مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته فارماکولوژی در اندونزی

رشته فارماکولوژی در اندونزی

تحصیل در رشته فارماکولوژی در اندونزی در قاره آسیا می تواند تجربه ای خوب از فرهنگ آسیایی ها به دانشجویان بین المللی ارائه دهد. تحصیل در اندونزی هزینه مقرون به صرفه ای دارد البته در برابر کشورهایی همچون آمریکا و انگلستان بسیار کمتر است. در نظر داشته باشید که تحصیل در اندونزی مزایای بسیاری جز هزینه های مقرون به صرفه دارد. یکی از این مزیت ها تحصیل رشته فارماکولوژی در دانشگاه های معتبر با رتبه های خوب جهانی است. شرایط آموزشی و الگوهای تحصیلی در این کشور هماهنگ و همگام با دیگر کشورهای جهان که در امر پزشکی و دارویی قدرتمند هستند می باشد. در این کشور می توانید به زبان انگلیسی در رشته فارماکولوژی و همچنین در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به اندونزی یاری رسان شماست.

تحصیل رشته فارماکولوژی در اندونزی

تحصیل در رشته فارماکولوژی در کشور اندونزی مستلزم داشتن علاقه به حوزه داروسازی و داروشناسی می باشد. محصولات دارویی برای حمایت از نیازهای مختلف سلامتی و سلامتی انسان ضروری هستند. فارماکولوژی برنامه مطالعه ای است که تمرکز زیادی بر روی مطالعات دارویی و البته سم شناسی دارد، از طراحی گرفته تا، ساخت و تجزیه و تحلیل در این رشته در خصوص داروها می اموزید. همچنین در مورد تاثیر داروها با اقتصاد و پایداری تا تأثیرات آن بر بدن انسان نیز یاد خواهید گرفت. برنامه مطالعه فارماکولوژی با هدف پرورش دانشجویانی که دارای دانش قوی در مورد داروها هستند و دانش آنها را در زمینه های مختلف مانند جامعه، بالینی، صنعت، دانشگاهیان و غیره به کار می گیرد. شما می توانید با تحصیل رشته فارماکولوژی در این کشور به دانش عمیقی در خصوص فارماکولوژی دست بیابید.

رشته فارماکولوژی در یک مدرسه داروسازی درجه یک ارائه می شود. این رشته به دانش آموزان آموزش می دهد که چگونه اکثر مشکلات پزشکی را از طریق داروها حل کنند. هدف اصلی اندونزی ارائه فارماکولوژیست هایی است که سابقه قوی در تحقیقات و کاربردهای بالینی دارند و متوجه می شوند که اندونزی فاقد داروسازان تحقیقاتی با کیفیت بالا است. از این رو، برنامه تحصیلی تجربه عملی در زمینه تکنیک های پیشرفته آزمایشگاهی، پروژه های نیمه مستقل، مطالعات موردی بالینی و دوره های انتخابی را ارائه می دهد که از دانش بین رشته ای در علوم زیستی پشتیبانی می کند. دانشگاه های این کشور از رویکرد مارپیچ 3 گانه (دانشگاه، تجارت و دولت) استفاده می کنیم که مناسب ترین تحقیق و توسعه دارویی را برای جامعه راهبردی و پیاده سازی می کند.

مزایا تحصیل رشته فارماکولوژی در اندونزی

کشور اندونزی، بزرگترین کشور مجمع الجزایر جهان در جنوب شرقی آسیا واقع شده و همسایه مالزی است. اندونزی از 5 جزیره بزرگ Sumatera ، Jawa ، Kalimantan ، Sulawesi و Irian Jaya  و حدود 13000 جزیره کوچک تشکیل شده است. اندونزی یک مقصد محبوب در بین دانشجویان مشتاق مالزی برای ادامه تحصیلات عالی خود به ویژه در زمینه پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی و علوم دامپزشکی و پرستاری است. آموزش با کیفیت جهانی که در سراسر جهان پذیرفته شده است. کاملاً توسط شوراهای مربوطه در مالزی و WHO به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه های دولتی اندونزی به خوبی مجهز به امکانات کلاس جهانی هستند. دانشگاه های دولتی اندونزی از همه دانشجویان می خواهند که در آزمون ورودی شرکت کنند و در دانشگاه های مربوطه پذیرفته شوند. همانطور که می دانید شهریه های دانشگاه های دولتی کمتر از دانشگاه های خصوصی است.

مخصوصا در رشته فارماکولوژی که رشته ای هزینه بر است تحصیل در دانشگاه های دولتی مورد توجه دانشجویان بین المللی است. در لیست زیر شاهد مزایا تحصیل رشته فارماکولوژی در اندونزی هستید:

  • شهریه مقرون به صرفه
  • هزینه پایین زندگی
  • حداقل سازگاری از نظر آب و هوا، غذا و فرهنگ
  • تقریباً هیچ مانع زبانی وجود ندارد.
  • نزدیک کشور شماست.
  • فرصت تحصیل در مقاطع تکمیلی به زبان انگلیسی وجود دارد.
  • مقدمه ای برای مهاجرت به کشورهای برتر اروپا می باشد.

اخذ مدرک کارشناسی رشته فارماکولوژی در اندونزی

اخذ مدرک کارشناسی رشته فارماکولوژی در اندونزی

مدرک لیسانس فارمکولوژی واجد شرایط در انجام کارهای دارویی که شامل تهیه، توزیع، نظارت و تضمین کیفیت، خدمات و توسعه در زمینه داروسازی است که شامل داروهای شیمیایی و داروهای سنتی، لوازم آرایشی، غذا و نوشیدنی ها می شود. برنامه مطالعه فارماکولوژی در سال 1998 تأسیس شد و در سال 2015 اعتبار B را از LAM-PTKes دریافت کرد. هدف این برنامه ایجاد فارغ التحصیلان فارماکولوژی اسلامی واجد شرایط برای بهبود مراقبت های بهداشتی است. انتظار می رود این فارغ التحصیلان در ایجاد مشاغل دارویی خلاق بوده و بتوانند از طریق آموزش علمی و حرفه ای در بازار جهانی رقابت کنند. برنامه مطالعه فارماکولوژی دارای 2 حوزه تمرکز است: داروسازی بالینی و اجتماعی و همچنین علم و فناوری دارویی. برای پاسخگویی به تغییرات خدمات بهداشتی، که اکنون به بیمار منتقل می شود، برتری های رقابتی این برنامه مطالعه در زمینه فارماکولوژی بالینی و اجتماعی محقق می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اندونزی و رنبه های آنان در کشور و در جهان هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشور اندونزیرتبه در جهان
University of Indonesia1305
Bogor Agricultural University2531
Brawijaya University3100
Institute of Technology Bandung4301

شرایط تحصیل رشته pharmacology در Indonesia

علاوه بر این، برنامه مطالعه فارماکولوژی همچنین با توسعه مواد طبیعی که به عنوان دارو در مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، تعالی خرد محلی را در زمینه علم و فناوری داروسازی توسعه می دهد. این برنامه تحصیلی به عنوان تلاشی برای افزایش رقابت فارغ التحصیلان خود، سیستم یادگیری دانش آموز محور را علاوه بر روش های کلاسیک اجرا می کند تا دانش آموزان را تشویق به فعال و مستقل در فرایند یادگیری و کار آزمایشگاهی کند. برنامه مطالعه فارماکولوژی دارای آزمایشگاه کافی برای پشتیبانی از آموزش و یادگیری، تمرین و تحقیق است. این برنامه آموزشی علاوه بر روش های کلاسیک، سیستم یادگیری دانش آموز محور را نیز اجرا می کند تا دانش آموزان را تشویق به فعال و مستقل در فرایند یادگیری و کار آزمایشگاهی کند.

در نمودار زیر میزان فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی را در دانشگاه های کشور اندونزی مشاهده می کنید:

امکانات دانشگاه های رشته pharmacology در Indonesia

برنامه مطالعه فارماکولوژی دارای آزمایشگاه کافی برای پشتیبانی از آموزش و یادگیری، تمرین و تحقیق در مقاطع کارشناسی و ارشدو دکترا است. این برنامه آموزشی علاوه بر روش های کلاسیک، سیستم یادگیری دانش آموز محور را نیز اجرا می کند تا دانش آموزان را تشویق به فعال و مستقل در فرایند یادگیری و کار آزمایشگاهی کند. برنامه مطالعه داروسازی دارای آزمایشگاه کافی برای پشتیبانی از آموزش و یادگیری، تمرین و تحقیق است. برنامه مطالعه فارماکولوژی همچنین دارای مرکز اطلاعات دارویی، مرکز مطالعه داروهای گیاهی، مرکز تحقیقات Nanopharmacy و دارو، غذا و لوازم آرایشی است. برنامه مطالعه فارماکولوژی با موسسات داخلی و خارج از کشور مانند مرکز علوم حلال و دانشگاه Rangsit تایلند، IIUM  مالزی و دانشگاه رود آیلند (ایالات متحده) همکاری خوبی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اندونزی و تحصیل در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *