دسته بندی نشده

رشته فلسفه در اروگوئه

رشته فلسفه در اروگوئه

رشته فلسفه در اروگوئه از دوره های ارائه شده به زبان اسپانیایی و انگلیسی است. اروگوئه یکی از کشورهای اسپانیایی زبان در آمریکای جنوبی است. این کشور می تواند مسیری برای اخذ مدرک فلسفه در این قاره به زبان اسپانیایی باشد. افرادی که علاقه مند به تحصیل رشته فلسفه به زبان اسپانیایی دارند گزینه های مختلفی از کشورهای متنوع مانند اسپانیا، آرژانتین، اروگوئه و غیره دارند. دوره های فلسفه در اروگوئه به دلیل محبوبیت کم تر فقط در چند دانشگاه ارائه می شود. مقاطع تحصیلی دانشگاهی در اروگوئه شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. جهت بررسی رشته های مختلف در اروگوئه و کشورهای اسپانیایی زبان می تواید مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

مشاغل رشته فلسفه در اروگوئه

دانشجویان فلسفه یاد می گیرند که استدلال ها را بفهمند و ارزیابی کنند و فکر کنند و خود را به نحو احسن بیان کنند. این مهارت های تحلیلی دارایی های بسیاری از مشاغل است. بسیاری از دانشجویانی که برنامه کارشناسی ارشد فلسفه را به پایان رسانده اند، تحصیلات تکمیلی خود را در فلسفه دنبال کرده اند و به خودی خود فیلسوف شده اند. برخی دیگر مشاغل دانشگاهی را در طیف گسترده ای از رشته های دیگر دنبال کرده اند. دانشجویانی که در رشته فلسفه تحصیل کرده اند به خوبی در بازار کار در طیف وسیعی از رشته های حرفه ای آماده شده اند، از جمله:

  • حرفه حقوقی
  • مدیریت کسب و کار
  • فناوری اطلاعات
  • خدمات دولتی
  • تجزیه و تحلیل و توسعه سیاست های عمومی
  • تدریس در سطوح ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی
  • پزشکی
  • کار اجتماعی

علاقه کارفرمایان به رشته های فلسفه یک روند جدید یا عجیب نیست. فلسفه یکی از عناصر اساسی عمل حقوقی است. “روش سقراطی”، یک روش استاندارد آموزش حقوقی در کشورهای مطرح مانند آمریکا، از فلسفه نشأت گرفته است.

مشاغل رشته فلسفه در اروگوئه

تحصیل رشته فلسفه در اروگوئه

مطالعه فلسفه در تجزیه و تحلیل انتقادی، تفکر و حل مسئله، تخصص ایجاد می کند و دانشجویان را قادر می سازد تا ایده ها را به طور واضح، منطقی و قانع کننده، در چارچوب زمینه ای اخلاق، بیان کنند. فلسفه به مسائل وسوالاتی که در همه زمینه های اندیشه و تجربه بشری و در همه رشته ها ایجاد می شود، پرداخته است. چنین کارهایی تقریباً برای همه تلاش های شغلی قابل اجرا است. سوالات مکرر در مورد ماهیت ارزش، زندگی خوب، رفتار درست، دانش، حقیقت، زبان، ذهن و واقعیت، محور مطالعات فلسفی است. فلسفه همچنین روش ها و مفروضات رشته های اصلی دانشگاه را بررسی می کند تا درک ما از علوم، ریاضیات، هنر، ادبیات و تاریخ و دین و اخلاق را عمیق تر کند.

ما را وادار می کند تا درباره ماهیت این موضوعات، روش های استدلال مشخصه آنها و سهم آنها در درک ما از خودمان و جهانمان، بیندیشیم. فلسفه به آموزش لیبرال دانشحویان کمک می کند. این بخش بر رویکرد تحلیلی در مورد سوالات فلسفی تأکید می کند، بنابراین دانشجویان را برای درک و ارزیابی استدلال ها و تفکر و نوشتن دقیق و واضح تربیت می کند. این مهارت ها در مشاغل مختلف دارای ارزش فوق العاده ای هستند.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته فلسفه جهت تحصیل در اروگوئه آشنا شوید:

ردیفدانشگاه
1University of the Republic
2University of Montevideo
3The Catholic University of Uruguay

درآمد مشاغل رشته فلسفه در اروگوئه

میزان حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای یک فیلسوف در این کشور به صورت متوسط به میزان 48300UYU (گوارانی اروگوئه) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 580000UYU (گوارانی اروگوئه) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک فیلسوف در کشور اروگوئه در حدود 23700UYU (گوارانی اروگوئه) و در حداکثر حالت 75300UYU (گوارانی اروگوئه) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در بهترین شهرهای اروگوئه در نمودار زیر قابل مشاهده است:

مقایسه حقوق مشاغل در اروگوئه

تحصیل فلسفه در دانشگاه جمهوری اروگوئه

دانشگاه جمهوری اروگوئه یک دانشگاه دولتی است. این دانشگاه قدیمی ترین، مهمترین و بزرگترین دانشگاه کشور است. در 18 ژوئن 1849 در مونته ویدئو تأسیس شد. در 11 ژوئن 1833، روند تأسیس دانشگاه دولتی کشور آغاز شد. دانشگاه جمهوری اروگوئه شامل 15 دانشکده، 7 مدرسه و موسسه است. این دانشگاه همچنین دارای دانشکده حقوق است. این دانشگاه در رشته فلسفه در حال خاضر فقط دوره لیسانس را ارائه می کند. لیسانس فلسفه تلاش می کند روحیه انتقادی، استقلال معیارها، وسعت روش شناسی، ظرفیت کار بین رشته ای و مسئولیت اجتماعی را در فارغ التحصیل ارتقا دهد. این ویژگی های کلی آموزش دانشجو را قادر می سازد تا تنوع فعالیت های خاص (از نظر فنی و اخلاقی) را به طور کامل توسعه دهد.

تحصیل در مقطع کارشناسی فلسفه، دانشجویان را به ویژه برای مدرسه حقوق آماده می کند. مطالعه منطق، یکی از مولفه های رشته فلسفه به توسعه مهارت های استدلال تحلیلی کمک می کند. از آنجا که فلسفه تنها برنامه کارشناسی است که بخشی از برنامه درسی خود را به مطالعه منطق اختصاص می دهد.

تحصیل فلسفه در دانشگاه کاتولیک اروگوئه

دانشگاه کاتولیک اروگوئه (UCU)، واقع در مونته ویدئو و دیگر شهرهای کشور ، قدیمی ترین دانشگاه خصوصی اروگوئه است. دانشگاه کاتولیک در ابتدا در سال 1882 توسط اولین اسقف اعظم مونته ویدئو، مسیینیور ماریانو سولر تأسیس شد. سپس دوباره بازگشایی شد و در سال 1985 به جامعه عیسی واگذار شد، که نماینده اصلی ترین کار کلیسای کاتولیک در آموزش عالی اروگوئه بود. تعهد آن به تعالی علمی، پلورالیسم ایدئولوژیک، اکومنیسم و ​​گفتگوی بین ادیان، آن را به یک نهاد پیشرو در زندگی فرهنگی اروگوئه تبدیل کرده است. از زمان تأسیس، دانشگاه کاتولیک اروگوئه چالش تبدیل شدن به گزینه ای متفاوت و بهتر در آموزش عالی را برای خود ایجاد کرد. این امر باعث شده است که این موسسه بر حوزه هایی تمرکز کند که قبلاً مورد توجه قرار نگرفته بود و در ایجاد روش های آموزشی جدید و همچنین توسعه فرهنگ، نقشی نوآورانه ایفا کرد.

امروزه با 9000 دانشجوی ثبت نام شده و ده ها برنامه دانشگاهی، مرحله تثبیت را طی می کند، که در آن دانشگاه با چالش پاسخگویی به الزامات جدید جامعه اروگوئه روبرو است. دوره های ارائه شده در این کشور در رشته های مختلف از جمله رشته فلسفه است. تیم محتوای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مهاجرت به اروگوئه اطلاعات بیشتری ارائه کرده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *