مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته فارماکولوژی در تایلند

رشته فارماکولوژی در تایلند

یکی از رشته های خوب و پردرآمد در جهان که مورد نیاز هر کشوری است داروسازی است. تحصیل رشته فارماکولوژی در تایلند انتخاب جذابی است. همچنین تحصیلات و آکادمی های تخصصی در این کشور از مهم ترین دلایل جذب دانشجویان از سراسر جهان به این کشور است. بانکوک یکی از شهرهای معروف و در عین حال پایتخت این کشور می باشد که دانشجویان بین المللی زیادی را در خود جای داده است. شما می توانید با تحصیل در این کشور فرصت های خوبی برای کار پاره وقت داشته باشید و همچنین می توانید زمینه تحصیلات برتر خود را در دیگر کشورهای خوب فراهم کنید. مدارک رشته فارماکولوژی در این کشور به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف فارماکولوژی در تایلند مشاوره می دهند.

جایگاه رشته فارماکولوژی در تایلند

این برنامه بر طیف وسیعی از موضوعات از جمله اصول عمل دارو، علم مولکولی و سلولی در فارماکولوژی، مبنای بیولوژیکی سیستم برای داروسازی، آمار زیستی، علوم سلولی، تکنیک های جداسازی، روش های ایمونولوژیکی و فناوری ژن تمرکز دارد. محیط تحقیقاتی در این گروه فرصتی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم می کند تا تحقیقات اساسی و بالینی مربوطه را انجام دهند. دانش آموزان برای درک فیزیولوژی سوال و وضعیت پاتولوژیک بیماری ها آموزش خواهند دید. امکانات دپارتمان فارماکولوژی و امکانات اصلی دانشکده پزشکی، آخرین تحقیقات هنری را در دانشجویان علوم پزشکی ارائه می دهد. برنامه ای که اخیراً در توسعه داروهای جدید اجرا شده است، منبع عظیمی از زیست پزشکی را با فرصت آموزش بالینی همراه می کند. این یک پروژه همکاری با اتحادیه اروپا است که اولین برنامه در جامعه Asean خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد تحصیل در رشته های مرتبط با فارماکولوژی در تایلند می باشید:

تحصیل رشته فارماکولوژی در تایلند

در حال حاضر، برنامه درسی فارماکولوژی در سطح بین المللی در سطح جهانی از برنامه درسی 5 ساله به برنامه درسی 6 ساله تبدیل شده است. دلیل اصلی این تغییر در تایلند، تطبیق برنامه درسی برای پاسخگویی به چالش های جدید از جمله رشد نمایی دانش دارویی و افزایش تقاضا برای مجموعه های جدیدی از مهارت است که توسط یک سیستم مراقبت بهداشتی در حال تغییر از داروساز انتظار می رود. در نتیجه، از سال 2009، دانشکده داروسازی، دانشگاه مهیدول، برنامه درسی فارماکولوژی 5 ساله قبلی را به برنامه درسی جدید 6 ساله با اعتبار کل حداقل 220 واحد و کل ساعات تمرین کمتر از 2000 ساعت مطابق اعلامیه شورای داروسازی تایلند تبدیل کرد. ساختار برنامه درسی شامل 2 بخش است.

در بخش اول، که از سال 1 تا 4 است، برنامه درسی دانش اساسی و مهارت های اساسی را برای مشاغل عمومی داروسازی ارائه می دهد. در بخش دوم، که از سال 5 تا 6 است. دانشجویان ممکن است با توجه به علاقه خود تحصیل در یک رشته را انتخاب کنند. برای سال ششم، دانش آموزان از طریق کارآموزی یک ساله ، تجربه عملی در زمینه مورد علاقه خود را کسب خواهند کرد. این امر برای اطمینان از توسعه مهارت های عملی دانش آموزان است. دانش آموزان در طول 1 سال کارآموزی تجربه عملی در زمینه مورد علاقه خود کسب خواهند کرد. این امر برای اطمینان از توسعه مهارت های عملی دانش آموزان است. دانش آموزان در طول یک سال کارآموزی تجربه عملی در زمینه مورد علاقه خود کسب خواهند کرد. این امر برای اطمینان از توسعه مهارت های عملی دانش آموزان است.

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در تایلند

از طریق این برنامه درسی جدید، فارغ التحصیلان به خوبی با دانش و مهارت های اولیه همراه با دانش و تجربه پیشرفته در زمینه مورد علاقه خود مجهز خواهند شد. بنابراین فارغ التحصیلان هر 2 رشته می توانند به یک نیروی موثر در توسعه حرفه فارماکولوژی و علم فارماکولوژی تایلند تبدیل شوند. سیستم آکادمیک یک سیستم اعتباری است که 2 ترم در یک سال تحصیلی مطابق با مقررات دانشگاه مهیدول برای آموزش پیش از لیسانس و کارشناسی است. دانش آموزان باید مطابق معیارهای استاندارد ملی برای برنامه کارشناسی که توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین شده است، به عنوان دانشجوی تمام وقت ثبت نام کنند. ارائه آموزش داروسازی در سطوح اولیه و حرفه ای که دانش آموزان را قادر می سازد تا دانش و توانایی لازم را برای انجام حرفه داروسازی داشته باشند.

یک فارغ التحصیل فارماکولوژی در تایلند بایددارای توانایی ارتباط و ارائه اطلاعات دارویی و سایر محصولات بهداشتی مرتبط با هر بیمار و حرفه های مراقبت های بهداشتی به شیوه ای دقیق، به روز و قابل اعتماد. همچنین این فارغ التحصیلان دارای توانایی خودآموزی، جستجوی اطلاعات، تفکر تحلیلی ادغام و استفاده از دانش داروسازی به عنوان پایه ای برای آموزش عالی در آینده می باشد. دارا بودن دانش و توانایی برای ترویج شیوه زندگی سالم و پیشگیری از بیماری در یک جامعه. اخلاق و اخلاق و عمل را بر اساس کد حرفه داروسازی داشته باشید. دانشکده داروسازی همچنین تحت برنامه پذیرش ویژه، روند معاینه و استخدام خود را اداره می کند. دانشجویانی که امتحانات خود را با موفقیت گذرانده و سایر شرایط را برآورده کنند ممکن است در برنامه پذیرفته شوند.

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در تایلند

ویژگی های فارغ التحصیلان رشته Pharmacology در Thailand

پس از اتمام برنامه، فارغ التحصیلان ویژگی های خاص خود و دانش مختص خود را دارند. دارا بودن دانش در مورد مواد یا موادی که به عنوان دارو در همه جنبه های داروسازی از جمله منابع، شیمی آنها و اقدامات آنها استفاده می شود که فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا داروسازی را مطابق با استانداردهای محلی و بین المللی انجام دهند. دارا بودن مهارت در فرمول بندی دارو، ساخت دارو، گیاهان دارویی و سایر محصولات بهداشتی، کنترل کیفیت و تضمین این محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی. دارای توانایی ارائه خدمات دارویی اعم از ارزیابی اولیه بیمار، شناسایی مشکلات مربوط به دارو، حل مشکلات مربوط به دارو، تعیین برنامه مراقبت از بیمار در رابطه با داروها، ارائه مشاوره به بیمار و برنامه ریزی سیستم دارویی. همه آنها برای ترویج استفاده موثر، ایمن و خودکفا از داروها هستند.

در لیست زیر شاهد فرصت های کارآموزی در رشته فارماکولوژی در تایلند هستید:

  • بیمارستان ها
  • دفاتر بهداشت عمومی
  • گیاهان دارویی
  • داروخانه های عمومی
  • سازمان غذا و دارو

الزامات تحصیل رشته Pharmacology در Thailand

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی فارماکولوژی باید دارای مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن باشند و شرایط عمومی و خاصی را برای سیستم پذیرش دانشگاه تعیین شده توسط کمیسیون آموزش عالی ویا سیستم پذیرش مستقیم دانشگاه مهیدول شامل هر برنامه پذیرش ویژه تحت تأیید سنای دانشگاه مهیدول تایلند برآورده کنند. همچنین داشتن نمرات مرتبط و خوب با زیست و شیمی و فیزیک و ارائه ریز نمرات الزامی است. دانشجویان باید در آزمون ورودی استاندارد دانشگاه که توسط وزارت امور دانشگاه اداره می شود، شرکت کرده و قبول شوند. دانشکده داروسازی اکثر دانشجویان را از طریق این گزینه می پذیرد. دانشجویانی از استان ها مدارس زیر که امتحانات اداره شده توسط دانشگاه ماهیدول را گذرانده اند و سایر شرایط را برآورده می کنند، ممکن است در برنامه پذیرفته شوند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر در کشور تایلند و رتبه های آن ها در آسیا می باشید:

نام دانشگاهرتبه در آسیا
دانشگاه تمماست561-570
دانشگاه کاستسارت800-1000
دانشگاه فناوری کینگ مونگوت800-1000
دانشگاه خون کان800-1000

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به تایلند و تحصیل در رشته های مختلف در این کشور مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *