مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته علوم کامپیوتر در اوکراین

رشته علوم کامپیوتر در اوکراین

امکان تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اوکراین با هزینه مقرون به صرفه در دانشگاه ها برای دانشجویان خارجی میسر است. دانشجویان می توانند برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام نمایند. آموزش و پرورش این کشور با توجه به سابقه طولانی و غنی آن یکی از بهترین در جهان محسوب می شود. موسسات آموزشی عالی در این کشور برای اولین بار در قرن هفدهم ایجاد شد و حتی پس از آن دانشجویان را از سراسر جهان جذب کرد. معلمان و اساتید مجرب، تنوع زیاد تخصص ها و استانداردهای اروپایی با کیفیت، تحصیلات این کشور را در بین دانشجویان سراسر جهان محبوب کرده است.

موسسات آموزش عالی این کشور دوره هایی را به زبان های اوکراینی، روسی یا انگلیسی ارائه می دهند. دانشجویان بین المللی این فرصت را دارند که در بیش از 240 موسسه آموزش عالی تحصیل کرده و در زمینه های مختلف علمی تخصص کسب کنند. هر ساله، موسسات آموزش عالی از بیش از 150 کشور جهان پذیرای دانشجویان هستند. برای آگاهی از شرایط تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اوکراین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

معرفی رشته علوم کامپیوتر در اوکراین

این کشور ارزش و اهمیت دوره رشته علوم کامپیوتر در اوکراین را می داند و به همین دلیل است که این دوره در بسیاری از دانشگاه های مهندسی این کشور که متعلق به دولت این کشور است تدریس می شود. در تمام شهرهای بزرگ این کشور این دانشگاه های مهندسی در جایی واقع شده اند که دوره کامپیوتر برای دانشجویان داخلی و خارجی تدریس می شود.

در حال حاضر بسیاری از دانشجویان خارجی از این دانشگاه های فنی در این کشور فارغ التحصیل شده اند و بسیاری از آن ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در رشته کامپیوتر مشغول به تحصیل هستند. دانشجویان بین المللی که دبیرستان خود را گذرانده اند، می توانند برای پذیرش در هر دانشگاه مهندسی در این کشور واجد شرایط باشند. برای کارشناسی ارشد در دوره علوم کامپیوتر متقاضیان باید دوره کارشناسی را گذرانده باشند و فارغ التحصیل شده باشند.

علوم کامپیوتر طیف گسترده ای از مشاغ ، عناوین کاری و وظایف را شامل می شود. اگر سابقه ای در علم، فناوری، مهندسی یا ریاضیات دارید، علوم کامپیوتر شما را به حرفه رویایی شما می رساند. این حداکثر گزینه ها را برای ایجاد شغل در هر صنعتی با کاربرد آن تقریبا در هر بخش به شما می دهد.

معرفی رشته علوم کامپیوتر در اوکراین

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در اوکراین

رشته علوم کامپیوتر در اوکراین یک برنامه بسیار محبوب در بین دانشجویان بین المللی در سراسر جهان است. این کشور هر سال بیش از 1500 دانشجوی خارجی را دعوت می کند که فقط به تحصیل در رشته علوم کامپیوتر می آیند و این دانشجویان خارجی تقریبا از هر کشوری از جهان آمده اند.

دانشگاه های زیر این برنامه را ارائه می دهند:

  • National Agrarian University
  • Kamianets-Podilskyi Ivan Ohiienko National University
  • Nizhyn Mykola Gogol State University
  • Prydneprovskaya State Academy of Construction and Architecture
  • Kharkiv Polytechnic Institute

این کشور اولین موسسات آموزش عالی خود را در اواخر قرن شانزدهم و اوایل قرن هفدهم دید و حتی در آن زمان موفق به جذب دانشجویان بین المللی شد. اولین مدرسه مدرسه استروسکا بود که در سال 1567 در شهر اوستروگ تأسیس شد. قدیمی ترین دانشگاه آکادمی کیف موهیله بود که در سال 1632 تاسیس شد. از سال 2019 تا 2020، این کشور در مجموع 455 موسسه آموزش عالی با دانشجویان بین المللی را در خود جای داده بود. این کشور دارای آموزش هایی است که فراتر از کلاس های درس است. آن ها عبارتند از:

  • برنامه های بین رشته ای
  • محیط چند فرهنگی
  • امکانات پیشرفته دانشگاه
  • آموزش و تحقیقات پیشرفته

حرفه کامپیوتر در اوکراین

دانشمندان کامپیوتر حل کننده مشکلات می باشند. هنگامی که یک دانشمند کامپیوتر مشکلی دریافت می کند، آن ها اطلاعات را جمع آوری می کنند و با کامپیوترها با استفاده از زبان های برنامه نویسی و منطق ارتباط برقرار می کنند. آن ها مجموعه ای از قوانین یا دستورالعمل ها را برای کامپیوتر برای اجرا و حل مشکل ایجاد می کنند. دانشمندان کامپیوتر مشکلات پیچیده ای مانند پیش بینی بلایای طبیعی، نقشه برداری از الگوهای شیوع ویروسی، بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی و دسترسی به آموزش را حل می کنند. به عنوان مثال، آموزش آنلاین چیزی بود که مردم زمانی آن را مورد تمسخر قرار می دادند. اما اکنون، مردم می توانند تقریبا همه چیز را از آموزش های YouTube تا بسترهای آموزشی رایگان، مانند آکادمی خان یاد بگیرند.

حقوق ماهیانه کار در اوکراین برای رشته علوم کامپیوتر در اوکراین در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه رشته علوم کامپیوتر در اوکراین به گروینی

هزینه تحصیل و زندگی در اوکراین

هزینه تحصیل در اوکراین در جدول زیر آمده است:

نام رشتهشهریه تحصیل به زبان انگلیسی به دلارشهریه تحصیل به زبان اوکراینی به دلار
دوره های مهندسی2300$
علوم کامپیوتر2300$1500$
تجارت و امور مالی2000$1500$
علوم اجتماعی2500$1500$
داروبین 4200$ تا 4200$3500$
دوره تحصیلات تکمیلی3000$3000$
دوره مقدماتی زبان1300$

دومین ایالت بزرگ اروپا از نظر وسعت جغرافیایی، این کشور در شرق زیبای اروپا واقع شده است و دارای فرهنگ غنی است که دانشجویان و مسافران را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این کشور در واقع نسبتا جدید است. تنها در سال 1991 به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخته شد. در حقیقت، تا اوایل سال 2016 بخشی از اتحادیه اروپا نبود. با این حال، این بدان معنا نیست که این کشور فاقد تاریخ جذابی است که جذابیت آن را برای خارجی ها نشان دهد.

با داشتن محلی های فوق العاده مهمان نواز و پذیرا، بازدیدکنندگان در خانه ای که چشم اندازهای متنوع و متنوع، مراکز شهرهای تاریخی خیره کننده و موسسات دانشگاهی در سطح جهانی ارائه می دهد، احساس آرامش می کنند. این کشور دارای یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم های آموزشی در اروپا و حتی جهان است. دانشجویانی که علاقه مند به این کشور به عنوان مقصد تحصیلی هستند با کیفیت بالای آموزشی که با چنین هزینه کم به آن ها ارائه می شود، تشویق می شوند.

هزینه زندگی در اوکراین بین 250$ تا 400$ (دلار) در ماه برآورد شده که شامل موارد زیر می باشد:

برآورد هزینه زندگی در اوکرایامموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از موسسات برجسته کشور در امر مهاجرت بوده که شما عزیزان می توانید با این مجموعه تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *