مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته فلسفه در موناکو

رشته فلسفه در موناکو

امکان تحصیل رشته فلسفه در موناکو در مقاطع مختلف برای دانشجویان بین المللی وجود داشته و دانشجویان می توانند جهت پذیرش تحصیلی اقدام نمایند. این کشور، یک ایالت-شهر مستقل و ایالت کوچک در ناحیه ریویرای فرانسه در نزدیکی منطقه ایتالیایی لیگوریا، در اروپای غربی است. این کشور از شمال، شرق و غرب با فرانسه و از جنوب با دریای مدیترانه همسایه است. در این کشور 38682 نفر ساکن می باشند. از این تعداد 9486 نفر مونوگاسکی می باشند. این شهر به عنوان یکی از گران ترین و ثروتمندترین مکان های جهان به طور گسترده شناخته شده است.

زبان رسمی فرانسه است، اگرچه مونگاسکی (گویش زبان لیگوری)، ایتالیایی و انگلیسی توسط گروه قابل توجهی صحبت و درک می شوند. هنگام انتخاب کشور جهت تحصیل، مکان یکی از مهم ترین عوامل است. جایی که تحصیل می کنید می تواند تأثیر مستقیم بر آینده شغلی شما داشته باشد. تعداد کمی از دانشگاه ها به اندازه دانشگاه بین المللی موناکو به قلب صنعت نزدیک هستند. تیم مشاغل دانشگاه فرصت های کارآموزی منظم را در صنعت لوکس ارسال می کند، در حالی که اساتید آن از آخرین روندهای صنعت مطلع می باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به راهنمایی شما عزیزان در خصوص موضوع رشته فلسفه در موناکو پرداخته است.

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه بین المللی موناکو

دانشگاه بین المللی موناکو (IUM) که در سال 1986 تأسیس شد، در اصل در این کشور واقع شده است. این دانشگاه مدرک در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه های زیر ارائه می دهد:

  • تجارت تخصصی در زمینه امور مالی
  • بازاریابی
  • مدیریت کسب
  • کار ورزشی
  • مدیریت بین المللی

تمامی رشته های ارائه شده در این دانشگاه به زبان انگلیسی تدریس می شوند. جدول زیر طول دوره هر یک از مقاطع تحصیلی را نشان می دهد:

مقطع تحصیلیطول دوره
کارشناسی3 سال
کارشناسی ارشد1 سال

برنامه کارشناسی در این دانشگاه شامل 3 سال تحصیلی است. برنامه کارشناسی ارشد شامل 1 سال تحصیلی است. قبل از سال 2002، به عنوان دانشگاه جنوب اروپا شناخته می شد. همان طور که ملاحظه می کنید، رشته های مدیریت و تجارت بیشتر در این دانشگاه تدریس می شود. اما سایر رشته ها مانند رشته فلسفه در موناکو و رشته های مهندسی نیز در این دانشگاه تدریس می شود.

مشاغل رشته فلسفه در موناکو

مشاغل رشته فلسفه در موناکو

فیلسوفان عمر خود را صرف پاسخگویی به سوالاتی از این قبیل می کنند. طعم بحث روشنفکرانه در این حرفه ضروری است. اگر از انتزاعات لذت می برید، احتمالا از فیلسوف بودن لذت خواهید برد. اکثر فیلسوفان به عنوان استاد کالج زندگی می کنند. اما موقعیت های تدریس تمام وقت زیادی در رشته فلسفه در موناکو وجود ندارد و فیلسوفان مانند مهندسان یا اقتصاددانان از فرصت های شغلی خارج برخوردار نیستند.

دولت فرانسه گهگاه فیلسوفان خود را به کار می گیرد، یکبار میشل فوکو فیلسوف برجسته را برای عضویت در کمیته ای برای بازنویسی قانون مجازات فرانسه استخدام می کند، اما دولت ایالات متحده به این شیوه شناخته شده نیست. برای کسانی که در فلسفه جایگاه تدریس پیدا می کنند، این کار کاملا مشابه سایر استادان علوم انسانی است. به ویژه در چند سال اول، فلسفه شامل نوشتن زیاد است. زیرا، سابقه انتشار استاد فلسفه جوان بخش مهمی از ارزیابی تصدی گری است. با این حال، پس از تصدیق، فیلسوفان احتمالا می توانند در جامعه ما با نزدیک ترین حالت به زندگی تفکر محض زندگی کنند.

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای استادان فلسفه در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای استادان فلسفه

تحصیل در موناکو

این کشور، کشوری بسیار کوچک در سواحل مدیترانه است که توسط فرانسه احاطه شده است. این شهر که به دلیل قایق های تفریحی و مسابقه اتومبیلرانی گرندپری بسیار مشهور است. محل زندگی 500 هکتاری 40 هزار نفری مونت کارلو است و مکانی جذاب برای تحصیل در خارج از کشور است. هر سال کمتر از 10 دانشجوی آمریکایی در این کشور تحصیل می کنند. بنابراین، اگر می توانید هزینه آن را بپردازید و به دنبال چیزی بسیار منحصر به فرد هستید، باید تحصیل در این کشور در نظر بگیرید.

78% از جمعیت این کشور متولد خارجی هستند و به دولت شهر طعم واقعی بین المللی می بخشد. این کشور یک کشور بسیار بین المللی است و واقعا ذهن باز دارد. این واقعیت که دانشجویان با افراد خارجی با طرز فکر متفاوت در تماس می باشند، واقعا دیدگاه های متفاوتی در مورد موضوعات مختلف به شما می دهد. به عنوان مثال، در کلاس، هرکس می تواند به موضوع کمک کند و دیدگاه های متفاوتی ارائه دهد. این کشور، بسیار بین المللی است اما در عین حال کوچک است. بنابراین، می توانم احساس راحتی کنم. همچنین ملاقات با افراد آسان است. بنابراین، هرگز در اینجا تنها نخواهید بود. این کشور با جمعیت اندک و شهرت لوکس خود، مقصدی برای مطالعه بسیار منحصر به فرد است.

مقاطع تحصیلی مختلفی در این کشور ارائه می شود که عبارتند از:

مقاطع تحصیلی مختلف در موناکو

موقعیت جغرافیایی این کشور برای بسیاری از مردم را گیج کرده است. درست مانند سان مارینو، که یک کشور مستقل در داخل ایتالیا است، این کشور نیز یک دولت-شهر مستقل است که به فرانسه متصل است.

هزینه تحصیل و زندگی در موناکو

هزینه تحصیل در موناکو طبق دانشگاه انتخابی، برنامه و ملیت دانشجو متفاوت است. به طور کلی، می توان گفت متوسط شهریه در حدود 8000$ (دلار) در هر جلسه دانشگاهی است. برای دوره های کارشناسی دانشگاه بین المللی موناکو به طور متوسط ​​حدود 10500€ (یورو) در هر جلسه هزینه باید بپردازید. این کشور گاهی اوقات «زمین بازی ثروتمندان» نامیده می شود. این امر در هزینه بسیار بالای زندگی نشان می دهد. به عنوان مثال، اجاره آپارتمان حدود 85% بیشتر از پاریس، پایتخت فرانسه است. در مقایسه با لندن در انگلستان، هزینه اجاره در این کشور حدود 76% بیشتر است.

و فراموش نکنید که لندن یکی از گران ترین شهرها برای زندگی است. این امر این کشور را از نظر هزینه زندگی در موناکو در رده ای متمایز همراه با هزینه زندگی در سطح استاندارد بسیار بالا قرار می دهد. بنابراین، کسانی که توانایی اجاره اتاق در این کشور را دارند، می توانند از کیفیت زندگی متناسب با حق امتیاز برخوردار شوند. با این حال، دانشجویان می توانند خارج از این کشور به مدرسه بروند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی مدارک تحصیلی متقاضیان، می توانند بهتر آن ها را در امر مهاجرت یاری کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *