مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته فارماکولوژی در دومینیکا

رشته فارماکولوژی در دومینیکا

یکی از انتخاب های دانشجویان خارجی برای تحصیل در اروپا و بهره مندی از مزایای خوب کشوری عالی، تحصیل رشته فارماکولوژی در دومینیکا است. تحصیل در دومینیکا موجب می شود دانشجویان بین المللی در فضای چند زبانه و چند فرهنگی قرار بگیرند و خود را برای آینده ای درخشان آماده کنند. تحصیل در دومینیکا فرصتی فوق العاده برای زندگی است زیرا دانشجویان بین المللی می توانند با هزینه های مقرون به صرفه در حین تحصیل به کار دانشجویی پاره وقت نیز بپردازند. در این کشور دانشگاه های خوبی برای تحصیل رشته فارماکولوژی وجود دارد. علاوه بر دانشگاه ها با رتبه های جهانی خوب زیبایی شهرهای این کشور نیز دلیلی بر جذب دانشجویان جوان بین المللی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت تحصیلی به دومینیکا به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل در دومینیکا

به دلایل متعدد، دومینیکا به دلیل هزینه کم زندگی و نرخ پایین جنایت، فرهنگ مهمان نواز و آب و هوای گرمسیری و معتدل کم کشور گرم، در واقع در حال تبدیل شدن به یک ایده آل برای دانشگاههای بین المللی کارائیب برای ایجاد پردیس ها می باشد. جزیره مشترک المنافع دومینیکا مکانی شگفت انگیز برای کسب تابعیت دوم است. سال هاست که یک چارچوب شهروندی دوم معتبر و تحت نظارت برای رسیدگی به درخواست های اتباع خارجی خانواده ها و سرمایه گذاران که مایل به مشارکت اقتصادی در پیشرفت دومینیکا هستند، ایجاد شده است. متقاضیان نه تنها تابعیت نمی گیرند بلکه می توانند ثروت خود را افزایش داده و احتمالاً درآمد اجاره ای یا بازدهی از برخی پروژه های سرمایه گذاری محلی دیگر را بدست آورند.

تحصیل رشته فارماکولوژی در دومینیکا

این برنامه بر جنبه های تجربی و آزمایشگاهی فارماکولوژی تأکید می کند. شما هم تکنیک های کل حیوانات و بافت های جدا شده و هم روش های بیوشیمیایی و شیمیایی را خواهید آموخت. مهارت هایی که بر آنها تاکید می شود شامل توانایی جستجوی اطلاعات، طراحی آزمایش های مناسب، انجام آزمایش ها به صورت جداگانه و به عنوان عضوی از یک تیم، تجزیه و تحلیل داده ها و ارتباط و نوشتن مثر است. رشته فارماکولوژی علم عمل دارو بر روی سیستم های بیولوژیکی است. این کتاب با منابع، خواص شیمیایی، اثرات بیولوژیکی، مکانیسم های اثر، کاربردهای درمانی و عوارض جانبی داروها سروکار دارد. این یک علم است که نه تنها در پزشکی بلکه در فارماکولوژی، پرستاری، دندانپزشکی، مامایی و دامپزشکی نیز اساسی است. کار فارماکولوژیست ها از بررسی خطرات احتمالی سموم دفع آفات، تا توسعه درمان و پیشگیری از بیماری های اصلی با درمان دارویی متغیر است.

برخی از مزیت های مهم تحصیل رشته فارماکولوژی در دومینیکا را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • از کلاس های کوچک در سال های بالاتر با توجه شخصی استادان لذت ببرید.
  • در یک تخصص افتخاری دقیق تحصیل کنید که شما را برای تحصیلات تکمیلی در علوم بهداشتی یا پزشکیداروسازی، تنظیم دارو یا دامپزشکی آماده می کند.
  • در سخنرانی ها و آزمایشگاه هایی که توسط محققان مشهور جهان و متخصصان پزشکی در گروه بیهوشی، داروسازی و درمان آموزش داده شده است، آموزش ببینید.

دروس رشته فارماکولوژی در دومینیکا

دروس رشته فارماکولوژی در دومینیکا

این برنامه بر جنبه های تجربی و آزمایشگاهی داروسازی و فارماکولوژی و سم شناسی تأکید می کند. شما در طول تحصیل در این رشته در مقع کارشناسی تکنیک های کامل در خصوص حیوانات و بافت های جدا شده و هم روش های بیوشیمیایی و شیمیایی را فرا خواهید گرفت. شما مهارت های تحقیقاتی، طراحی آزمایش های مناسب، انجام آزمایشات به صورت جداگانه و به عنوان عضوی از تیم، تجزیه و تحلیل داده ها و برقراری ارتباط و نوشتن موثر را ایجاد خواهید کرد. فارغ التحصیلان برنامه داروسازی تقریباً همیشه وارد برنامه های تحصیلات تکمیلی در علوم زیستی یا بهداشت می شوند. ماهیت دقیق و بین رشته ای تخصص، آن را به راهی ایده آل برای ورود به مدارس حرفه ای مانند پزشکی، داروسازی یا دندانپزشکی تبدیل می کند.

در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته فارماکولوژی که در مقطع کارشناسی در دومینیکا تدریس می شود می باشید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
آناتومی ناخالصبیوشیمیمیکروبیولوژی و ایمونولوژیآسیب شناسی II
بافت شناسیفیزیولوژیروانشناسیاپیدمیولوژی و پزشکی پیشگیرانه
جنین شناسی پزشکیژنتیک علوم اعصابآسیب شناسی Iتشخیص فیزیکی
اخلاق پزشکیفارماکولوژی

دانشگاه های رشته فارماکولوژی در دومینیکا

در حال حاضر 3 دانشگاه غیر محلی در دومینیکا وجود دارد. دانشگاه غرب هند، دانشگاه راس و جدیدترین آنها دانشگاه All Saintsاست. یکی از دانشگاه های پذیرایی دومینیکا است که پایگاه دانشجویی آن عمدتا غیر ملی است. این دانشگاه یک مدرسه پزشکی نسبتاً جدید در ژانویه 2006 افتتاح شد. دانشگاه پزشکی All Saints مدرک پزشکی را به ساکنان آمریکایی و اروپایی و دومینیکا (که بطور خودکار واجد شرایط دریافت بورسیه 50 fee شهریه هستند) ارائه می دهد. محوطه اصلی دانشگاه پزشکی دومینیکا سنت در ساختمان کنونی در گوشه ای از هیلزبورو و خیابان بزرگ جورج، محوطه سابق مرکز بهداشت رزو قرار دارد. با این حال، یک سازه دائمی جدید در Grandbay ، یک روستای کوچک اجتماعی در ساحل جنوب شرقی جزیره ساخته می شود.

فرصت های شغلی رشته Pharmacology در Dominica

مدرک فارماکولوژی به عنوان مدرک اصلی یا افتخاری در دسترس است. ورود به تخصص فوق العاده گزینشی است و هر سال فقط حدود 24 دانشجو پذیرفته می شود. دانش آموزان برای پذیرش در برنامه در پایان سال دوم خود درخواست می کنند. فارماکولوژی با علوم دارویی متفاوت است، که یک برنامه حرفه ای برای کسانی است که می خواهند فارماکولوژیست شوند. برنامه فارماکولوژی طوری طراحی شده است که مهارت ها و شایستگی های لازم را در اختیار دانشجویان قرار دهد تا بتوانند مراقبت های دارویی موثری را ارائه دهند. فارغ التحصیلان این برنامه قادر خواهند بود در زمینه های مختلف از جمله: داروسازی عمومی، بیمارستان داروسازی سازمانی، داروهای داخلی، مراقبت های سرپایی، فروش و بازاریابی دارویی، داروسازی صنعتی، دانشگاه، داروسازی تلفیقی، امور نظارتی و تعداد بی شماری کار کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال در رشته فارماکولوژی در کشور دومینیکا هستید:

اشتغال رشته فارماکولوژی در دومینیکا

شرایط تحصیل Pharmacology در Dominica

شرایط ورود به رشته فارماکولوژی شرایط معینی است. متقاضیان به طور معمول باید حداقل 18 سال سن در شروع سال تحصیلی ورود به برنامه فارماکولوژی داشته باشند. متقاضیان باید درخواست های خود را تا پایان هفته دوم ژانویه هر سال به دستیار ارشد ثبت نام ارائه کنند. متقاضیانی که مایل به شروع برنامه مدرک تحصیلی هستند باید مقررات عمومی دانشگاه را در مورد تحصیلات تکمیلی و علاوه بر این، الزامات خاص دانشکده و بخش داروسازی را که در زیر ذکر شده است، رعایت کنند. متقاضی باید 3 امتحانات تأیید شده زیست شناسی یا جانورشناسی، شیمی و فیزیک با قبولی در ریاضیات در کسب کرده باشد. ریاضیات سطح پیشرفته به جای فیزیک پذیرفته می شود به شرطی که قبولی در فیزیک در نیز کسب شده باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به دومینکا و مراحل اخذ ویزای تحصیلی مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *