مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته فارماکولوژی در فیلیپین

رشته فارماکولوژی در فیلیپین

از بهترین و پر طرفدارترین رشته های تحصیلی در جهان، فارماکولوژی است. رشته فارماکولوژی در فیلیپین از رشته های محبوب در میان جوانان است. تحصیل در علمی مانند فارماکولوژی در فیلیپین موجب می شود تا شما در یک فضای بین المللی قرار بگیرید و تجارب تحصیلی خوبی نیز کسب کنید. شما پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های کشور فیلیپین می توانید شغل مناسب و مرتبطی با تحصیلات و استعداد خود بیابید. تحصیل در این کشور در رشته فارماکولوژی در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا امکان پذیر است و شما همچنین می توانید به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما در مسیر مهاجرت به کشور فیلپین مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته فارماکولوژی در فیلیپین

مهاجرت به کشور آسیایی شاید برای شما جالب نباشد اما فیلیپین کشوری است که شرایط آموزشی بسیار خوبی دارد. لیسانس علوم در رشته فارماکولوژی یک مدرک دانشگاهی 4 ساله است که برای افرادی طراحی شده است که می خواهند در زمینه های مختلف صنعت داروسازی کار کنند. این برنامه بر شناسایی، کشف، جداسازی، سنتز و فرمولاسیون ترکیبات فعال بیولوژیکی برای استفاده بالینی متمرکز است. دانش آموزان همچنین می توانند درک گسترده تری از عوامل مختلف تأثیرگذار بر رفتار مواد مخدر در بدن داشته باشند. دانشجویانی که می خواهند در رشته فارماکولوژی در فیلیپین به تحصیل بپردازند، توصیه می شود که رشته علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) را در زیر رشته دانشگاهی بگذرانند. رشته اصول ریاضیات کاربردی و علوم را فراهم می کند که در زندگی دانشگاهی آنها مفید خواهد بود.

برخی از موضوعات و برنامه درسی این رشته را در کشور فیلیپین در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • آناتومی و فیزیولوژی انسان
  • سیستم های تحویل دارو
  • آزمایش و تجزیه و تحلیل دارو
  • توزیع و تجزیه و تحلیل دارو
  • سم شناسی بالینی
  • داروشناسی-درمانی
  • فارماکوگنوزی و شیمی گیاهان
  • محاسبه دارویی
  • بیوشیمی دارویی

در بخش زیر شاهد هزینه های مهم برای تحصیل در کشور فیلیپین هستید:

شرح هزینه های تحصیل در فیلیپین

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در فیلیپین

شرایط پذیرش دانشجو در کشور فیلیپین شامل شرایط مختلفی است. برخی از شرایط شامل پرداخت شهریه و یا اثبات پرداخت آن است. برخی از شرایط شامل ارائه گذرنامه معتبر است. و برخی نیز متوجه نمرات و سوابق تحصیلی دانشجوی متقاضی است. لازم به ذکر است که پرداخت بیمه دانشجویی و حق عضویت در کتابخانه نیز بایدپرداخت شود. دانشجو باید فارغ التحصیل دبیرستان باشد. با این حال، اگر آنها قادر به فارغ التحصیل دبیرستان نبودند، آنها ممکن است انتخاب کردن را به سیستم آموزش جایگزین (ALS) و با تصویب آموزشی آزمون تعیین سطح فیلیپین (PEPT) به واجد شرایط برای کالج؛ در دسترس بودن دوره ها برای رهگذران PEPT به دانشگاه بستگی دارد. همچنین دانشجویان باید در آزمون پذیرش کالج دانشگاه قبول شوند.

برخی از مدارک لازم برای تحصیل در کشور فیلیپین در رشته فارماکولوژی را مشاهده می کنید:

  • فرم 138 – کارت گزارش دبیرستان (اصل و فتوکپی)
  • نامه توصیه از مدیر دبیرستان و مشاور راهنمایی
  • آخرین پرونده بهداشت پزشکی و دندانپزشکی
  • کپی شناسنامه معتبر NSO
  • گواهی حسن خلق و خوی
  • کپی دیپلم دبیرستان
  • جدیدترین تصویر شناسه

در جدول زیر شاهد اطلاعات و مشخصات معین در خصوص دانشگاه های تحصیل رشته فارماکولوژی در کشور فیلیپین می باشید:

نام دانشگاهنوع موسسهشهرمقاطع تحصیلیهزینه تحصیل به پوند
دانشگاه لیسئوم شمال غربیدانشگاه خصوصیشهر داگوپان، پانگاسینانلیسانس فارماکولوژی36000£
موسسه علوم پزشکی و بهداشتی De La Salleدانشگاه نهادیشهر داسماریناس، کاویتلیسانس فارماکولوژی130000£
دانشگاه آدامسونمدرسه خصوصیمانیل، مترو مانیللیسانس فارماکولوژی120000£
لیسانس در داروسازی بالینی
کارشناسی ارشد در داروسازی
کالج پزشکان داوائوکالج خصوصیشهر داوائو، داوائولیسانس فارماکولوژی56000£

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در Philippines

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در Philippines

در طول سال چهارم برنامه، دانش آموزان باید در یک دوره آموزش شغلی (OJT) در رشته های مختلف داروسازی شرکت کنند.این بهترین فرصت برای تجربه کاری و شورع کار تخصی در رشته خود در کشور فیلیپین است. داروخانه های خرده فروشی و یا بیمارستان ها برای کلینیک و شرکت های دارویی برای تولید به شما نیاز دارند و می توانید به مراکزی که دانشگاه شما معرفی می کند مراجعه کنید. به دانش آموزان فرصت داده می شود تا دانش و مهارت خود را در یک محیط کار واقعی به کار گیرند. معمولاً دانشگاه ها از آنها می خواهند که گزارشی کتبی درباره وظایف، تجربیات یادگیری و ساعات ارائه شده خود ارائه دهند. عملکرد کاری آنها نیز توسط مدیران فوری ارزیابی می شود و به هماهنگ کننده OJT مربوطه ارسال می شود.

فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی از رشته مذکور ممکن است یک مسیر شغلی را در موسسات آموزش عالی و فروشگاه های دارویی جامعه و بیمارستان ها و سازمان های دولتی و موسسات تحقیقاتی و بهداشت عمومی و در صنعت داروسازی و همچنین کار در علوم آزمایشگاهی در فیلیپین را دنبال کنند. آنها ممکن است به عنوان نماینده فروش دارو و یا داروساز جامعه و داروساز بیمارستان یا افسر امور نظارتی و همچنین داروساز توسعه فرآیند، همکار تحقیقات بالینی و دانشمند تحقیقات پزشکی درخواست دهند. برای تبدیل شدن به یک داروساز ثبت شده در فیلیپین، یک فارغ التحصیل مقطع لیساسن در داروسازی نیاز به گذراندن آزمون مجوز داروساز دارد. این معاینه توسط هیئت داروسازی تحت نظارت کمیسیون مقررات حرفه ای (PRC) انجام می شود.

تحصیل Pharmacology در مقاطع تکمیلی در Philippines

فارماکولوژی و سم شناسی یک برنامه تحصیلات تکمیلی است و به عنوان استاد و صلاحیت تحقیق ارائه می شود. فارغ التحصیلان کالج در علوم شیمی و رشته های مرتبط مانند علوم زیستی، داروسازی یا مهندسی شیمی و غیره می توانند دوره تحصیلات تکمیلی فارماکولوژی و سم شناسی را انتخاب کنند. شرایط پذیرش ممکن است بسته به شرایط دوره و موسسه متفاوت باشد. لیسانس علوم در داروسازی یک برنامه چند وجهی است که طبق قانون داروسازی اصلاح شده و متشکل از دوره های آموزش عمومی، دوره های اصلی و دوره های داروسازی حرفه ای است. این برنامه دانش آموزان را قادر می سازد تا در مکان هایی مانند بیمارستان، بهداشت عمومی و داروسازی نظارتی، داروسازی تولیدی و تحقیقاتی تجربه فنی و عملی کسب کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی می باشید:

میزان افزایش تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی

از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی از رشته فارماکولوژی در کشور فیلیپین در داروسازی انتظار می رود:

  • اصطلاحات مربوط به فارماکوکینتیک را تعریف کنند.
  • ارائه داده های خام و استخراج مدل ها و پارامترهای فارماکوکینتیک که رفتار فارماکوکینتیک داروها را در بدن توضیح می دهد.
  • درک کردن که چگونه تغییرات در وضعیت فیزیولوژیک و بیماری ها بر رفتار دارویی فرد تأثیر می گذارد.
  • دانش دانش بیو فارماوتیک و فارماکوکینتیک را در طراحی داروی درمانی منطقی و نظارت استفاده کنند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت فیلیپین از طریق تحصیل به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *