مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته فلسفه در تایلند

رشته فلسفه در تایلند

رشته فلسفه در تایلند به زبان های تایلندی و انگلیسی ارائه میگردد. فلسفه در تایلند معطوف به فلسفه و دین، اخلاق و مطالعه تاریخ فلسفه تایلند است. میزان تقاضا در رشته فلسفه در تایلند در حال حاضر کم می باشد و دوره های مهندسی، پزشکی و هنری بیشتر تقاضا دارند. در هر صورت برای تحصیل و یا کار در رشته تایلند می بایست در این کشور بتوانید به زبان تایلندی ارتباط برقرار کنید. همچنین داشتن مجوز اقامت برای تحصیل و یا کار در تایلند مورد نیاز است. در ادامه این مقاله درباره رشته فلسفه در تایلند اطلاعات تکمیلی توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آورده شده است.

تحصیل رشته فلسفه در تایلند

رشته فلسفه در دانشگاه های مختلفی در تایلند ارائه می شود. دانشگاه Chulalongkorn (اولین و معتبرترین دانشگاه تایلند) دارای تعدادی برنامه تحصیلات تکمیلی و کارشناسی است که دانشجویان خارجی را هدف گرفته است. فلسفه و بسیاری از دوره های علوم انسانی و اجتماعی، همراه با موارد معمول حرفه ای در دانشگاه های تایلند ارائه می شوند. آنها بسیار گران هستند، اما احتمالاً بسیار جالب هستند. اگر به فلسفه تایلندی علاقه دارید، بسیاری از صومعه ها دوره های بودایی و مدیتیشن را ارائه می دهند. مسلماً Wat Suan Mokkh در سورات ثانی بهترین را در بین این نوع ارائه می دهد، زیرا توسط یکی از مهم ترین معلمان بودیسم تایلند تأسیس شده است، اما بسیاری دیگر وجود دارد. همچنین یک دوره بودایی با تأکید بر مسائل زنان توسط Phra Chatsumarn Kabilsingh تدریس می شود که بسیار جالب به نظر می رسد.

اگر در حال حاضر دانشجو هستید، برنامه های تحصیل در خارج از کشور را بررسی کنید. ممکن است چیزی مناسب تر پیدا کنید. در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته فلسفه در تایلند آشنا شوید:

ردیفدانشگاه
1Chulalongkorn University
2Srinakharinwirot University
3Silpakorn University
4Mahamakut Buddhist University
5Mahachulalongkornrajavidyalaya University
6Yasothon Community College

تحصیل فلسفه در دانشگاه سرینخارینویروت تایلند

دانشگاه سرینخارینویروت یکی از برجسته ترین سازمان های تحقیقاتی و یادگیری است که بر اساس فضیلت و آموزش متمرکز بر نوآوری و خلاقیت بین المللی است. فلسفه آموزش رشد است معادل بالی “Sikkha Wirun Sum Patta” است. 5 جنبه رشد عبارتند از:

  • رشد ایمان: اعتماد به زندگی، نقش ها و وظایف شخصی.
  • رشد احکام مقدس: اخلاق و خوبی.
  • رشد توجه: تفکر و یادگیری مستمر.
  • رشد ترک: سخاوت و مهربانی با دیگران
  • رشد خرد: زندگی، تفکر و کار با عقل.

ماموریت این دانشگاه شامل:

  • ایجاد پرسنل با کیفیت و فضیلت برای جامعه از طریق فرایند یادگیری و جامعه یادگیرنده.
  • ایجاد تحقیق و نوآوری با کیفیت، مفید و پایدار برای جامعه ملی و بین المللی.
  • ارائه خدمات با کیفیت، آگاهی و پاسخگویی به جامعه.
  • برای مطالعه، تجزیه و تحلیل و پرورش هنر و فرهنگ.
  • توسعه سیستم های مدیریتی با کیفیت و مدیریت خوب.

جهت بررسی هزینه تحصیل در تایلند مقاله ارائه شده را مطالعه کنید.

تحصیل فلسفه در دانشگاه سرینخارینویروت تایلند

تحصیل فلسفه در دانشگاه چولالونگکورن در تایلند

تدریس فلسفه در دانشگاه Chulalongkorn با افتتاح لیسانس هنر در فلسفه، در دانشکده هنر، در سال 1966 آغاز شد. فلسفه در آن زمان به عنوان یکی از 3 گروه موضوعی ارائه شده به دانشجویان سال سوم در دانشکده هنر ارائه شد. در سال 1967 فلسفه ابتدایی به عنوان یک درس اختیاری برای دانش آموزان سال اول معرفی شد. در سال 1971، “بخش فلسفه” در نتیجه بازنگری برنامه کارشناسی هنرها ایجاد شد. کارشناسی ارشد فلسفه نیز در همان سال معرفی شد. 5 سال بعد، این واحد به همراه سایر بخش های دانشکده به “گروه فلسفه” تغییر نام داد. در 1987، برای برآوردن افزایش تقاضا برای تحقیقات فلسفی پیشرفته در دانشگاه ها دپارتمان شروع به ارائه مدرک دکتری کرد.

هدف ارائه برنامه در کارشناسی ارشد و دکتری تولید فارغ التحصیلانی با تخصص در زمینه های فلسفه است که می توانند آثار فلسفی با کیفیت مورد قبول بین المللی تولید کرده و به مجموعه دانش فلسفی موجود کمک کنند. امروزه این گروه موضوعات فلسفه را به عنوان گزینه های آموزش عمومی در علوم انسانی برای دانشجویان غیر فلسفه در داخل و خارج از دانشکده هنر و همچنین موضوعات تخصصی فلسفه را برای دانشجویان فلسفه ارائه می دهد. ماموریت دپارتمان دانشگاه Chulalongkorn، ارائه تدریس در فلسفه، دستیابی به برتری تحصیلی در فلسفه، ایجاد دانش جدید و انتشار دانش در زمینه های مختلف فلسفه است.

اهداف:

  • فارغ التحصیلانی تولید کند که دارای دانش تخصصی در زمینه فلسفه بوده و بتوانند مشکلات را مورد بررسی، تحلیل و ارزیابی انتقادی قرار دهند.
  • ارائه تدریس در فلسفه به عنوان موضوعات آموزش عمومی برای دانشجویان علوم انسانی.
  • ایجاد دانش جدید در فلسفه و ترویج دانش فلسفی برای دانشجویان غیر فلسفه و افراد علاقه مند.

حقوق مشاغل فلسفه در تایلند

یکی از موارد مهم برای مهاجرت کاری به تایلند بررسی حقوق ماهیانه کار در تایلند است. برای بررسی این موضوع باید بگوییم که میزان حقوق ماهیانه کار در تایلند برای یک مدرس در رشته فلسفه در این کشور به صورت متوسط به میزان 150000THB (بات تایلند) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 1800000THB (بات تایلند) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک مدرس فلسفه در کشور تایلند در حدود 74800THB (بات تایلند) و در بیشترین حالت 232000THB (بات تایلند) می باشد.

مقایسه میزان حقوق مشاغل در تایلند با رشته فلسفه در نمودار زیر قابل مشاهده است:

مقایسه حقوق مشاغل در تایلند

تحصیل فلسفه در دانشگاه Srinakharinwirot تایلند

دانشکده علوم انسانی به دانشجویان فرصت می دهد تا زبان و مهارت های ارزشمندی را توسعه دهند که از طریق مطالعه بین رشته ای جامعه، زبان و فرهنگ در طول تاریخ، در مشاغل انتخابی آنها مفید خواهد بود. دانشکده علوم انسانی با برنامه هایی به زبان تایلندی و طیف وسیعی از زبان ها و ادبیات آسیایی و غربی، مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد، تأکید زیادی بر تحقیقات در زمینه زبان، زبان شناسی و آموزش زبان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش و پرورش نیز با همکاری دانشکده آموزش ارائه می شود.

برنامه ها:

  • لیسانس هنر (A.) انگلیسی، تایلندی، زبان های شرقی (3 گرایش: چینی، ژاپنی و کره ای)، فلسفه و دین، ​​مطالعات اطلاعاتی، ادبیات کودکان
  • لیسانس آموزش انگلیسی، تایلندی
  • لیسانس علوم (کارشناسی) روانشناسی
  • لیسانس هنر (A.)
  • زبان برای مشاغل
  • زبان ارتباطی (دو رشته: انگلیسی و فرانسوی؛ انگلیسی و آلمانی؛ انگلیسی و ویتنامی)
  • کارشناسی ارشد هنر (A.)

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کنند برای کار در کشور تایلند لیست مشاغل مورد نیاز تایلند را بررسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *