مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته علوم کامپیوتر در کلمبیا

رشته علوم کامپیوتر در کلمبیا

رشته علوم کامپیوتر در کلمبیا در دانشگاه های معتبر این کشور عرضه شده است. کلمبیا در سال های گذشته از نظر اقتصادی عملکرد خوبی داشته. این کشور در تلاش برای رشد بازار خود از جمله بازار کار رشته کامپیوتر است. علاقه مندان به تحصیل و زندگی در این کشور در آمریکای لاتین می توانند در دانشگاه های معتبر کلمبیا پذیرش بگیرند. فرآیند پذیرش سخت نیست و داشتن مدرک معتبر، تمکن مالی و دریافت ویزای دانشجویی کلمبیا برای اخذ اقامت کلمبیا کافی است. رشته علوم کامپیوتر در کلمبیا در گرایشات مختلف مانند مهندسی کامپیوتر، اطلاعات و ارتباطات و علوم داده و غیره ارائه می شود. داشتن تسلط به زبان اسپانیایی و انگلیسی برای تحصیل در این رشته مورد نیاز است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در خصوص راهنمایی شما عزیزان درباره مهاجرت در کنار شما باشند.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در کلمبیا

تعداد زیادی از دانشگاه های بزرگ در کلمبیا وجود دارد. در موضوعی برای علوم کامپیوتر، انتخاب بسیار مهم است زیرا افزایش مدارس جدید و غیرمجاز باعث شده است که برنامه های درسی بیشتری با مدیریت فناوری اطلاعات مرتبط باشد تا علوم رایانه. انتخاب اول برای تحصیل علوم کامپیوتر می توانید دانشگاه لس آندوس Universidad de Los Andes باشد. دارای رتبه برتر، کلاس جهانی، برنامه واقعی، دانشگاه عالی به طور کلی به ویژه برای مهندسی، در میان بسیاری از برنامه های دیگر است. گرچه بسیار گران است. سایر انتخاب های عالی در بوگوتا عبارتند از:

نام دانشگاهشرح
دانشگاه ملی کلمبیابزرگترین دانشگاه دولتی، قوی ترین مرکز تحقیقاتی است
دانشگاه خاویریانابرنامه عالی و بنیادین
دانشگاه لیبرهاین دانشگاه مهندسان فوق العاده خوبی تولید می کند

سایر انتخاب های محکم در شهرهای دیگر:

  • دانشگاه های EAFIT و دانشگاه آنتیگوا در شهر مدلین
  • دانشگاه دل نورت در بارانکیلا
  • دانشگاه UIS در بوکارامانگا

زندگی در کلمبیا

سواحل گرمسیری زیبا جنگل های بارانی، یخچال های طبیعی مسحور کننده، بیابان های شنی، کوه های بلند و شهرهای پویا همه را می توانید در کلمبیا، یکی از کشورهای فوق العاده پر جنب و جوش و متنوع آمریکای لاتین پیدا کنید. اگر به چراغ های روشن شهرهای بزرگ علاقه دارید، به بوگوتا، یکی از زیبا ترین و سرزنده ترین قطب های شهری در این قاره، نگاه کنید. اگر سبک آرام زندگی در کنار دریا سبک شما را بیشتر می کند، بهتر است سواحل عجیب و غریب خط ساحلی کارائیب کلمبیا را ببینید. در نیمه دوم سال گذشته، کلمبیا از پرو پیشی گرفت و رشد اقتصادی خوبی را در آمریکای لاتین تجربه کرد. اگر قصد تحصیل در کلمبیا با شهریه کم یا ارزان را دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید این کشور محل بسیاری از دانشگاه های برجسته منطقه نیز می باشد.

شرایط تحصیل رشته علوم کامپیوتر در کلمبیا

شرایط تحصیل رشته علوم کامپیوتر در کلمبیا

دانشگاه های کلمبیا به طور معمول به زبان اسپانیایی تدریس می کنند و ممکن است از متقاضیان خواسته شود مدارک کافی مبنی بر زبان اسپانیایی در سطح مورد نیاز را ارائه دهند یا در آزمون زبان تعیین شده توسط دانشگاه شرکت کنند. اگر قصد تحصیل در کلمبیا برای بیش از 3 ماه را دارید، باید ویزای دانشجویی کلمبیا (TP-3) را دریافت کنید. مراحل درخواست به شرح زیر است:

  • از شما خواسته می شود که گواهی ثبت نام را ارائه دهید و ثابت کنید که قبلاً شهریه خود را پرداخت کرده اید.
  • از کلیه مدارک مربوطه کپی بگیرید.
  • فرم ثبت نام را به دفتر اسناد رسمی ببرید تا امضا شود.
  • همه مدارک و گذرنامه خود را به وزارت امور خارجه در بوگوتا (یا سفارت محلی خود) ببرید.
  • پس از دریافت ویزای دانشجویی، باید در مدت 15 روز برای Cedula کلمبیا (کارت شهروندی) در کلمبیا ثبت نام کنید در غیر این صورت ممکن است با جریمه مواجه شوید.

شهریه ای که می پردازید بستگی زیادی به تحصیل در موسسه دولتی یا خصوصی دارد. در موسسات دولتی کلمبیا، شهریه در حدود COP2000000 (پزو کلمبیا) یا حدود 1000$ (دلار آمریکا) در هر ترم خواهد بود. دانشگاه های خصوصی معمولاً بین COP2000000 تا COP11000000 (پزو کلمبیا) در هر ترم هزینه می گیرند. توجه داشته باشید که برخی از بورسیه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.

درآمد متخصصین کامپیوتر در کلمبیا

به صورت کلی میزان درآمد در کلمبیا نسبت به سایر کشورهای پیشرفته منطقه کمتر است. افرادی که در رشته علوم کامپیوتر در کشور کلمبیا کار می کنند به صورت متوسط 7.5 میلیون COP (پزو کلمبیا) در ماه حقوق دریافت می کنند. این مبلغ سالانه بالغ بر 90 میلیون COP (پزو کلمبیا) می باشد. همچنین افراد تازه کار با کار در کلمبیا در مشاغل رشته علوم کامپیوتر به میزان 4.3 میلیون COP (پزو کلمبیا) و افراد دارای سابقه زیاد کاری به میزان 9.4 میلیون COP (پزو کلمبیا) درماه حقوق دریافت می کنند.

در نمودار زیر میزان حقوق مشاغل علوم کامپیوتر نسبت به میزان تجربه کاری در کلمبیا آورده شده است:

حقوق مشاغل کامپیوتر در کلمبیا نسبت به تجربه (میلیون پزو)تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه ملی کلمبیا

دانشگاه ملی کلمبیا قصد دارد مدیران اطلاعات با استعدادی را برای توسعه و کار با سیستم های محاسباتی پیشرفته و طراحی و تجزیه و تحلیل الگوریتم ها پرورش دهد. دانشجویان تئوری های اساسی فناوری محاسبات پیشرفته را می آموزند. اساس محاسبات و مهارت های مورد نیاز برای برنامه نویسی کامپیوترها و مهارت های راه حل مورد نیاز در محیط های تجاری آموزش داده می شود. با درک معماری رایانه و زبان های مختلف کامپیوتر، دانشجویان با فناوری های رایانه ای که به سرعت در حال تغییر است، پایگاه های داده، شبکه های کامپیوتری، سیستم های توزیع شده، هوش مصنوعی، چند رسانه ای بی سیم، مهندسی نرم افزار و غیره در فناوری پیشرفته علوم کامپیوتر پیشتاز خواهند بود.

برنامه تأکید حرفه ای در زمینه های سیستم های رایانه ای، سیستم ها و سازمان های اطلاعاتی، زیرساخت سیستم ها، روش ها و فناوری های نرم افزاری، سخت افزار و معماری رایانه، تحقیقات عملیاتی و فناوری های کاربردی دارد که با آموزش های اساسی در ریاضیات، احتمالات و آمار پشتیبانی می شود. برای این منظور، این دانشگاه یک سیستم آموزشی قوی برای آموزش و با فداکاری زیاد دارد که شامل احساس تعلق زیاد است و تلاش دائمی خود را بر دستیابی به اهداف پیشنهادی در آموزش دانشجویان برنامه متمرکز می کند. مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *