مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته علوم کامپیوتر در فنلاند

رشته علوم کامپیوتر در فنلاند

رشته علوم کامپیوتر در فنلاند یکی از رشته های محبوب در مقاطع مختلف تحصیلی است. 5 دانشگاه برتر این کشور در فنلاند این دوره ها را ارائه میدهند. داشتن تسلط به زبان های انگلیسی و فنلاندی برای تحصیل و کار در فنلاند امری لازم است. البته برخی از دوره ها در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شوند. دوره های زبان فنلاندی را دانشجویان می توانند در حین تحصیل بردارند. یک نکته قابل توجه برای تحصیل در فنلاند در رشته علوم کامپیوتر هزینه بالای آن است. به صورت کلی تقریبا دانشجویان برای تحصیل رشته علوم کامپیوتر سالانه حدود 15000€ (یورو) بایستی پرداخت کنند. برای بررسی بیشتر شرایط مهاجرت به فنلاند می توانید سوالات خود را از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بپرسید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در فنلاند

تدریس با کیفیت در برنامه علوم کامپیوتر در فنلاند مانند دانشگاه هلسینکی بارها در ارزیابی های آموزشی ملی و بین المللی برجسته شده است. یادگیری عمیق دانشجو محور پایه ای محکم برای یادگیری مادام العمر به شما می دهد. تحصیل در واحد تحقیقاتی پیشرو در زمینه علوم کامپیوتر در فنلاند به شما تعامل مداوم با تحقیقات جاری و بینش در مورد الگوهای توسعه در این زمینه را ارائه می دهد. تحصیل در برنامه های رشته علوم کامپیوتر در فنلاند موجب می شود:

  • توانایی پیشبرد دانش خود در زمینه های مختلف علوم کامپیوتر
  • مهارت جستجو، ارزیابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات علمی در زمینه تخصص خود و استفاده از روش های حوزه به شیوه ای اخلاقی و پایدار
  • توانایی عمل به عنوان یک متخصص در علوم کامپیوتر و توسعه شیوه ها و روش های حوزه خود در همکاری با متخصصان دیگر زمینه ها
  • مهارت های ارتباطی شفاهی و کتبی در محیط کار بین المللی

جهت تحصیل و کسب تخصص در رشته علوم کامپیوتر در فنلاند می توانید دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

نام دانشگاهشهر
دانشگاه آلتواسبو
دانشگاه هلسینکیهلسینکی
دانشگاه اولواولو
دانشگاه تامپرهتامپره
دانشگاه تورکوتورکو

کار در رشته علوم کامپیوتر در فنلاند

چشم انداز اشتغال در این زمینه عالی است. به عنوان یک فارغ التحصیل، می توانید در موقعیت های مختلف در زمینه ICT در سراسر جهان، هم به عنوان کارآفرین و هم کارمند، در شرکت های کوچک یا بزرگ و همچنین سازمان های خصوصی، دولتی یا بخش سوم، شغل پیدا کنید. برای کار در کشور فنلاند یادگیری فنلاندی را می توان بسیار حیاتی دانست. در حالی که همه انگلیسی کم و بیش روان صحبت می کنند، یافتن شغل بدون دانش فنلاندی تقریباً غیرممکن است. دوره های مقدماتی برای مهاجران وجود دارد. میزان درآمد کار در مشاغل علوم کامپیوتر در فنلاند مناسب است.

میزان حقوق ماهیانه کار در فنلاند در مشاغل مربوط به رشته علوم کامپیوتر به صورت میانگین 4280€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 51400€ (یورو) می باشد. همچنین افراد تازه کار با تجربه کم در فنلاند در رشته علوم کامپیوتر حدود 2320€ (یورو) و افراد با تجربه زیاد و بیش از 10 سال به میزان 5550€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می گیرند.

در نمودار زیر میزان مقایسه برخی از مشاغل رشته کامپیوتر در فنلاند آورده شده است:

مقایسه حقوق سالانه مشاغل علوم کامپیوتر در فنلاند (یورو)

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه هلسینکی فنلاند

گروه علوم کامپیوتر یک واحد آموزشی و پژوهشی پیشرو در منطقه خود در فنلاند است. گروه های تحقیقاتی در زمینه تخصص خود، مانند تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و امنیت و حریم خصوصی، به چالش های مهم تحقیقاتی می پردازند. در آموزش علوم کامپیوتر، نظریه با عمل مطابقت دارد. جنبه های نظریه برنامه درسی زمینه های اصلی علوم کامپیوتر مانند موارد زیر را پوشش می دهد:

  • نرم افزار و الگوریتم ها
  • مدیریت اطلاعات و امنیت
  • رابط کاربر
  • معماری رایانه
  • سیستم عامل
  • علم داده
  • هوش مصنوعی

این آموزش شامل تمرینات هدایت شده و پروژه های همکاری با استفاده از ابزارهای حرفه ای است. دوره های برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا عمدتا به زبان انگلیسی ارائه می شود. کیفیت عالی آموزش لیسانس این دانشگاه جوایز متعددی دریافت کرده است. برنامه های آموزشی علوم رایانه و علوم داده، دوره های MOOC را برای همه باز می کند. از طریق MOOC در برنامه نویسی، امکان پذیرش در برنامه کارشناسی (ارائه شده به فنلاندی) وجود دارد.

کارشناسی ارشد رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه هلسینکی فنلاند

ایجاد جامعه دیجیتال آینده، توسعه خدمات دیجیتالی ایمن یا مشارکت در یک پروژه نرم افزاری پیشرو با علوم کامپیوتر همراه است. با تحصیل این رشته شاید الگوریتم هایی برای استفاده از داده های ژنوم در پزشکی ایجاد کنید یا مسیرهای اتوبوس را با استفاده از داده های موقعیت یابی بهینه کنید. برنامه کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در دانشگاه هلسینکی دارای 3 مسیر مطالعه است:

  • الگوریتم
  • شبکه
  • نرم افزار

در برنامه کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر، می توانید در طیف وسیعی از زمینه ها متخصص شوید. شما به مناطق متمرکز تحقیق در علوم کامپیوتر در دانشگاه هلسینکی دسترسی خواهید داشت:

  • الگوریتم ها
  • سیستم های توزیع شده یا شبکه ای
  • مهندسی نرم افزار

شما مهارت های حرفه ای پایداری را برای متخصصان، طراحی، یا پست های مدیریتی در دنیای شرکت ها یا برای تحقیقات و تحصیلات دکتری به دست خواهید آورد، زیرا برنامه کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر به شما این توانایی را می دهد که کار مستقل و کار گروهی چند رشته ای را انجام دهید.

کارشناسی ارشد رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه هلسینکی فنلاند

گروه علوم کامپیوتر دانشگاه آلتو فنلاند

گروه علوم کامپیوتر در دانشگاه آلتو یکی از برجسته ترین واحدهای تحقیقاتی علوم رایانه در شمال اروپا است که در محوطه Otaniemi در اسبو، فنلاند واقع شده است. گروه علوم کامپیوتر با بیش از 400 کارمند، بزرگترین گروه در دانشگاه آلتو است. این بخش بخشی از دانشکده علوم دانشگاه آلتو است. رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه آلتو به طور معمول در بین 10 دانشگاه برتر اروپا و در بین 100 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی می شود. تحقیق و آموزش در سطح جهانی در علوم کامپیوتر مدرن برای تقویت علم، مهندسی و جامعه آینده انجام می شود. این کار تحقیقات بنیادی را با برنامه های نوآورانه ترکیب می کند. آموزش علوم کامپیوتر مدرن در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری چیزی فراتر از برنامه نویسی است.

کارشناسی ارشد فناوری های علوم زندگی دانشگاه آلتو فنلاند

برنامه کارشناسی ارشد در فناوری های علوم زندگی نسل جدیدی از مهندسان، محققان، کارآفرینان و دانشگاهیان را آموزش می دهد که همه متعهد هستند مردم را به زندگی سالم تر وادار کنند. به عنوان مثال، فناوری علوم زندگی می تواند سیستم های مراقبت های بهداشتی را شکل داده و برابر کرده و هزینه های تولید دارو را کاهش دهد. پیشرفت های تکنولوژیکی تأثیر زیادی بر زیست پزشکی و مراقبت های بهداشتی دارد. نیاز فزاینده ای به متخصصانی وجود دارد که فناوری را توسعه دهند که بتواند به شکل دهی و برابری سیستم های مراقبت های بهداشتی کمک کنند.

برنامه کارشناسی ارشد در فناوری های علوم زندگی شامل 120 اعتبار ECTS است. برنامه 2 ساله شامل موارد زیر است:

  • مطالعات عمده (60-65 ECTS)
  • مطالعات انتخابی (25-30 ECTS)
  • پایان نامه کارشناسی ارشد (30 ECTS)

جهت اخذ ویزای تحصیلی فنلاند و سایر روش های مهاجرتی می توانید با مشاوره رایگان تلفنی از دانش و تجربه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *