع موسسه در مکزیک

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، موسسات دولتی و خصوصی در این کشور وجود دارد که هزینه تحصیل در هر کدام متفاوت خواهد بود. جدول زیر هزینه تحصیل در هر کدام را نشان می دهد:

نوع موسسههزینه سالانه به دلار
موسسات دولتیبین 378$ تا 818$
موسسات خصوصیبین 1636$ تا 16353$

هزینه زندگی در مکزیک بسیار پایین است. مسکن در شهرهای بزرگ این کشور می تواند بین 150$ تا 200$ (دلار) در ماه باشد و حتی اگر در خارج از مرکز زندگی کنید، کمتر می شود. مسافرت در این کشور به همان اندازه مقرون به صرفه است. زیرا، قطار مترو روزانه 3$ (دلار) برای استفاده مداوم و اتوبوس ها 2$ (دلار) برای هر سفر هزینه دارد.

تمام هزینه ها، از جمله مسکن، حمل و نقل، غذا و نوشیدنی، با بودجه ای دقیق 400$ (دلار) و با بودجه استاندارد 500$ (دلار) خواهد بود. اگر قصد سفر، خرید و غذا خوردن در خارج از خانه را دارید، باید بودجه بیشتری را نیز اختصاص دهید. هنگام محاسبه کل هزینه های خود، باید این واقعیت را نیز در نظر بگیرید که دانشجویان بین المللی واجد شرایط دریافت کار پولی در این کشور نمی باشند. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشورت با کارشناسان این موسسه، می توانید به راحتی به این کشور یا سایر کشورها مهاجرت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *