مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته فارماکولوژی در آرژانتین

رشته فارماکولوژی در آرژانتین

یکی از بهترین فرصت های تحصیلی برای هر دانشجویی بین المللی که به فکر تحصیل و مهاجرت به اروپا است تحصیل رشته فارماکولوژی در آرژانتین می باشد. با تحصیل این رشته در آرژانتین می توانید به سرعت پیشرفت کنید و مقدمه زندگی آینده خود را بسازید. تحصیل در اروپا رویای هر دانشجویی است که در آسیا زندگی می کند. رفاه و امنیت از مهم ترین خصیصه های کشور آرژانتین است. شما می توانید به زبان انگلیسی نیز در این کشور تحصیل کنید و در عین حال زبان دیگری هم بیاموزید تا بتوانید پس از اتمام تحصیل خود در این کشور شاغل شوید. البته که می توانید در طول دوران دانشجویی خود به صورت پاره وقت در آرژانتین کار کنید و درآمد معقولی نیز به دست بیاورید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه درخشانی که در زمینه اعزام دانشجو دارد راهنمای خوبی برای شماست.

تحصیل رشته فارماکولوژی در آرژانتین

اگر قصد دارید در دانشگاه های معتبر و بین المللی کشور آرژانتین تحصیل کنید باید در خصوص دانشگاه ها وشرایط تحصیل و نحوه اخذ پذیرش بیشتر اطلاعات جمع آوری کنید. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته فارماکولوژی شما باید گواهی دبیرستان و نمرات خوب خود را که در زمینه های شیمی و زیست و فیزیک است ضمیمیه پرونده خود کنید. همچنین اگر قصد دارید تا در رشته فارماکولوژی در آرژانتینن در مقطع ارشد تحصیل و یا تحقیقات انجام دهید باید مدرک کارشناسی خود را که مرتبط با این زمینه و یا مدرک کارشناسی داروسازی دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی را ارائه دهید. دانشجویان محصل در این رشته دانشگاهی دوره های شیمی آلی و معدنی، بیوشیمی، داروسازی فیزیولوژی و غیره را دارند.

در جدول زیر شاهد برنامه های بیوشیمی و داروسازی و یا فارماکولوژی در آرژانتین هستید:

رشتهدانشگاه
فارماکولوژیدانشگاه کاتولیک کوردوبا
بیوشیمی- فارماکولوژیدانشگاه ملی سان لوئیس
زیست شیمی- فارماکولوژیدانشگاه ملی لا ریوخا
فارماکولوژیدانشگاه ملی روزاریو
فارماکولوژیدانشگاه ملی شمال شرقی
زیست شیمی- فارماکولوژیدانشگاه بلگرانو
فارماکولوژیدانشگاه خوان آگوستین مازا
فارماکولوژیدانشگاه ملی توكومان
زیست شیمیدانشگاه بوینس آیرس

تحصیل رشته فارماکولوژی در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین

کشور آرژانتین یکی از فریبنده ترین کشورها در آمریکای جنوبی است. این کشور از مناطق گرمسیر برج جدی در شمال تا آب های یخی کیپ هورن گسترش یافته است. در بین این افراط، برج آند بالاتر از Gran Chaco و Pampas ، خانه gaucho ، قبل از اینکه جای خود را به پاتاگونیا ناهموار در جنوب بدهد. بوینس آیرس، یکی از پایتخت های بزرگ جهان، افرادی را که به دنبال یک کلانشهر 24 ساعته هستند، به خود جلب می کند. بوینس آیرس اغلب به دلیل معماری به سبک اروپایی، کافه ها، بلوارها، اماکن فرهنگی، رستوران ها و کلوپ های زیبا، پاریس آمریکای جنوبی نامیده می شود. برنامه های ELI آرژانتین در بوینس آیرس، پایتخت زیبا و پر انرژی قرار دارد. این کشور یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط خوب تحصیل در زمینه پزشکی و مهندسی مورد توجه دانشجویان است.

در جدول زیر شاهد شهرهای دانشجویی کشور آرژانتین و تعداد دانشگاه های آنها و میانگین هزینه های متوسط آنها می باشید:

شهردانشگاه هاهزینه های متوسط به دلار
بوینس آیرس34000$
باهیا بلانکا12500$
کوردوبا11800$
مندوزا15000$
سانز پنا14400$
سان میگوئل دو توکمان11900$
سانتافه دو لا ورا کروز12000$

الزامات تحصیل رشته فارماکولوژی در آرژانتین

برای آنکه بتوانید یک دانشجوی موفق و کارآمد در کشور آرژانتین محسوب شوید در اولین قدم باید تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشید و در قدم بعدی نیز باید علم و دانش خود را در مورد نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک و همچنین عوارض جانبی و فعل و انفعالات داروها و استانداردهای تولید و توزیع دارو در کشور آرژانتین را کسب کنید. البته که یک متخصص فارماکولوژیست باید بتواند با جدیدترین علوم به دست آمده خود را به روزتر کند. پس از اتمام تحصیل خود و یا حتی در دوره تحصیل خود می توانید به عنوان کارآموز در بیمارستان بوینس آیرس که زیر نظر دانشگاه می باشد دوره کارآموزی خود را بگذرانید. کارآموزان با گروهی از ساکنان در یک بیمارستان دولتی در شهر بوینس آیرس کار می کنند.

الزامات تحصیل در رشته فارماکولوژی برای تحصیل در مقاطع مختلف آرژانتین عبارتند از:

  • ارائه رزومه به زبان اسپانیایی و یا انگلیسی
  • ارائه نامه انگیزه
  • ارائه مدارک شناسایی
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه مدارک مالی
  • ارائه گواهی مدرک زبان
  • ارائه سوابق تحصیلی

در نمودار زیر شاهد افزایش تحصیل دانشجویان بین المللی در کشور آرژانتین می باشید:

افزایش تحصیل دانشجویان بین المللی در کشور آرژانتین

دروس رشته فارماکولوژی در آرژانتین

فارماکولوژی رشته ای است که به نحوه شناسایی و ترکیب و تولید دارو می پردازد. دانشجویان در حال تحصیل در رشته فارماکولوژی یاد می گیرند که چطور با اتکا بر دانش علوم پایه شیمی و زیست ماده ای تولید کنند که منجر به درمان و کاهش علائم و عوارض ناهنجاری در انسان شود. مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد داروسازی شامل گذراندن وقت در آزمایشگاه ها و تحقیق و یادگیری در مورد شیمی مورد استفاده برای تولید دارو است.

برخی از دوره های تحت پوشش این درجه شامل: داروسازی و شیمی دارویی و فارماکولوژی و داروسازی می باشد. در طول دوره های تحصیلی، دانشجویان با علوم جدید جهانی و بین المللی نیز آ.نا خواهند شد. آنها از زمینه های مرتبط مانند پزشکی و شیمی و زیست شناسی و حتی اخلاق دانش کسب خواهند کرد. با نزدیک شدن به فارغ التحصیلی دوره های عملی شما بیشتر خواهد شد. در اخر تحصیل خود باید پروژه و تحقیق جدید و معتبری نیز ارائه دهید.

یکی از دغدغه های شما کار و شرایط آن پس از تحصیل در آرژانتین است. با اتمام تحصیل خود در رشته فارماکولوژی در کشور آرژانتین دانش بسیارجامع و کاملی در این خصوص کسب کرده اید که می توانید به کار علوم آزمایشگاهی در آرژانتین هم بپردازید. در این خصوص باید تحقیقات خود را نیز به رزومه کاری خود اضافه نمایید. کار به عنوان محقق یکی از محبوب ترین فرصت های شغلی در میان فارغ التحصیلان این رشته می باشد. در هر رشته و در هر زمینه از علم پرشکی این رشته کاربرد دارد و نیاز آن به شدت لازم است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای دانشجویی آرژانتین مشاور و راهنمای شما است تا بتوانید با اطمینان خاطر در مسیر مهاجرت به آرژانتین قدم بردارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *