مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته فارماکولوژی در اسکاتلند

رشته فارماکولوژی در اسکاتلند

تحصیل در رشته فارماکولوژی در اسکاتلند از جذاب ترین فرصت های تحصیل در خارج از کشور ایران است. دانشگاه های اسکاتلند در سطح جهان معروف است. کشور اسکاتلند نیز یکی از کشورهایی است که به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر و قوی در امور آموزشی در جهان معروف است. با توجه به طبیعت و فضای اکادمیک و بین المللی موجود در این کشور می توان گفت که همه چیز را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. شما می توانید به زبان انگلیسی در این کشور در رشته فارماکولوژی در مقاطع کارشناسی و ارشد تحصیل کنید. شهریه های مقرون به صرفه و ساعات دانشگاهی مفید و اجاره خانه و هزینه زندگی مناسب این کشور را به یکی از کشورهای جذاب و عالی برای تحصیل تبدیل کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در اسکاتلند و اخذ ویزای دانشجویی این کشور یاری رسان شماست.

تحصیل رشته فارماکولوژی در اسکاتلند

این برنامه فرصتی را برای دستیابی به مهارت های متنوع در درک نظری، اجرای عملی و ارزیابی حیاتی اصول علوم دارویی فراهم می کند تا مشاغل حرفه ای انتخابی شما را پشتیبانی کند. علاوه بر این، یک هدف خاص افزایش درک نظری و کاربرد عملی علم تحلیلی در رشته های دارویی است. دانش گسترده ای را در زمینه داروسازی و داروسازی معاصر کسب خواهید کرد و درک انتقادی عمیقی از تحقیقات فعلی در بیوتکنولوژی و علوم دارویی کسب خواهید کرد. همچنین دانش گسترده ای در مورد تجزیه و تحلیل دارویی فعلی و استراتژی های کنترل کیفیت خواهید داشت. در 3 ماه آخر شما یک پروژه مستقل را در یک تیم تحقیقاتی اختصاصی انجام می دهید که به شما اجازه می دهد مهارت های تحقیق عملی، تحلیلی و علمی خود را توسعه دهید. ممکن است فرصتی برای انجام پروژه تحقیقاتی در خارج از کشور در یک سازمان مربوطه وجود داشته باشد.

در نمودار زیر شاهد دانشجویان بین المللی در اسکاتلند هستید که در حال تحصیل به کار نیز مشغول هستند:

دانشجویان بین المللی در اسکاتلند

هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی در اسکاتلند

دانشگاه رابرت گوردون سابقه طولانی و برجسته ای در زمینه تولید داروسازان و فارغ التحصیل رشته فارماکولوژی با بالاترین سطح دارد. دانشجویان در این دوره از تجربه عملی بالایی در سراسر رشته ها، از جمله داروخانه های بیمارستان و جامعه، کارهای آزمایشگاهی و مرکز شبیه سازی داروخانه در دانشگاه برخوردار هستند. بنیاد دانشگاه (با ورود از دبیرستان) مهارت های کلیدی، دانش، اعتماد به نفس و مهارت های عملی را قبل از پیوستن به سال 1 توسعه می دهد، تا زمانی که حداقل نمره قبولی حاصل شود، و پیشرفت در کارشناسی ارشد فارماکولوژی تضمین می شود. این دانشگاه در سال 1992 تاسیس شده است و برترین دانشگاه مدرن و پیشرفته در انگلیسی محسوب می شود. البته که این دانشگاه دولتی است اما برای دانشجویان بین المللی متضمن پرداخت شهریه می باشد.

در جدول زیر شاهد هزینه های تحصیل رشته فارماکولوژی در دانشگاه رابرت گوردون در اسکاتلند هستید:

هزینه سال اول به پوندهزینه سال دوم به پوندهزینه سال سوم به پوندهزینه سال چهارم به پوند
16000£16270£16470£16770£

دوره مقدماتی رشته فارماکولوژی در اسکاتلند

این دوره در کشور اسکاتلند مقدمه ای بر داروسازی برای دانشجویان ترک تحصیل یا جوانان یا بزرگسالان و متقاضیان بالغ و کسانی که مایل به بازگشت به تحصیلات رسمی و کسب مدارک شناخته شده هستند، طراحی شده است. این یک دوره سطح مبتدی است و مهارت ها و دانش مربوط به کار در داروخانه را پوشش می دهد. این یک دوره کوتاه مدت تمام وقت است که به مدت 18 هفته (با حدود 16 ساعت در هفته در دانشگاه بعلاوه 3 ساعت در هفته اختصاص خودآموزی) ادامه دارد. دانشجویانی که در دوره های داروسازی تحصیل می کنند باید برای PVG اقدام کنند و ممکن است در آینده (پس از انجام مطالعات بیشتر) برای ثبت نام در شورای عمومی دارویی واجد شرایط باشند.

در لیست زیر شاهد دروسی هستید که در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد و برای کار پس از تحصیل در اسکاتلند شما موثر می باشد.

  • داروهایی در بدن
  • مقدمه ای بر داروسازی
  • مقدمه ای بر اخلاق و حقوقی داروخانه
  • ارتباطات در محیط داروخانه
  • مقدمه ای بر بهداشت و ایمنی
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات
  • عددی بودن
  • مقدمه داروسازی
  • سطح 4 SCQF
  • مشاغل بهداشتی و خدمات اجتماعی

شرایط تحصیل دوره مقدماتی رشته فارماکولوژی در اسکاتلند

شرایط تحصیل دوره مقدماتی رشته فارماکولوژی در اسکاتلند

برای این دوره هیچگونه شرط رسمی قرارگیری وجود ندارد، با این حال، ممکن است در محیط داروخانه، جایی که اعضای تیم داروسازی را مشاهده می کنید، فرصت های تجربه کار وجود داشته باشد. یک پروژه وجود دارد که در آن شما با سایر دانشجویان و کارکنان ارتقا سلامت کار خواهید کرد. شرایط ورود رسمی نیز وجود ندارد، با این حال داوطلبان باید علاقه زیادی به داروخانه و یا مراقبت های بهداشتی نشان دهند، به خوبی معرفی شوند و مهارت های ارتباطی و بین فردی خوبی داشته باشند. داشتن نمره آیلتس 5.5 برای ارتباط مناسب و کافی نیز الزامی است. شما در پایان تکالیف واحد و به طور مداوم در کل ارزیابی خواهید شد. همه متقاضیان موفق در یک روز متقاضی دعوت می شوند. برای این سطح، البته، لباس کار شما از طریق جایزه بورس تحصیلی شما تأمین می شود. لباس محل کار در مکان های داروخانه کالج مورد نیاز است.

در طول تحصیل در اسکاتلند تمام برنامه های کاربردی برای پیشرفت بر اساس شایستگی در نظر گرفته می شوند. مناسب بودن برای پیشرفت در ادامه مطالعه با موفقیت تعیین می شود ، سابقه حضور خوب ، رفتار خوب و بحث پیشرفت موفقیت آمیز با تیم زایمان مورد نیاز است. باید بدانید که این دوره مقدمه ای بر داروسازی برای پیشرفت در ادامه تحصیل طراحی شده است و به خودی خود منجر به اشتغال مستقیم در داروخانه نمی شود. 3 روز در هفته و 3 ساعت در هفته برای خودآموزی و فعالیت های تیمی اضافی و فعالیت های مبتنی بر جامعه در صورت لزوم باید رعایت شود. این برنامه 2 ساله جدید که برای اسکاتلند منحصر به فرد است، فارغ التحصیلان را برای شغل در بخش داروسازی و صنایع وابسته آماده می کند.

مزایا تحصیل رشته pharmacology در Scotland

این برنامه برای دانشجویان بین المللی است که علاقه مند به توسعه حرفه ای در بخش فارماکولوژی هستند جالب است. این طراحی شده است تا شما را به مهارت های همه کاره در درک نظری، اجرای عملی و ارزیابی انتقادی از اصول علوم دارویی مجهز کند. دانش تخصصی و انتقادی و فنی مربوط به توسعه، تجزیه و تحلیل و تولید داروها صنعت دارو و امور نظارتی را توسعه خواهید داد. شما می توانید به استراتژی های کشف دارو و روندهای اخیر در درمان های شیمیایی و بیولوژیکی را مطالعه کرده و آخرین فن آوری های مورد استفاده در صنایع دارویی را ارزیابی کنید. همچنین تعامل بین داروها و بدن (فارماکولوژی) را مطالعه خواهید کرد و تکنیک های اصلی تحلیلی و بیوانالژیکی مورد استفاده از ابزارها و تکنیک های تخصصی کشف خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در اسکاتلند به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *