مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته فلسفه در اکوادور

رشته فلسفه در اکوادور

رشته فلسفه در اکوادور از رشته های کم تر محبوب و کم متقاضی است. علاقه مندان به این رشته از شانس پذیرش بالایی برخوردار هستند. البته از طرفی توجه داشته باشید که دوره های ارائه شده در رشته فلسفه در کشور اکوادور تنوع کمی دارند و فقط چند دانشگاه یا موسسه این رشته را در سطح دانشگاهی و عالی ارائه می کنند. در هر صورت برای تحصیل در کشور اکوادور باید به زبان اسپانیایی مسلط باشید چرا که زبان تحصیل اکثر دوره های ارائه شده در این کشور به زبان اسپانیایی ارائه می شود. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه در خصوص رشته فلسفه در اکوادور اطلاعات بیشتری را ارائه کرده اند.

تحصیل رشته فلسفه در اکوادور

فلسفه مطالعه ساختار بنیادی جهان است. در واقع، تعریف فلسفه، مانند تعریف هر موضوع پیچیده، چالش برانگیز است. فلسفه یک چارچوب است. این بدان معناست که فلسفه رویکردی به سوالات است تا مجموعه ای از پاسخ ها به خود سوالات است. منطق، یکی از زیر شاخه های فلسفه، راهی به ما می دهد تا ایده ها را چارچوب بندی کنیم تا در مورد مسائل منظم تر صحبت کنیم. فلسفه عملی است. این ممکن است کمی شما را شگفت زده کند، اما فلسفه بسیار کاربردی است. انسان ها در دریایی از ایده ها و مفاهیم وجود دارند. ما با آنها زندگی می کنیم و می میریم. ما در مورد آنها بحث می کنیم و بر مشکلات مربوط به آنها کار می کنیم. ما در محل کار، در خانه، در روابط و سیاست ایده ها را تبادل می کنیم.

ما دائماً در تلاش هستیم تا شکاف های ارتباطی را پر کرده و ایده ها را اصلاح کرده و درباره آنها دقیق تر شویم. به طور خلاصه، وجود انسان به طور کامل به ایده ها وابسته است. فلسفه، به عنوان رشته ای که کاملاً با ایده های بهتر درک شده است، بر همه حوزه های زندگی تأثیر می گذارد. هر چه بتوانیم در چارچوب بندی و بحث در مورد ایده ها، تعاریف خود را بهتر و دقیق تر انجام دهیم، هر چه بیشتر در مورد محدودیت دانش خود و اهمیت (یا بی اهمیتی) چیزهایی که به آنها اعتقاد داریم، شفاف تر باشیم، در زندگی بهتر خواهیم بود.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته فلسفه جهت تحصیل در اکوادور آشنا شوید:

ردیفدانشگاه
1The University of Cuenca
2Indigenous Intercultural University (IIU)
3The University of the Armed Forces ESPE
4Pontifical Catholic University of Ecuador (PUCE)
5Andean Center for Latin American Studies

گرایشات رشته فلسفه در اکوادور

گرایشات رشته فلسفه در اکوادور

در این بخش، بخشی از زیر شاخه های فلسفه شرح داده شده است تا به شما تصوری از زمینه های مطالعه فیلسوفان حرفه ای بر روی شما ارائه شود:

شاخهشرح
معرفت شناسیمعرفت شناسان با پرسش هایی مانند “چه می توانم بدانم؟”، “دانش چیست؟”، “آنچه می توانم بدانم چیست؟”، “چگونه باورها کار می کنند؟” و چگونه باورها با دیگران ارتباط دارند، دست و پنجه نرم می کنند.
متافیزیکمتافیزیک در عصر جدید معنای جدیدی به خود گرفته است. اما متافیزیک در فلسفه عموماً مطالعه ساختار جهان است. به عنوان مثال، متافیزیست ها ماهیت وجود را مطالعه می کنند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وجود چیزی به چه معناست؟ آیا می توان “دایره های مربع” وجود داشت؟ متافیزیک به این سوالات می پردازد.
فلسفه ذهندر اینجا سعی می شود به معنای گفتن چیزی که دارای ذهن است، نگاه شود. فیلسوفان ذهن همچنین با موضوعاتی مانند اینکه آیا ذهن و بدن چیزهای متمایزی هستند یا حیوانات دیگر مانند ماهی یا چیزهای “بی جان” مانند رایانه دارای ذهن هستند درگیر هستند.
اخلاقاخلاق شناسان ماهیت خوب و نحوه زندگی انسان ها را بر اساس نحوه تعریف خوب مطالعه می کنند.
فلسفه دینفیلسوفان در این رشته سعی می کنند به پرسش هایی مانند “آیا خدا وجود دارد؟”، “آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد؟” ، “آیا هر مذهبی درست است؟” و “چگونه می توان به خدای خوب با این همه شر در جهان اعتقاد داشت؟” بپردازند.
منطقمنطق شناسان استدلال ها و رابطه بین ایده ها را مطالعه می کنند.

حقوق مشاغل فلسفه در اکوادور

میزان حقوق ماهیانه کار در اکوادور بالا نیست. برای درک بهتر حقوق مشاغل رشته فلسفه باید بگوییم یک فیلسوف در کشور اکوادور به صورت متوسط به میزان 1840$ (دلار) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 22100$ (دلار) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک فیلسوف در کشور اکوادور در حدود 850$ (دلار) و در بیشترین حالت 2930$ (دلار) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در برخی از شهرهای کشور اکوادور در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق مشاغل فلسفه در شهرهای اکوادور

تحصیل فلسفه در دانشگاه کاتولیک اکوادور

دانشگاه Pontificia Universidad Católica del Ecuador (PUCE) واقع در پایتخت اکوادور کیتو مستقر است. PUCE، که در اواسط قرن 20 توسط انجمن عیسی تأسیس شد، قدیمی ترین و یکی از معتبرترین موسسات آموزشی خصوصی در اکوادور است و 14000 دانشجو در آن زندگی می کنند. این برنامه یک برنامه شخصی هیجان انگیز با ترکیب آموزش زبان اسپانیایی، دوره ای در مورد اکوادور و آمریکای لاتین با جزء آموزش خدمات ارائه شده توسط مدیر مقیم، دکتر Ximena Sosa، دوره های دانشگاهی به زبان اسپانیایی را برای کسانی که دارای مهارت کافی هستند، ارائه می دهد.

از دوره های ارائه شده در این دانشگاه شامل مردم شناسی، باستان شناسی، معماری، زیست شناسی، ارتباطات، فرهنگ و گردشگری – مطالعه عمومی، اقتصاد، آموزش (عمومی)، مهندسی (عمومی)، جغرافیا، تاریخ، مطالعات بین المللی، زبان شناسی، علوم آزمایشگاهی پزشکی، پرستاری، فلسفه، علوم سیاسی، روانشناسی، جامعه شناسی، اسپانیایی و مطالعات پایداری است.

 

تحصیل فلسفه در ACLAS اکوادور

ACLAS که در سال 1991 تأسیس شد، درهای خود را در پاسخ به درخواست چندین دانشگاه آمریکایی و سازمان های اروپایی مبنی بر داشتن اکوادور بر یک مرکز درجه یک اختصاص داده شده به مطالعه و تحقیقات فرهنگ، زبان و تمدن آمریکای لاتین باز کرد. متعاقباً، ACLAS خدمات خود را به سایر مناطق مرتبط گسترش داد. اسپانیایی به عنوان زبان اول و انگلیسی به عنوان زبان دوم ارائه می شود. با افزایش تعداد برنامه های آموزشی در ACLAS، انواع دانشکده ها و دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل رشته خود در اکوادور بودند نیز افزایش یافت. با توجه به این علاقه، ACLAS انواع مختلف و دوره های مختلف تحصیل در خارج از کشور را شامل می شود که اغلب شامل محتوای زبان اسپانیایی، فرصت های یادگیری خدمات و قرار گرفتن در معرض فرهنگ و مردم اکوادور است.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات خوبی را درباره مهاجرت به اکوادور در سایت قرار داده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *