مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته فلسفه در لیختن اشتاین

رشته فلسفه در لیختن اشتاین

آن دسته از افرادی که قصد تحصیل در اروپا دارند با انتخاب رشته فلسفه در لیختن اشتاین می توانند به یکی از بهترین کشورهای اروپایی مهاجرت کنند. بدین منظور در ادامه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته فلسفه در لیختن اشتاین را بررسی کرده و موسسات آموزش عالی که این برنامه را ارائه می دهند، معرفی کرده است. دانشجویان این فرصت را دارند که در در این کشور 1 یا 2 ترم تحصیل کنند. آن ها ممکن است در بازدیدهای مطالعاتی در دانشگاه های دیگر یا دانشگاه های شریک شرکت کنند و به عنوان بخشی از برنامه اراسموس در منطقه اقتصادی اروپا کارآموزی حرفه ای انجام دهند. مقررات انعطاف پذیر کارآموزی به دانشجویان اجازه می دهد تا مدل کارآموزی را متناسب با نیازهای شخصی خود انتخاب کنند.

4 موسسه آموزش عالی در این کشور وجود دارد که برنامه های تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. دانشجویان از روش های یادگیری نوآورانه و نسبت متعادل کارکنان به دانشجویان بهره مند می شوند. محتوای مرتبط از آینده شغلی آینده در یک بازار اشتغال جذاب پشتیبانی می کند. فعالیت های آموزشی بر دانش مرتبط با صنعت متمرکز شده و به علاوه کار تحقیقاتی و نوآوری با کیفیت می شود. مردم در محوطه دانشگاه یکدیگر را می شناسند و دانشجویان در طول دوران تحصیل خود از مربیگری و توجه شخصی اختصاصی برخوردار می شوند. فضای دلپذیر دانشگاه، رویکرد اجتماعی و موقعیت منحصر به فرد در آلپ، آموزش کارآمد و توسعه شخصی را امکان پذیر می کند.

معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در لیختن اشتاین

در این دانشگاه، برنامه های کارشناسی منجر به اولین صلاحیت حرفه ای در موسسه آموزش عالی می شود. برنامه کارشناسی ارشد مطالعه عمیق و تخصص در زمینه تعیین شده را ارائه می دهد. در حالی که مطالعات دکترا آخرین مرحله در آموزش عالی است.

برنامه ها در زمینه های متفاوتی موجود است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

برنامه های متفاوت در لیختن اشتاین

یادگیری مادام العمر یک الزام اساسی برای موفقیت بلند مدت و سرمایه گذاری شخصی در آینده است. برنامه ها آموزش نظری، جهت گیری بازار و کاربرد در تمرینات حرفه ای را ارائه می دهند. برنامه های آموزش مداوم شامل برنامه های کارشناسی ارشد و دانشگاه اجرایی، سمپوزیوم ها و کنفرانس ها و همچنین سخنرانی ها و سمینارها است. علاوه بر این، دانشگاه های این کشور، به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهبود ارتباط برنامه های تحصیلی با فضای کسب و کار می باشند.

آکادمی بین المللی فلسفه یکی از موسسات آموزش عالی در این کشور است که رشته فلسفه در لیختن اشتاین را ارائه می دهد. این موسسه در سال 1986 تاسیس شد. در حال حاضر تنها مقطع دکترا را ارائه می دهد. هزینه تحصیل در این آکادمی برای دانشجویان بین المللی بین 2500$ تا 5000$ (دلار) است. نمودار زیر نرخ پذیرش در این دانشگاه را نشان می دهد:

نرخ پذیرش دانشجویان در لیختن اشتاین

مشاغل رشته فلسفه در لیختن اشتاین

اساتید فلسفه و دین دوره های فلسفه، دین و الهیات را تدریس می کنند. آن ها معلمانی می باشند که در درجه اول به تدریس اشتغال دارند و کسانی که ترکیبی از آموزش و تحقیق را انجام می دهند. آن ها همچنین کار، تکالیف و مقالات دانش آموزان را ارزیابی و درجه بندی می کنند.

سایر وظایف عبارتند از:

  • شروع، تسهیل و تعدیل بحث در کلاس درس
  • تهیه و ارائه سخنرانی برای دانشجویان کارشناسی یا کارشناسی ارشد و جامعه در موضوعاتی مانند اخلاق، منطق و اندیشه دینی معاصر
  • گردآوری، اداره و رتبه بندی امتحانات، یا اختصاص این کار به دیگران
  • مواد درسی مانند برنامه درسی، تکالیف خانه و جزوه های آموزشی را آماده کند.
  • با خواندن ادبیات جاری، صحبت با همکاران و شرکت در کنفرانس های حرفه ای، از تحولات این حوزه مطلع شود.
  • سوابق حضور دانش آموزان، نمرات و سایر سوابق مورد نیاز را حفظ کند.

جدول زیر حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین را برای معلمان نشان می دهد:

پارمترحقوق ماهیانه به فرانک سوئیس
کمترین2700CHF
متوسط5630CHF
بیشترین10300CHF

مشاغل رشته فلسفه در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل و زندگی در لیختن اشتاین

تحصیل در خارج از کشور گرانتر از تحصیل در کشور خود است. یکی از عوامل مهمی که دانشجویان بین المللی برای مقایسه تحصیل در خارج از کشور به کار می برند هزینه تحصیل است. کشورهای مختلف ساختار شهریه متفاوت، سیستم های آموزشی، ارزش پول و غیره دارند. بنابراین، بهتر است ابتدا هزینه کل تحصیل را محاسبه کرده و سپس کشور را نهایی کنید.

اولین هزینه اصلی تحصیل در خارج از کشور شهریه دانشگاه خارجی است. هزینه ها بستگی به دانشگاهی دارد که برای مطالعه دوره مورد نظر خود انتخاب کرده اید. دانشگاه های دولتی شهریه پایینی در مقایسه با دانشگاه های خصوصی دارند. زیرا، دانشگاه های دولتی از دولت بودجه دریافت می کنند. با این حال، کیفیت آموزش بسته به کشوری که انتخاب می کنید ثابت می ماند.

هزینه زندگی در لیختن اشتاین منطقی و قابل مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است. به طور متوسط ​​می توانید هزینه ای حدود 1500CHF (فرانک سوئیس) در ماه را انتظار داشته باشید. این شامل هزینه های اقامت، مواد غذایی و سفر است. علاوه بر این، دانشجویان باید هزینه بیمه درمانی را نیز در نظر بگیرند. برای تامین هزینه های اولیه مراقبت های بهداشتی ممکن است ماهیانه 67CHF (فرانک سوئیس) برای شما هزینه شود.

نحوه پذیرش از دانشگاه های لیختن اشتاین

برای تکمیل فرم درخواست، می توان درخواست ها را به صورت آنلاین یا کتبی انجام داد. این درخواست به طور رسمی در روزی که همه مدارک لازم به صورت کامل به دانشگاه رسیده است، ارائه می شود. برای متقاضیان کشورهای اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس، مهلت های مختلف می تواند اعمال شود. اسنادی که به زبان آلمانی یا انگلیسی در دسترس نیستند باید در قالب ترجمه های تأیید شده ارائه شوند.

همه متقاضیان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باید در درخواست خود تأیید کنند که هرگز از تحصیل در همان رشته در دانشگاه دیگری اخراج نشده اند. برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور، دانشجو باید ثابت کند که دوره کارشناسی مربوطه یا یک برنامه معادل دانشگاهی را با موفقیت گذرانده است. در صورت نحوه و شرایط اعزام دانشجو به لیختن اشتاین می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *