مهاجرت تحصیلی مالت

رشته فارماکولوژی در مالتا

رشته فارماکولوژی در مالتا

رشته فارماکولوژی در مالتا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور با هزینه پایین تحصیلی هستند، از بهترین گزینه ها می باشد. از نظر مقاصد تحصیلی بین المللی، این کشور ممکن است اولین مکان در لیست بسیاری از افراد نباشد. با این حال، تحصیل در این کشور کوچک و زیبا مدیترانه ای مزایای زیادی دارد. این کشور یک گوهر پنهان واقعی برای دانشجویان بین المللی با حس ماجراجویی است.

سطح عالی آموزش، استاندارد زندگی مقرون به صرفه و فرصت های شغلی فراوان در صنایع آینده مانند بازی، بلاک چین و هوش مصنوعی را ارائه می دهد. علاوه بر این، این کشور، کشوری است که به اهمیت فارغ التحصیلان دانشگاهی اهمیت می دهد. فارغ التحصیلان ماهری که در این کشور اقامت یا نقل مکان می کنند می توانند از معافیت های مالیاتی، ویزای سریع و پشتیبانی رایگان برای شروع یک تجارت جدید بهره مند شوند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال راهنمایی متقاضیان رشته فارماکولوژی در مالتا می باشد.

معرفی رشته فارماکولوژی در مالتا

رشته فارماکولوژی در مالتا شامل واحدهای مطالعاتی است که مبانی دارویی و سم شناسی را ایجاد می کند و مهارت هایی را برای مدیریت و استفاده از این اطلاعات در زمینه بالینی، نظارتی و دارویی ارائه می دهد. این دوره همچنین موضوعات مربوط به ارزیابی ریسک، جنبه های نظارتی و مدیریت مصرف بیش از حد داروهای تجویز شده، داروهای بدون نسخه و مواد غیر مجاز را پوشش می دهد. واحدهای مورد مطالعه اصول اصول سم شناسی و داروشناسی (فارماکولوژی) را که برای ایجاد زمینه برای سایر واحدهای مطالعه مورد نیاز است، پوشش می دهد.

همچنین جنبه های مولکولی، سلولی و فارماکوکینتیک فارماکوتوسیکولوژی را ارائه می دهد. درباره کاربرد این اصول در مدیریت و درمان مسمومیت محصولات دارویی مختلف بحث می کند. همچنین دانشجویان باید دوره های اجباری در روش تحقیق و روش آماری را دنبال کنند. سایر واحدهای مطالعه بر ارائه دانش کامل در مورد کاربرد اصول دارویی سم شناسی در زمینه های اضطراری عملی و درمانی تمرکز دارند. همچنین یک نمای کلی از جنبه های قانونی و نظارتی فارماکوتوسیکولوژی، ارزیابی و مدیریت ریسک و همچنین سم شناسی دارویی در زمینه های محیطی و شغلی وجود خواهد داشت. همچنین از دانشجویان خواسته می شود تا دوره های اجباری مهارت های نوشتن علمی را با توجه به پایان نامه ای که بخش جدایی ناپذیر این درجه را تشکیل می دهد، دنبال کنند.

معرفی رشته فارماکولوژی در مالتا

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در مالتا

دانشگاه مالتا (UM) تنها دانشگاه دولتی این کشور رشته فارماکولوژی در مالتا را ارائه می دهد. UM که در کنار گذرگاه های مدیترانه قرار دارد. در طول 400 سال سابقه خود، قطب مبادلات بین المللی دانشگاهی در جزیره بوده است. UM موسسه آموزش عالی پیشرو در این کشور است و ساختارهای آن مطابق با روند بولونیا و منطقه آموزش عالی اروپا است.

 در UM باید تحقیقات آکادمیک انجام داده و یک محیط آموزش عالی پر جنب و جوش را در هنرها، علوم و علوم انسانی ارائه داد. به طوری که، برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مالت مورد نیاز است. دوره های این دانشگاه به گونه ای طراحی شده است که متخصصان با مهارت بالا در زمینه های مختلف تولید کنند. جامعه فارغ التحصیلان ما به طور تصاعدی در حال رشد است. این برنامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس می باشد.

هزینه کلی تحصیل در این دانشگاه برای علاقه مندان به رشته فارماکولوژی در نمودار زیر نشان داده شده است:

هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی در مالزی

آیند شغلی فارماکولوژی و سم شناسی در مالتا

رشته فارماکولوژی در مالتا به دانشجویان از زمینه های مختلف بالینی و علمی اجازه می دهد تا مهارت های جدیدی را کسب کنند. به طوری که، به آن ها امکان می دهد در زمینه سم شناسی و رشته های مرتبط به تحقیق و اشتغال بپردازند.

این شامل موارد زیر خواهد بود:

  • مشاوره در زمینه پیشگیری و مدیریت مسمومیت با داروهای رایج دارویی، سموم طبیعی، آفت کش ها و مواد شیمیایی صنعتی
  • مشارکت در بخش داروسازی تولیدی در این کشور، با توجه به الزامات قانونی برای تخصص در سم شناسی و ارزیابی ریسک در تولید مواد فعال دارویی (API) و فرمولاسیون دارویی
  • مشارکت در فعالیت های آمادگی و واکنش در برابر حوادث شیمیایی در سطح ملی
  • مشارکت فعال در بیداری سمی و تحقیقات در زمینه سم شناسی بالینی در آزمایشگاه های پزشکی قانونی و سم شناسی
  • استخدام در جامعه ملی بالینی و نظارتی حرفه ای ملی داروسازی مانند مرکز ملی سموم این کشور و سازمان رقابت و امور مصرف کنندگان این کشور
  • کمک به آموزش پیشگیرانه، آموزش و آگاهی عمومی در مورد استفاده ایمن از داروها و سایر محصولات شیمیایی

به علاوه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد. حقوق ماهیانه کار در مالتا برای داروسازان در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در مالتا برای داروسازان

هزینه تحصیل در مالتا

هزینه تحصیل و زندگی در مالتا بستگی به ملیت و مقطع انتخابی شما دارد. اما، حتی اگر مجبور به پرداخت باشید، باز هم نسبت به سایر کشورهای دیگر کم تر می باشد. هزینه دانشگاه های این کشور به صورت ترمی محاسبه می شود. توجه داشته باشید که هیچ هزینه ای برای شهروندان این کشور و همچنین اتباع اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس وجود ندارد.

جدول زیر هزینه تحصیل در این کشور را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
هزینه هر ترم1300$
هزینه رشته مهندسی در هر ترم1640$
هزینه ورودی دانشگاه (تنها هنگام ورود به این کشور)بین 290$ تا 1300$

کار حین تحصیل در مالتا

زندگی در این کشور، حداقل برای 1 فصل، یک تصمیم عالی است. حتی زمانی که جوانب مثبت و منفی را در تعادل قرار دهید. قبل از هر چیز باید بدانید که این کشور 300 روز در سال نور خورشید دارد. آب و هوای شگفت انگیزی دارد. این کشور جزیره ای است. بنابراین، از سواحل کوچک تشکیل شده است. دانشجویانی که قصد کار دانشجویی در مالتا دارند، باید شرایط زیر را رعایت کنند:

  • دانشجویان نمی توانند در 90 روز اول خود در این کشور کار کنند در حالی که در یک دوره شرکت می کنند.
  • آن ها فقط می توانند پس از اخذ ویزای تحصیلی برای دوره ای فراتر از ویزای تحصیلی 90 روزه، برای مجوز اشتغال اقدام کنند.
  • دانشجویان به پیشنهاد کار و تکمیل فرم درخواست به همراه کارفرمای خود نیاز دارند.
  • آن ها باید به کلاسه ای خود ادامه دهند. که حداقل 15 ساعت در هفته
  • دانشجویان فقط می توانند حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنند.
  • آن ها نمی توانند تحصیل را متوقف کنند و فقط با استفاده از مجوز اشتغال خود کار می کنند.
  • در صورت تغییر شغل یا کارفرمایان، دانشجویان باید برای مجوز جدید با کارفرمای جدید خود درخواست کنند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری به شما عزیزان می تواند شما را در این امر یاری کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *