مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین که در تنها دانشگاه دولتی این کشور تدریس می شود سالانه دانشجویان بسیاری را از سراسر جهان جهت تحصیل می پذیرد. این کشور، کشوری آلمانی زبان است و کمی بیش از 38000 نفر جمعیت دارد. این کشور که از شرق با سوئیس و از غرب با اتریش هم مرز است کاملا در کوه های آلپ واقع شده است. این امر آن را عمدتا کوهستانی و درنتیجه به نقطه مهمی برای ورزش های زمستانی تبدیل کرده است. این کشور عضو سازمان ملل متحد و انجمن تجارت آزاد اروپا و همچنین مشارکت در منطقه اقتصادی اروپا و منطقه شنگن است. این کشور همچنین با اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا موافقتنامه دارد. هرچند که خود عضو این اتحادیه نیست.

این کشور پادشاهی مشروطه است و در حال حاضر توسط شاهزاده هانس آدام دوم رهبری می شود. این کشور تنها با مساحت 160 کیلومتر مربع، کوچکترین کشوری است که با 2 کشور هم مرز است. همچنین دارای یکی از بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی در جهان است. میزان سواد در لیختن اشتاین 100 است و تحصیل در اولویت اکثر ساکنان است. در این نگارش که به دست کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، درباره رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین نکاتی را بررسی کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

دانشگاه لیختن اشتاین رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین را برای دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می دهد. هدف این دانشگاه دستیابی به برتری تحصیلی با ایجاد همزیستی زنده با کیفیت آموزش و تحقیق، نظریه و عمل می باشد. این دانشگاه به طور پیوسته توسعه یافته است و اکنون یک مرکز آموزش عالی بین المللی است. به این ترتیب، فرصت های جذابی را برای تحصیل در قلب اروپا ارائه می دهد. فعالیت های این دانشگاه بر انتقال دانش مربوط به زندگی و نوآوری هیجان انگیز و با هدایت تحقیقات متمرکز است و بر این اساس سازماندهی شده است.

گمنامی و ذهنیت برج عاج مفاهیمی برای دانشگاه لیختن اشتاین بیگانه است. مردم در دانشگاه شخصا یکدیگر را می شناسند. در طول دوره های آموزشی، دانشجویان از حمایت و توجه شخصی متعهد برخوردار می شوند. فضای دلپذیر دانشگاه، تعامل انسانی و موقعیت منحصر به فرد در اصل این کشور همه به آموزش و تحقیقات برجسته ما کمک می کند. اینجا جایی است که شخصیت ها شکوفا می شوند. این دانشگاه مفتخر است که می تواند چنین محیطی را به دانشجویان ، محققان و استادان خود ارائه دهد. به طوری که، از جهات مختلف منحصر به فرد است.

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

مشاغل رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین

فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در لیختن اشتاین قبل از هر چیز یک پزشک، یک شیمی دان یا یک زیست شناس متخصص در زمینه پزشکی است. متخصص داروسازی آزمایشات و تجزیه و تحلیل هایی را برای درک بهتر اثرات دارویی روی ارگانیسم انسان یا حیوان انجام می دهد. نقش وی همچنین شامل بهبود تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری های فیزیولوژیکی و روانی است.

متخصص داروسازی تحقیقات اولیه را در آزمایشگاه های بیمارستان ها، دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی یا صنایع داروسازی یا بیوتکنولوژی انجام می دهد.

آن ها می تواند تخصص خود را در یک زمینه داروسازی انتخاب کند. که عبارتند از:

  • داروسازی قلب و عروق
  • نورو فارماکولوژی
  • روان درمانی
  • داروسازی دامپزشکی
  • داروسازی بالینی

حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین برای داروسازان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین برای داروسازانهزینه تحصیل و زندگی در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین بستگی به محل تحصیل و نوع مدرک تحصیلی شما دارد. یکی دیگر از عواملی که ممکن است بر قیمت شهریه تأثیر بگذارد این است که اهل کجا هستید. دانشجویان از کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین از کشورهای EEA تمایل دارند هزینه کمتری پرداخت کنند. به طور متوسط، باید انتظار پرداخت حدود 850CHF (فرانک سوئیس) در هر ترم را داشته باشید. برای اطلاع از هزینه های خاص، با موسسه خود تماس بگیرید. هزینه زندگی در لیختن اشتاین منطقی است و با سایر کشورهای اروپایی قابل مقایسه است. شما باید انتظار داشته باشید که حدود 1500CHF (فرانک سوئیس) در ماه نیاز داشته باشید.

در صورت امکان همیشه باید بیش از نیازهای لازم بودجه بندی کنید. ارزان ترین محل اقامت همیشه سالن های محل اقامت است، بنابراین، ارزش دارد که این مورد را برای موسسه خود بررسی کنید. هزینه های مهم در جدول زیر مشاهده می کنید:

اقلامهزینه به فرانک سوئیس
یک وعده غذایی در رستوران15CHF
شیر1.63CHF
نان2.43CHF
برنج2CHF
تخم مرغ4.75CHF

یکی از هزینه های دیگری که دانشجویان باید در نظر بگیرند و از اهمیت بسیاری برخوردار است، بیمه سلامت می باشد. اگر دارنده کارت EHIC هستید، می توانید به همان خدمات درمانی با همان قیمت شهروندان این کشور دسترسی پیدا کنید. حتی اگر EHIC دارید، باز هم باید 67CHF (فرانک سوئیس) در ماه برای تأمین هزینه های اولیه مراقبت های بهداشتی بپردازید. اگر اهل کشور دیگری می باشید، باید اطمینان حاصل کنید که در طول دوره تحصیل خود دارای بیمه درمانی معتبر هستید. این بدان معناست که شما یا باید یک بیمه نامه خریداری کنید. یا بررسی کنید که خط مشی فعلی شما را در این کشور پوشش می دهد.

ویزای دانشجویی در لیختن اشتاین

این کشور با وجود اینکه عضو اتحادیه اروپا نیست، با سایر کشورهای عضو توافق دارد. این بدان معناست که اگر از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید، برای تحصیل در لیختن اشتاین نیازی به ویزا نخواهید داشت. بلکه باید مجوز اقامت دریافت کنید. اگر از هر کشور دیگری هستید، قبل از اینکه بتوانید به این کشور سفر کنید، باید ویزا بگیرید. موسسه انتخابی شما قادر خواهد بود اطلاعاتی در مورد این فرایند و الزامات ارائه دهد.

ویزای دانشجویی مستلزم اثبات ثبت نام در موسسه این کشور و دعوت نامه می باشد.

هر تبعه خارجی که قصد تحصیل در این کشور را دارد باید مدارک زیر را ارائه دهد:

  • اخذ ویزای تحصیلی برای تسهیل ورود وی به این کشور
  • فقط و فقط از طریق درگاه های ورود مجاز به این کشور وارد شوید.
  • ارائه گذرنامه معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورود
  • هدف ورود به این کشور را اعلام کرده و نهاد آموزش را در نظر گرفته است.
  • پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و گذرنامه دانشجویی برای تحصیل در این کشور دریافت کنید.

برای اطلاع از مدارک ویزای تحصیلی این کشور پیشنهاد می شود که با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *