مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته فارماکولوژی در ارمنستان

رشته فارماکولوژی در ارمنستان

اگر علاقه دارید در یک کشور آسیایی امن و پیش قدم در زمینه پزشکی تحصیل کنید می توانید به تحصیل رشته فارماکولوژی در ارمنستان فکر کنید. تحصیل در این کشور باعث می شود تا شما در فضای بین المللی دانشی عمیق و جدید کسب کنید. یکی از فرصت های خوب در جهان برای تحصیل مقرون به صرفه و هزینه های معقول کشور ارمنستان می باشد. تحصیل در رشته فارما کولوژی در کشور ارمنستان در مقاطع کارشناسی و ارشد و همچنین دکترا در دسترس دانسجویان از سراسر جهان می باشد. تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور نیز امتیاز بزرگی است که این کشور را در این منطقه منحصر به فرد می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی ارمنستان به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کشور ارمنستان کشوری در بخش جنوبی اوراسیا واقع شده است و به دلیل هم مرزی با ایران گزینه بسیار خوبی مهاجرت تحصیلی دانشجویان ایرانی می باشد. این کشور با ترکیه و آذربایجان نیز هم مرز است. این کشور دموکراتیک و دارای میراث فرهنگی باستانی غنی می باشد. آب و هوا نیز شبیه ایران است یعنی تابستان ها گرم، خشک و آفتابی است و از ژوئن تا اواسط سپتامبر ادامه دارد و دما بین 22 تا 36 درجه سانتی گراد در نوسان است. ارمنستان در رتبه بندی 47 در شاخص انجام تجارت قرار دارد. ارمنستان در شاخص توسعه در رتبه 83 قرار گرفته بود. ارمنی تنها زبان رسمی است. اصلی ترین زبان های خارجی که ارامنه می دانند روسی و انگلیسی است. دینی که در این کشور دنبال می شود مسیحیت است. واحد پول رسمی درام ارمنستان است و پایتخت ارمنستان ایروان است.

تحصیل در ارمنستان

در شاخص تصورات فساد شفافیت بین الملل (CPI) ، ارمنستان رتبه 95 را از بین 168 کشور به خود اختصاص داده است. در شاخص آزادی اقتصادی ارمنستان در جایگاه 54 قرار گرفت. از کشورهایی مانند فرانسه و پرتغال و ایتالیا پیشی گرفت. حدود 5000 دانشجوی بین المللی از 40 جهان در حال تحصیل در این کشور هستند.. تعداد بسیار زیادی دانشگاه دولتی و خصوصی در کشور ارمنستان وجود دارد. ارمنستان در بین دانشجویانی که می خواهند MBBS را با هزینه کمتری یا MBBS را در خارج از کشور دنبال کنند، به یک مقصد مورد علاقه تبدیل شده است. این کشور با زیرساخت های مدرن و آزمایشگاه های مجهز، آموزش پزشکی ارزان قیمت را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. دانشجو برای پذیرش در کالج نیازی به گذراندن هر آزمون ورودی ندارد فقط نیاز به NEET Qualified دارد.

این دانشگاه ها MCI هستند و دانشجویان پس از اتمام موفقیت آمیز دوره کار خود را در هر نقطه از جهان راحت تر می کنند. همچنین واجد شرایط آزمون غربالگری MCI هستند. تحصیل در ارمنستان نه تنها دانش آموز را در معرض دید بین المللی قرار می دهد، بلکه او را برای کار در هر جای دنیا یا راه اندازی تمرین در ارمنستان آماده می کند. هزینه های در نظر گرفته شده بسیار ارزان تر و ارزان تر از سایر کشورها است. کالج ها محیطی امن و دوستانه را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کنند. مراحل پذیرش کاملا ساده است و گرفتن ویزا در ارمنستان راحت تر است، دانشگاه ها بورسیه های بین المللی را برای دانشجویان ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد میزان اشخاصی هستید که در حوزه فارماکولوژی در ارمنستان شاغل هستند و پاداش مخصوصی در کار خود اخد کرده اند:

میزان اشخاص پاداش گرفته در کار فارماکولوژی در ارمنستان

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در ارمنستان

تحصیل MBBS در ارمنستان فرصت های رشد شغلی و قرار گرفتن در معرض جنبه های مختلف عملی و نظری افراد را تضمین می کند. یک دانشجو می تواند به عنوان کارآموز در هر یک از بیمارستان ها یا کلینیک ها بپیوندد و می تواند حرفه خود را در آنجا تنظیم کند. ارمنستان از روش های مدرن تدریس پیروی می کند. همه دانشکده ها به خوبی از امکانات مدرن برخوردار هستند. دانشجویان از طریق سمینارها و سایر فعالیت ها انواع مواجهه را پیدا می کنند. برنامه های مختلف تبادل برای دانشجویان در تمام دانشگاه های پزشکی ارمنستان وجود دارد. دانشجویانی که در دوره های دانشگاهی خود خوب عمل می کنند، اما توانایی پرداخت شهریه بالا را ندارند، می توانند در همه دانشگاه های پزشکی بزرگ ارمنستان بورس و کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند.

در جدول زیر شاهد متوسط حقوق سالانه فارماکولوژیست ها براساس مدرک تحصیلی در کشور ارمنستان و میزان افزایش حقوق آن ها می باشید:

مدرک تحصیلیدرصد افزایش حقوقحقوق متوسط به درام ارمنستان
کارشناسی23%877000AMD
کارشناسی ارشد43%1260000AMD
دکترا63%1780000AMD

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در ارمنستاندانشگاه تحصیل رشته فارماکولوژی در ارمنستان

دانشگاه دولتی ایروان (دانشگاه دولتی ایروان) یک دانشگاه در ارمنستان است. دانشگاه دولتی ایروان یک دانشگاه دولتی بزرگ است. این دانشگاه با 16492 دانشجو (داده های 2017 یا آخرین اطلاعات موجود) در ایروان واقع شده است. این دانشگاه در سال 1919 تاسیس شد. دانشگاه دولتی ایروان با توجه به دامنه موضوعات و برنامه های تحصیلی ارائه شده، یک موسسه گسترده است. این برنامه به زبان های خارجی ارائه نمی دهد. دانشگاه پزشکی دولتی ایروان برترین دانشگاه پزشکی در ارمنستان است. این دانشگاه در شهر ایروان یعنی پایتخت واقع شده است. محوطه دانشگاه پزشکی در مرکز شهر، خیابان کوریون واقع شده است. شرایط کار ضمن تحصیل در ارمنستان نیز فراهم است.

این دانشگاه شامل بخش ها و ساختمان های زیر است:

  • ساختمان اصلی دانشگاه
  • ساختمان اداری
  • ساختمان آزمایشگاه
  • ساختمان تشریح
  • ساختمان کلینیک های دندانپزشکی

امکانات تحصیل رشته فارماکولوژی در ارمنستان

2 بیمارستان تحت صلاحیت دانشگاه پزشکی ایروان فعالیت می کنند، جایی که دانشجویان تجربه زندگی واقعی دارند. مجتمع بیمارستان شماره یک Heratsi در مجتمع دانشگاهی واقع شده است. در حالی که مجتمع بیمارستانی Muratsan در منطقه اربونی شهر ایروان واقع شده است. بیش از 8000 دانشجو یعنی حدود دانشجویان بین المللی هستند. دانشجویان از 26 کشور در سراسر جهان در این دانشگاه در حال تحصیل و یا فارغ التحصیل شده اند و این گستردگی نیز نشان از اعتبار درجات رشته های پزشکی مانند فارماکولوژی دارد. 39 کلینیک، آزمایشگاه و مراکز تشخیصی در این حوزه در حال فعالیت است. دانش آموزان می توانند با استفاده از خدمات منظم اتوبوس یا مترو به تئاترهای مجاور، اماکن موسیقی، سینما، بارها، موزه ها و گالری های هنری نزدیک برسند.

تحصیل در ارمنستان در این دانشگاه بزرگ امکان میزبانی بیش از 8000 دانشجو و بیش از 1100 نفر از اعضای هیئت علمی و کارکنان را می دهد. کتابخانه برای تحصیلات دانشگاهی در دسترس دانشجویان است. همیشه برای دانشجویان ما فضای کافی برای ایده پردازی و ایده های جدید وجود دارد. دانشگاه همچنین شامل 3 بیمارستان است که متعلق به دانشگاه است. بیش از 30 بیمارستان در جهان وابسته وجود دارد که دانشگاه پزشکی دولتی ایروان از نزدیک با آنها همکاری می کند. خوابگاه متعلق به دانشگاه در همین نزدیکی قرار دارد تا دانشجویان بتوانند به راحتی و سریع به دانشگاه بروند. همه اتاق ها تجهیزات لازم را دارند. یک کافه تریا و آزمایشگاه رایانه و سایر اتاق های موجود برای مطالعه و جلسات و گفتگوها وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به ارمنستان مشاور و یاری رسان شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *