مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته فلسفه در استرالیا

رشته فلسفه در استرالیا

رشته فلسفه در استرالیا در بیش از 20 دانشگاه ارائه می شود. فلسفه یکی از رشته های قدیمی و ارائه شده در برنامه های مختلف در استرالیا است. استرالیا با توجه به ارائه رشته های مختلف و متنوع به زبان انگلیسی یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت تحصیلی است. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته فلسفه در استرالیا هستید می توانید در ادامه این مقاله که به دست تیم محتوای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده اطلاعات لازم را درباره این رشته و دانشگاه های ارائه کننده این رشته بدست آورید.

تحصیل رشته فلسفه در استرالیا

فلسفه نقش مهمی را در مقطع کارشناسی هنر در استرالیا حفظ می کند و فلسفه در اکثر دانشگاه ها تدریس می شود. در 25 دانشگاه استرالیا، فلسفه به عنوان یک برنامه تحصیلی ارائه می شود و به دانشجویان این امکان را می دهد که در رشته فلسفه تحصیل کرده و تحصیلات تکمیلی خود را در این رشته ادامه دهند. در این برنامه ها، برنامه توسط یک گروه کارکنان دانشگاهی خاص رشته آموزش داده می شود. برنامه های فلسفه در تمام ایالت های استرالیا و قلمرو پایتخت استرالیا واقع شده است. در حالی که اکثر آنها در یک ایالت واقع شده اند، چندین مورد در ایالت های مختلف آموزش داده می شوند. تقریباً نیمی از این برنامه ها در بیش از یک پردیس، به طور متوسط ​​2-3 پردیس تدریس می شود.

برنامه فلسفه در دانشگاه کاتولیک استرالیا در 6 پردیس و برنامه فلسفه نیوکاسل نیز در پردیس خارج از کشور (در سنگاپور) تدریس می شود. علاوه بر این، 13 موسسه آموزش عالی دیگر، فلسفه را به عنوان واحد مطالعه تنها (و گاهی به صورت متناوب) در جهت پیگیری سایر رشته ها یا مدارک آموزش داده می شود. در جدول زیر برخی دانشگاه های ارائه کننده رشته فلسفه در سطوح مختلف در کشور استرالیا معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ملی استرالیا
2دانشگاه مکواری
3دانشگاه سیدنی
4دانشگاه باند
5دانشگاه آدلاید
6دانشگاه تاسمانیا
7دانشگاه کوئیزلند در استرالیا
8دانشگاه نیو انگلند

مشاغل رشته فلسفه در استرالیا

با داشتن مدرک تحصیلی در رشته فلسفه در استرالیا می توانید در بخش های مختلف از جمله بخش های زیر کار کنید:

  • بخش آموزش
  • سیاست
  • امور مالی
  • امور اداری
  • مشاوره

میزان حقوق ماهیانه کار در استرالیا برای یک فیلسوف متخصص در این کشور به صورت متوسط به میزان 11300AUD (دلار استرالیا) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 136000AUD (دلار استرالیا) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته در کم ترین حالت میزان درآمد سالیانه کار یک فیلسوف متخصص در کشور استرالیا در حدود 65100AUD (دلار استرالیا) و حداکثر 213000AUD (دلار استرالیا) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در برخی از بهترین شهرهای استرالیا در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق سالانه مشاغل فلسفه در شهرهای استرالیا

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه آزاد استرالیا

با تحصیل فلسفه در استرالیا با برخی از قدیمی ترین سوالات بشریت مشارکت کنید، سپس تأثیر جدیدترین فناوری ها بر احساس خود را بررسی کنید. سوالات اساسی را درباره آنچه می توانیم در مورد جهان خود درک کنیم و چگونه باید زندگی کنیم، بررسی کنید. شاید در زمینه خاصی از جمله متافیزیک (نظریه وجود)، منطق (نظریه عقل و استنباط) یا نظریه ارزش تخصص داشته باشید. مهارت های ارتباطی، حل مسئله، تفکر انتقادی و استدلال خود را توسعه دهید، در حالی که روش های تحقیق و تجزیه و تحلیل خود را توسعه دهید. از بحث درباره دیدگاه های مختلف لذت ببرید، اما آماده بیان و دفاع از موضع خود باشید. مطالعه فلسفه می تواند پایه ای برای مشاغل در بخش عمومی، سیاست، سیستم حقوقی، توسعه جامعه، بخش غیر انتفاعی و مشاوره باشد.

  • نکات برجسته فلسفه:
  • موقعیت خود را شکل دهید و از آن دفاع کنید.
  • استدلال های پیچیده را به شیوه ای منطقی بیان کنید.
  • باورهای فلسفی مختلف را کشف کنید.

تخصص های فلسفه:

  • مهارت های تحقیق منطقی را توسعه دهید.
  • درک تکامل اندیشه فلسفی.
  • از یادگیری نظریه های مختلف فیلسوفان معروف لذت ببرید.

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه سیدنی استرالیا

فلسفه این است که یاد بگیرید که برای خود دقیق فکر کنید تا بتوانید با دلایل و استدلال های محکم از مواضع خود دفاع کنید. مطالعه فلسفه توانایی فرد را برای صحبت و نوشتن واضح، منطقی و متقاعد کننده بهبود می بخشد. این مهارت های گسترده، همراه با توانایی تفکر مستقل، بسیار قابل انتقال هستند و به موفقیت در هر حرفه ای کمک می کنند. در فلسفه، ما سوالات عمیق و غالباً غیر شهودی می پرسیم و اگر به سوالات بعدی و حتی دشوارتر منجر شوند، اهمیتی نمی دهیم. ما تأمل و بحث انتقادی را تشویق می کنیم.

گروه فلسفه در دانشگاه سیدنی محل اندیشمندان برجسته در طیف وسیعی از حوزه های فلسفه است و ما مجموعه ای غنی و متنوع از واحدها را ارائه می دهد که توسط محققان متعهد و مشتاق تدریس می شود و تحقیقات برجسته آنها را در هر سطحی آموزش می دهد. فلسفه سوالاتی را مطرح می کند که برای ما انسان ها اهمیت اساسی دارد. به عنوان مثال:

  • آگاهی چیست؟
  • آیا ما عامل آزاد هستیم؟
  • چه چیزی یک عمل را درست می کند؟
  • چه چیزی باعث اشتباه شدن یک عمل می شود؟
  • حقیقت چیست و چگونه می توانیم به آن برسیم؟
  • چگونه باید باورهای خود را درباره جهان شکل دهیم؟

مطالعه فلسفه شما را با ظرفیت منظم برای تجزیه و تحلیل انتقادی مجهز می کند و مهارت های ارتباطی خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه سیدنی استرالیا

موسسه فلسفه دانشگاه ملی استرالیا

این موسسه بر تحقیق و آموزش در بسیاری از زمینه های فلسفه تمرکز دارد. نقاط قوت خاص این دانشگاه در 6 حوزه گسترده نهفته است:

  • فلسفه ذهن
  • فلسفه علم
  • فلسفه اخلاقی و سیاسی
  • معرفت شناسی
  • منطق و متافیزیک
  • فلسفه اروپایی
  • و فلسفه آسیایی.

هنگامی که دانشگاه ملی استرالیا (ANU) در دهه 1940 ایجاد شد، فلسفه یک رشته پایه در دانشکده تحقیقات علوم اجتماعی (RSSS) بود. دانشکده فلسفه در سال 2010 هنگامی که RSSS مسئولیت اداره فلسفه کارشناسی در دانشگاه ملی استرالیا را بر عهده گرفت، شکل فعلی خود را به دست آورد. دانشکده تحقیقات علوم اجتماعی یکی از بهترین برنامه های فلسفه در جهان است. در حال حاضر رتبه 1 در استرالیا و رتبه 5 در سراسر جهان است. این دوره مطالعات کارشناسی ارشد و دکتری را در طیف وسیعی از زمینه های فلسفه ارائه می دهد. در هر 2 مورد، تمرکز اصلی آموزش فارغ التحصیلان در دانشکده فلسفه بر آموزش دانشجویان برای مشارکت در تحقیقات فلسفی اصلی است. دانشجویان به طور معمول با مبنای قوی در فلسفه وارد می شوند و با پایان نامه ای که آنها را به عنوان یک متخصص معرفی می کند، می روند.

دانشجویان دکتری به طور معمول به عنوان محققان دانشگاهی مشغول به کار می شوند، اگرچه بسیاری نیز مشاغل غیر دانشگاهی را دنبال می کنند. مدرک کارشناسی ارشد فلسفه تا 2 سال تمام وقت یا 4 سال پاره وقت است. مدرک دکتری تا 4 سال تمام وقت یا 8 سال پاره وقت طول می کشد. دانشجویان کارشناسی ارشد زیر نظر یک سرپرست اصلی و حداقل یک ناظر کار می کنند، در حالی که دانشجویان دکترا دارای یک سرپرست اصلی و حداقل 2 ناظر مرتبط هستند. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره شرایط تحصیل در استرالیا بخوانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *