مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته فارماکولوژی در روسیه

رشته فارماکولوژی در روسیه

برای تحصیل رشته فارماکولوژی در روسیه موقعیت های خوبی در دانشگاه های پزشکی این کشور وجود دارد که هر دانشجویی را به خود جذب می کند. تحصیل رشته فارماکولوژی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی و روسی در این کشور از دلایل افزایش مهاجرت های تحصیلی به این کشور اعلام شده است. این کشور آب و هوای سردی دارد اما این نیز از زیبایی های روسیه محسوب می شود با اینکه ممکن است شرایط سختی را ایجاد کند. تحصیل رشته فارماکولوژی در روسیه درهای جهان را به روی دانشجویان بین المللی باز می کند شما می توانید با تحصیل در این کشور مقاطع تحصیلی بالاتر را در دیگر کشورهای برتر جهان تجربه کنید. در روسیه می توانید در طول تحصیل خود به صورت پاره وقت کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت به روسیه وشرایط آن به سوالات شما پاسخ می دهد.

دانشگاه رشته فارماکولوژی در روسیه

دانشگاه پزشکی دولتی آستاراخان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های پزشکی روسیه است و توسط سازمان بهداشت جهانی و فهرست جهانی مدارس پزشکی به رسمیت شناخته شده است. این دانشگاه در سال 1918 تأسیس شد و تنها دانشگاه دولتی روسیه است که تعدادی از برنامه های دانشگاهی از جمله برنامه های پزشکی عمومی، داروسازی و دندانپزشکی به زبان روسی، انگلیسی و فرانسوی آموزش داده می شود. فارغ التحصیلان دانشگاه پزشکی دولتی آستاراخان دارای دیپلم آموزش عالی معتبر بین المللی هستند که دارای جزئیات مدرک یا مدرک اعطا شده همراه با تخصص است. فارغ التحصیلان ASMU همچنین یک مکمل دیپلم دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد اعتبار مدارک خارجی را در هر یک از 47 کشور اروپایی و دیگر کشورهایی که در توافقنامه بولونیا در زمینه شناخت متقابل اسناد آموزشی شرکت دارند، دریافت کنند تا تحصیلات بیشتر یا کار در هر یک از این کشورها را دنبال کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در دانشگاه آستاراخان روسیه می باشید:

دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در دانشگاه آستاراخان روسیه

تحصیل رشته فارماکولوژی در روسیه

آموزش با کیفیت در روسیه به طور کلی و در ASMU به طور خاص تمام الزامات بازار کار بین المللی امروز را برآورده می کند. سیستم مدیریت کیفیت اجرا شده در دانشگاه دارای استاندارد بین المللی است. تربیت متخصصان بیشتر از کشورهای خارجی در اولویت ASMU است و فارغ التحصیلان این دانشگاه در بیش از 100 کشور در سراسر جهان مشغول به کار هستند. یکی از اصول کلیدی آموزش های ارائه شده در دانشگاه ، ترکیب نظریه و عمل است. از همان ماه اول، دانش آموزان به طور کامل در این حرفه غرق می شوند. تدریس به زبان انگلیسی و روسی در دسترس است. کسانی که قصد تحصیل به زبان روسی را دارند می توانند دوره بنیاد را که شامل زبان روسی، شیمی و زیست شناسی، فیزیک و فناوری اطلاعات است، بگذرانند تا در سال اول تخصص مورد نظر خود پذیرفته شوند.

موضوعی که در مقطع انگلیسی پیش پزشکی مورد مطالعه قرار می گیرد عبارت است از:

  • 1- زبان روسی
  • 2- ریاضیات
  • 3- زیست شناسی
  • 4- شیمی
  • 5-زبان انگلیسی

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در روسیه

سخنرانی ها توسط اساتید روسی و خارجی در سطح علمی بالا انجام می شود. این دانشگاه دارای کلاس ها و آزمایشگاههای مجهز است و از چند رسانه ای مدرن و همچنین مدلهای آموزشی برای اهداف تمرین استفاده می کند. دانشجویانی از سراسر جهان مایل به تحصیل پزشکی در خارج از کشور هستند و هنگام تحصیل در ASMU بهترین تحصیلات را در روسیه انتخاب می کنند. دانشجویان نه تنها می توانند در خارج از کشور به تحصیل پزشکی بپردازند بلکه می توانند دوره کارآموزی را دریافت کنند ، در برنامه های مبادله شرکت کنند و برای بودجه تحقیق درخواست دهند. دانشجویان می توانند با مشارکت در پروژه های مختلف ظرفیت حرفه ای خود را افزایش دهند. این ممکن است یک کار تحقیقاتی آینده نگر و هیجان انگیز، مطالعه عمیق نوآوری های پزشکی، ارتباط با متخصصان شاخه انتخاب شده و انتشار مقالات باشد.

در جدول زیر شاهد مشخصاتی در خصوص تحصیل رشته فارماکولوژی در کشور روسیه هستید:

رشتهمقطعمدت تحصیلهزینه تحصیل به دلارشروع ترمدانشگاه های برتر
فارماکولوژیکارشناسی5 سال
3 سال
2 سال
6000$
الی 12000$
سپتامبردانشگاه آستارا خان
دانشگاه دولتی داروسازی
ارشد
دکترا

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در روسیه

کنفرانس هایی در مورد اصول پزشکی و شیوه های پزشکی فعلی به طور منظم در دانشگاه برگزار می شود. دانش آموزان از متخصصان برجسته دانش و تجربه کسب می کنند و همچنین ممکن است فرصتی برای ارائه ارائه خود داشته باشند. برنامه درسی به معنای غوطه ور شدن کامل در تمرین بالینی در بخش فارماکولوژی است. کلاس های نظری با تجربه عملی و کار منظم در موسسات پزشکی که با دانشگاه همکاری می کنند تقویت می شود. با مطالعه در چارچوب مرکز، ممکن است این فرصت را داشته باشید که تجربیات زیادی در زمینه کارهای پزشکی و مرتبط با بزرگسالان و کودکان کسب کنید و همچنین با شیوه های به روز جراحی قلب باز و سایر روشهای مدرن آشنا شوید. می توانید تحصیلات خود را با گذراندن دوره دستیاری بالینی یا دوره دکتری ادامه دهید. همچنین می توانید برای کارآموزی یا ارتقای شغلی در دانشگاه اقدام کنید.

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در روسیه

زندگی دانشجویی در روسیه

این دانشگاه شرایط زندگی بسیار راحتی را ارائه می دهد. دانش آموزان در یک ساختمان مدرن با اتاق های مناسب و مناطق عمومی اسکان داده می شوند. زیرساخت ها به گونه ای است که دانش آموزان احساس می کنند در خانه هستند. دانشجویان ممکن است ورزش را دنبال کنند و هیات علمی خود را در مسابقات دانشگاهی نمایندگی کنند. چندین کارگاه آموزشی وجود دارد که به موجب آن دانش آموزان مهارت های آوازی، رقص یا نقاشی خود را توسعه می دهند. جشن ها و جشنواره های دانشگاهی فرصتی عالی برای اجرای روی صحنه و بیان هنری است. دانشگاه بر زندگی تحصیلی و فوق برنامه دانشجویان خود نظارت دارد و با والدین آنها ارتباط برقرار می کند. کارکنان دانشگاه همیشه در دسترس هستند تا هرگونه مساله مربوط به زندگی یا تحصیل در روسیه را حل کنند.

تحصیل در روسیه

شما آموزش پزشکی حرفه ای را با قیمتی مقرون به صرفه و با بهترین تناسب قیمت و کیفیت خواهید داشت. تحصیلات شما تا حدی توسط دولت روسیه حمایت می شود، که به دانشگاه این امکان را می دهد تا شهریه خود را کاهش دهد و این امکان را برای دانشجویان کشورهای مختلف و سوابق مختلف برای تحصیل در دانشگاه فراهم می کند. شما یک آموزش پزشکی با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد که دائماً توسط دانشگاه نظارت می شود. هر سال برنامه های جدیدی تدوین می شود که در آن خواسته های فعلی حوزه سلامت عمومی و زمینه های آینده پژوهشی مورد توجه قرار می گیرد. دانش نظری شما با تجربه و کار منظم در کلینیک های دانشگاه تقویت می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو و سوالات شما در زمینه مهاجرت و تحصیل در روسیه می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *