مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته فلسفه در قبرس

رشته فلسفه در قبرس

رشته فلسفه در قبرس که یکی از شاخه های علوم انسانی می باشد همواره مورد توجه دانشجویان بین المللی در سراسر جهان قرار گرفته است. این کشور به عنوان یکی از مقاصد برتر برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور، دارای دژ مستحکمی در بخش آموزش بین المللی برای کسانی است که منتظر فرصتی برای ادامه تحصیلات عالی خود در پردیس های برجسته هستند. جایی که مسیر شغلی قوی در شرکت های رویایی در انتظار آن ها است. موسساتی مانند کالج جهانی، کالج الکساندرا و دانشگاه نیکوزیا ممکن است بدون نمره آیلتس دانشجو بپذیرند و مقصد مقرون به صرفه ای برای تحصیلات عالی هستند.

این کشور همچنین می تواند به عنوان دروازه ای برای تحصیلات عالی در سایر کشورهای اروپایی به عنوان یکی از مقاصد اصلی دانشجویان اروپا عمل کند. درست مانند هر جای دیگر، سیستم آموزشی در این کشور ویژگی های خاص خود را دارد. جای تعجب نیست که محبوب ترین رشته هایی که توسط دانشگاه های این کشور ارائه می شود تجارت و گردشگری مهمان نوازی است. اگرچه، لیست همه برنامه های موجود به هیچ وجه محدود به این رشته ها نیست.

اگرچه این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا و سیستم بولونیا است. اما اکثر مدارس و کالج ها براساس سیستم آموزشی آمریکایی است. به طوری که، به دانشجویان این فرصت را می دهد تا بار تحصیلی خود را انتخاب کرده و دوره خود را تغییر دهند. این امر هم بر اوقات فراغت دانشجویان و هم هزینه شهریه آن ها تأثیر مثبت دارد. زیرا، هرچه تعداد موضوعات کمتری مطالعه کنید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله برای متقاضیانی که قصد تحصیل رشته فلسفه در قبرس دارند، این نگارش را آماده کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در قبرس

دانشگاه قبرس تنها دانشگاه این کشور است که رشته فلسفه در قبرس را تدریس می کند. این دانشگاه، در سال 1989 تأسیس شد و اولین دانشجویان خود را در سال 1992 پذیرفت. این دانشگاه در پاسخ به نیازهای فکری فزآینده مردم این کشور تأسیس شد و برای برآورده ساختن خواسته های متعدد این کشور در موقعیت مناسبی قرار دارد. دانشگاه جامعه ای قوی از دانشمندان است که در تولید و انتشار دانش مشغول می باشند.

این دانشگاه با وجود تاریخچه مختصر خود، مورد احترام جامعه دانشگاهی بین المللی و تقدیر از جامعه این کشور قرار گرفته است. پذیرش اکثر دانشجویان مقطع کارشناسی با امتحانات ورودی که توسط وزارت آموزش و فرهنگ این کشور سازماندهی شده است، انجام می شود و رقابت برای مکان ها شدید است. تعدادی از مکان ها برای دانشجویان با نیازها یا شرایط خاص محفوظ است. تمام تلاش برای ارائه راه حل های عملی به دانشجویانی است که با مشکلات خاصی، اعم از دسترسی به امکانات دانشگاه یا کمک در مسائل دانشگاهی، روبه رو می باشند.

مشاغل رشته فلسفه در قبرس

مشاغل رشته فلسفه در قبرس

فیلسوفان، متخصصان تحصیلکرده ای است که دوره های رشته فلسفه در قبرس، دین و الهیات را تدریس می کند که شامل معلمانی است که در درجه اول به تدریس مشغول هستند و افرادی که ترکیبی از آموزش و تحقیق را انجام می دهند. وظیفه فیلسوف این است که سوالات و اسرار بزرگ زندگی را زیر سال ببرد. آن ها دائما درگیر مسائل اخلاقی، معنوی یا جهانی می باشند که به وضعیت انسان مربوط می شود. اکثر فیلسوفان در مورد حوزه های خاصی از فلسفه تدریس می کنند و اغلب برای کالج ها کار می کنند.

مهارت های فیلسوفان عبارتند از:

  • فیلسوفان باید بتوانند استدلال های منطقی را تحلیل و بسازند. تفاوت های ریز بین دیدگاه ها را مشخص کرده و زمینه مشترکی را بیابند.
  • آن ها همچنین باید بتوانند ایده های متقاعد کننده ای را از طریق استدلال های منظم و منظم ارائه دهند. واضح و قانع کننده بنویسند.
  • آن ها باید توانایی ایجاد ایده و ارائه راه حل برای مشکلات را داشته باشند. پذیرای ایده ها و روش های جدید تفکر باشید.
  • آن ها همچنین ملزم به داشتن انگیزه خود و ظرفیت مطالعه و تفکر مستقل هستند. توانایی اولویت بندی کار و رعایت مهلت ها، انعطاف پذیری و خلاقیت

حقوق ماهیانه کار در قبرس را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

حقوق ماهیانه کار در قبرس

هزینه تحصیل و زندگی در قبرس

برای دانشجویان بین المللی، شهریه بسته به نوع مدرک تحصیلی (به عنوان مثال، کارشناسی و کارشناسی ارشد) متفاوت است.

هزینه تحصیل در قبرس برای دانشجویان بین المللی در جدول زیر آمده است:

مقاطع تحصیلیهزینه سالانه به یورو
کارشناسی3500€
تحصیلات تکمیلیبین 2000€ تا 2500€

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی داروسازی سالانه حدود 7000€ (یورو) است. به طور متوسط هزینه زندگی برای دانشجویان بین المللی بین 300€ تا 650€ (یورو) در ماه است. تغذیه ارزان است، تاکسی ها عادلانه هزینه می کنند، و هنگامی که با مردم محلی آشنا می شوید، به سختی یک سکه برای زندگی شبانه می پردازید. شرایط لازم برای یک مطالعه موفق و راحت و همچنین کمک به اسکان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. سیستم اسکان به گونه ای طراحی شده است که مکان در خوابگاه باید در وهله اول به افراد تازه وارد و خارجی اختصاص داده شود.

جدول زیر هزینه زندگی در قبرس را نشان می دهد:

پارامترهزینه به پوند
12 عدد تخم مرغ2.50£
1 لیتر شیر1.30£
1 کیلو گرم برنج1.60£
نان1.40£
مرغ7.50£

به طور کلی، هزینه تحصیل و زندگی در این کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه ها در قبرس

ویزای دانشجویی قبرس

هر ساله، بسیاری از دانشجویان بین المللی در موسسات این کشور پذیرفته می شوند. زیرا، آموزش عالی را در یک محیط امن و چند فرهنگی با هزینه بسیار مناسب ارائه می دهد. به یاد داشته باشید، معیارهای واجد شرایط بودن همه کالج ها و دانشگاه های این کشور یکسان نیست. برخی از موسسات ممکن است معیارهای کمی متفاوت داشته باشند. دانشجویان می توانند دوبار در سال برای دوره های کارشناسی در قبرس اقدام کنند.

اگر دانشجویی متقاضی پذیرش در هر موسسه قبرس است ، شرایط زیر باید برآورده شود:

  • گذرنامه معتبر
  • فتوکپی پاسپورت
  • عکس اندازه پاسپورت
  • یک فرم درخواست به طور مناسب امضاء شده است
  • مدارک تحصیلی
  • اثبات صندوق
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • پوشش بیمه درمانی
  • بیانیه ای از هدف
  • جامعه بین المللی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با در اختیار داشتن کادر مجرب در زمینه مهاجرت می تواند به متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند، خدمات خود را ارائه دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *