مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته فلسفه در اتریش

رشته فلسفه در اتریش

رشته فلسفه در اتریش یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه های این کشور است، اتریش یکی از کشورهای مطرح و با کیفیت جهت زندگی در اروپاست. این کشور دارای دانشگاه های معتبر در سطح جهان و شهرهای بسیار زیبا و پیشرفته است. افرادی که علاقه مند به تحصیل رشته فلسفه در اتریش هستند می توانند برنامه های ارائه شده در این رشته در دانشگاه های اتریش را دنبال کنند و برای یکی از برنامه ها جهت پذیرش اقدام کنند. توجه داشته باشید که دوره های ارائه شده در اتریش اکثرا به زبان آلمانی ارائه می شود. برخی از برنامه ها همچنین به زبان انگلیسی ارائه می شوند. جهت بررسی دانشکاه های ارائه کننده رشته فیزیولوژی در اتریش در ادامه به مطالب ارائه شده توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

تحصیل رشته فلسفه در اتریش

مطالعه فلسفه تفکر و تحلیل انتقادی را آموزش می دهد. سنگ بنای تحقیق در هر زمینه ای است. این برنامه تحصیلی زندگی روزمره شما را تقویت می کند. همچنین مشخصات حرفه ای تحصیلی و حرفه ای را افزایش می دهد. شما یاد می گیرید که به طور مداوم در مورد رویدادهای جهان و زندگی روزمره فکر کنید، استراتژی های حل مسئله و نحوه ارائه استدلال را فرا بگیرید. شما باید از تفکر انتقادی مستقل و ارائه یک استدلال به طور مکتوب لذت ببرید. شما همچنین باید یک خواننده مشتاق باشید، زیرا مطالعات شما شامل کار با انواع مختلف متن خواهد بود. فلسفه هنر دیدن جهان از منظرهای مختلف است. این چیزی است که مهم است. تفکر خود را در مورد همه چیز توسعه خواهید داد. رشته فلسفه در اتریش در مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور ارائه می شود.

برخی از بهترین دانشگاه های اتریس برای تحصیل فلسفه در این کشور به شرح زیر است:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه وین
2دانشگاه لودز
3دانشگاه گراتس
4دانشگاه علوم انتزاعی وین
5دانشگاه لوون
6دانشگاه خصوصی کاتولیک

مشاغل فلسفه در اتریش

در رابطه با مشاغل فلسفه فرصت های شغلی متنوعی از جمله تدریس در موسسات، تالیف کتاب، مشاوره، مدیریت، کار در بخش های دولتی و خصوصی و مشاغل دیگر وجود دارد. با داشتن مدرک تحصیلی در اتریش فضا برای ورود به این بازار کار در اتریش و اتحادیه اروپا فراهم می شود. میزان درآمد و حقوق بسته به شغل شما در اتریش تعیین می شود. میزان حقوق ماهیانه کار در اتریش برای یک پرفسور فیلسوف در این کشور به صورت متوسط به میزان 7500€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 84000€ (یورو) در سال است. همچنین حداقل درآمد ماهیانه کار یک پرفسور فیلسوف در کشور اتریش در حدود 3430€ (یورو) و در حداکثر 12000€ (یورو) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در برخی از بهترین شهرهای اتریش در نمودار زیر قابل مشاهده است:

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در برخی از بهترین شهرهای اتریش

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه وین اتریش

گروه فلسفه در دانشگاه وین اتریش در مقیاس بین المللی بزرگ است و توسط تخصص چند جانبه کارکنان آن پشتیبانی می شود. این دانشگاه در حال ارائه طیف وسیعی از دوره های منعکس کننده وسعت حوزه فلسفه و در عین حال رعایت استانداردهای بالا در هر حوزه تخصصی است. گروه فلسفه می تواند به یک سنت قدیمی نگاه کند. در طی فرآیند بازسازی و سازماندهی مجدد به دلیل Universitätsgesetz 2002 آن را با گروه علوم تربیتی در یک دانشکده ادغام کرد. در همان زمان، امور سازمانی مربوط به مطالعه توسط ریاست مطالعات (برای سازماندهی تدریس) و مرکز خدمات مطالعات (به عنوان نقطه تماس برای دانشجویان) به عهده گرفته شد. تحقیقات انجام شده در بخش به موضوعات تحقیقاتی، پروژه های تحقیقاتی و گروه های تحقیقاتی تقسیم می شود:

  • فلسفه زبان، منطق، معرفت شناسی، فلسفه ذهن
  • فلسفه علم، فلسفه رسانه و فناوری، هستی شناسی اجتماعی
  • فلسفه سیاسی، اخلاق کاربردی، فلسفه بین فرهنگی
  • پدیدارشناسی، پساساختارگرایی، نظریه جنسیت
  • زیبایی شناسی، فلسفه آموزش و پرورش، فلسفه اروپایی

کارشناسی ارشد فلسفه در دانشگاه وین اتریش

هدف از تحصیل در مقطع کارشناسی فلسفه در دانشگاه وین، بازکردن بینش های اساسی در مورد انواع مختلف تاریخی، سیستماتیک و جاری مسائل فلسفی بر اساس تجربیات وجود بشری است که منجر به تأمل فلسفی می شود. این مهارت را برای تجزیه و تحلیل و تفسیر آثار فلسفی و همچنین بررسی انتقادی مشکلات و راه حل های فلسفی و توسعه سیستماتیک فلسفه تفکر ارائه می دهد. صلاحیت فلسفی برای زندگی فردی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر توانایی انجام کارهای علمی مستقل، تمایل به برخورد آزادانه با تحولات اجتماعی، فنی و علمی را نیز شامل می شود. این امر فلسفه را به شریکی ضروری در بحث های سیاسی-اجتماعی، فرارشته ای و بین فرهنگی تبدیل می کند برنامه درسی مدولار شده برای مقطع لیسانس در فلسفه این اهداف را در نظر می گیرد:

  • در واحدهای اصلی، مقدمه اولیه مفاهیم، رشته ها و روش های کار فلسفه را ارائه می دهد.
  • در واحدهای اجباری، دانش متمایز از مهمترین رشته های فلسفی، رویکردهای روش شناختی و جهت تحقیقات کنونی منتقل می شود.
  • در برنامه درسی تکمیلی و در واحدهای انتخابی، شایستگی ها به وجود می آیند تا از نظر علمی-موضوعی و اجتماعی-عملی نقاط کانونی را تشکیل دهند و مسائل فرا رشته ای را دنبال کنند.

کارشناسی ارشد فلسفه در دانشگاه وین اتریش

تحصیل کارشناسی فلسفه در دانشگاه لئوون اتریش

هدف از برنامه کارشناسی ارائه آموزش کامل، گسترده و جامع تاریخی و سیستماتیک در فلسفه است. در عین حال، این برنامه به دنبال این است که مهارت های تحقیقاتی مورد نیاز برای بیان موفق کتبی و شفاهی در فلسفه را در اختیار دانشجویان قرار دهد. همچنین می توانید از مهارت های فلسفی در تجزیه و تحلیل بحث های اجتماعی معاصر استفاده کنید. موسسه فلسفه طیف گسترده ای از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد تحقیقاتی و دکترا را ارائه می دهد که همه به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در مجموع، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد قصد دارد دانشجویان را با تاریخ فلسفه و همچنین جنبش های معاصر در فلسفه تحلیلی و قاره ای آشنا کند تا بتوانند با زمینه های اساسی تحقیقات فلسفی درگیر شوند.

موسسه فلسفه مفتخر است که به دانشجویان خود آموزش فلسفی گسترده و طیف گسترده ای از دوره ها و سمینارها و همچنین پشتیبانی و راهنمایی تحصیلی شخصی ارائه می دهد. برنامه کارشناسی هنر در فلسفه یک برنامه 3 ساله است که به 3 جزء تقسیم می شود:

  • دوره های اصلی به شما اطلاعات لازم در مورد تاریخ فلسفه را ارائه می دهد. موضوعات و مفاهیم کلیدی فلسفی را توضیح می دهد.
  • سمینارهای یکپارچه به شما می آموزد که چگونه متون را از نزدیک بخوانید و تجزیه و تحلیل کنید. همچنین ارائه های منظم و ارائه مقالات فلسفی را ارائه دهید.
  • موارد انتخابی، که شامل دوره های غیر فلسفی نیز می شود، علایق وسیع شما را برانگیخته و بین رشته ای را تشویق می کند.

بخش مهمی از این برنامه مقاله کارشناسی با سمینار است. دوره ای که در آن شما تحقیق و نوشتن یک بخش فلسفی گسترده تر را یاد خواهید گرفت. جهت مهاجرت به اتریش می توانید با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *