مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته فلسفه در لوکزامبورگ

رشته فلسفه در لوکزامبورگ

رشته فلسفه در لوکزامبورگ یکی از زیرشاخه های رشته علوم انسانی است که هزینه های تحصیل در این رشته مقرون به صرفه می باشد. مشاغل بسیاری بعد از اتمام دوره در دسترس است. اگرچه، یکی از کوچکترین کشورهای جهان است، این کشور دارای محیطی باشکوه جهانی و خانه ای برای بسیاری از دانشگاه های برتر است. این کشور، یکی از مستحکم ترین مکان های اروپا بود و شما هنوز هم می توانید دیوارها و قلعه های شگفت انگیز را تا به امروز تحسین کنید.

 این کشور مکانی تحت تسلط رویدادهای تاریخی و ترکیبی جذاب از فرهنگ هلندی، آلمانی و فرانسوی، تجربه تحصیلی غنی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. به زندگی در یک موزه غول پیکر فکر کنید، که روزانه توسط زبان های مختلف در گوش شما شنا می کند. این کشور، همچنین یکی از امن ترین کشورها در جهان است. به دلیل چند فرهنگی بودن این کشور، هر دانشجوی خارجی می تواند به راحتی با فضای پر جنب و جوش آن سازگار شود. به درخواست شما عزیزان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی رشته فلسفه در لوکزامبورگ پرداخته است.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فلسفه در لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد رشته فلسفه مدرن و معاصر اروپا بر فلسفه اروپایی از دکارت تا به امروز تمرکز دارد. ، این تنها برنامه کارشناسی ارشد موجود است که در این زمینه فلسفه تخصص دارد. این برنامه مخصوص دانشجویان بین المللی است که علاقه خاصی دارند و قصد دارند آموزش درجه یک را در فلسفه مدرن و معاصر اروپایی انجام دهند. این برنامه یک مطالعه عمیق از فلسفه اروپایی را ارائه می دهد که با عقل گرایی و تجربه گرایی کلاسیک شروع می شود. به سمت کانت و آرمان گرایی آلمانی حرکت می کند و با فلسفه قرن بیستم و معاصر به پایان می رسد.

برنامه تحصیل به لوکزامبورگ منحصر به فرد است. زیرا، شامل دوره های زبان معتبر است که به دانشجویان این فرصت را می دهد تا دانش خود را در زمینه زبان فرانسه و آلمانی ارتقاء دهند. کارآموزی معتبری را ارائه می دهد که دانشجویان را با بازار کار مرتبط می کند و در نهایت شامل گزینه های دوره های بین رشته ای در زمینه های دیگر مانند تاریخ است. ساختار و محتوای این برنامه دانشجویان را به ویژه برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا رشته فلسفه در لوکزامبورگ یا برای آینده شغلی خود خارج از زمینه دانشگاهی آماده می کند.

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه لوگزامبورگ

تمرکز این دانشگاه در تحقیق و آموزش، فلسفه مدرن و معاصر اروپایی است. این دانشگاه به طور منظم کنفرانس های بین المللی، کارگاه ها و سخنرانی های مهمان را سازماندهی می کند و طیف گسترده ای از دوره ها را در این زمینه ارائه می دهیم. مطابق با ویژگی بین المللی موسسه، دوره های برنامه کارشناسی ارشد ما به زبان انگلیسی تدریس می شود و دوره های برنامه کارشناسی ما به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی تدریس می شود. این موسسه فرصت های تحقیقاتی جذابی را در همه زمینه های فلسفه مدرن و معاصر اروپا ارائه می دهد. برای دانشجویان برنامه کارشناسی ارشد ما کمک های دانشجویی پژوهشی را ارائه می دهیم.

برنامه تحصیلی 2 ساله تمام وقت (120 ECTS) بر فلسفه اروپایی از دکارت تا به امروز متمرکز است و به ویژه برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است. به طوری که، هدف آن ها آموزش درجه یک در فلسفه مدرن و معاصر اروپایی است. دروسی که در رشته فلسفه در لوکزامبورگ مطالعه خواهید کرد عبارتند از:

  • فلسفه اولیه اروپایی جدید
  • کانت و آرمان گرایی آلمانی
  • قرن بیستم و فلسفه معاصر اروپا
  • سخنرانی استاد

همه دانشگاه ها دارای ظرف های ذوب شده بین المللی با دانشجویان و کارکنان بسیاری از کشورهای مختلف و زمینه های زبانی می باشند. اساتید متخصصان برجسته ای در زمینه های خود بوده و دانشجویان را به توسعه مهارت حل مسئله تشویق می کنند.

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه لوگزامبورگ

هزینه تحصیل در دانشگاه لوکزامبورگ

هزینه تحصیل در لوکزامبورگ برای این دانشگاه ها در جدول زیر مشاهده می کنید:

مقطع تحصیلیشهریه به دلار
مقطع کارشناسیبین 163$ تا 226$
مقطع کارشناسی ارشدبین 163$ تا 29350$

این دانشگاه، یکی از ارزان ترین دانشگاه های این کشور برای دانشجویان بین المللی است. این دانشگاه همچنین یکی از بهترین دانشگاه های جوان جهان است. زیرا، نه چندان دور در سال 2003 تاسیس شده است. اما در مدت زمان کوتاهی، تبدیل به معتبرترین دانشگاه این کشور و یکی از امیدوار کننده ترین دانشگاه ها در اروپا شده است. این برنامه طیف گسترده ای از برنامه ها را در رایج ترین زبان های اروپایی مانند انگلیسی، فرانسوی و آلمانی ارائه می دهد و یک دانشگاه بسیار بین المللی است که دارای دانشجویان از 130 کشور مختلف است.

این دانشگاه شامل 3 دانشکده است:

  • دانشکده علوم
  • فناوری و پزشکی
  • دانشکده علوم انسانی
  • آموزش و علوم اجتماعی
  • دانشکده حقوق
  • اقتصاد و دارایی

مشاغل فیلسوفان در لوکزامبورگ

بسته به حرفه ای که دنبال می کنید، 2 مسیر اصلی آموزشی وجود دارد که در نمودار زیر نشان داده شده است:

2 مسیر اصلی آموزش در لوکزامبورگبا این حال، دانشجویان بین المللی نباید تصور کنند که تنها گزینه دارای مدرک دکترا است. در بسیاری از موارد مدرک کارشناسی فلسفه تنها چیزی است که شما نیاز دارید و انعطاف پذیری شغلی بیشتری را ارائه می دهد. اگر قصد دارید استاد فلسفه شوید، دکترا فلسفه تا حد زیادی مفید است. مشاغل بسیار کمی خارج از تدریس وجود دارد که نیاز به دکتری فلسفه داشته باشد. در عوض، مدرک کارشناسی برای اکثر کارفرمایان جذاب است.

دانشجویانی که دارای مدرک فلسفه می باشند تمایل به پیشرفت در حرفه خود دارند. زیرا، در تفکر انتقادی، نوشتن متقاعد کننده، تحلیل استدلال، منطق، استدلال و ارتباط موثر آموزش دیده اند. وقتی دانشجویی فلسفه می خواند، یاد نمی گیرد که درباره موضوعی خاص انتقادی فکر کند. او بر نحوه تفکر انتقادی در موضوعات مختلف متمرکز شده است. به همین دلیل، بسیاری از کارفرمایان به دنبال گرایش فلسفه هستند.

مشاغل دیگر که فیلسوفان می توانند اختیار کنند عبارتند از:

  • حقوق
  • کسب و کار
  • نویسندگی و روزنامه نگاری
  • سیاست گذاری
  • معلمی

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ را برای مشاغل بالا نشان می دهد:

حقوق ماهیانه مشاغل فیلسوفان در لوکزامبورگ به یوروبرای آشنایی با راه های مهاجرت به لوکزامبورگ می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سوالات متداول در باب رشته فلسفه در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب مفتخریم تا سوالات متداول شما در باب رشته فلسفه را پاسخ دهیم:

  • مدت تحصیل فلسفه در مقطع ارشد چند سال است؟ برنامه تحصیلی 2 ساله تمام وقت (120 ECTS) بر فلسفه اروپایی از دکارت تا به امروز متمرکز است و به ویژه برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است.
  • مشاغل مناسب در حوزه فلسفه در لوکزامبورگ چیست؟ محقق کسب و کار-نویسندگی و روزنامه نگاری-سیاست گذاری-معلمی
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *