مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند

رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند

رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند در دانشگاه های معروف این کشور از جمله دانشگاه های ادینبورگ، گلاسکو و سنت اندروز به دانشجویان ارائه می شود. این کشور، شمالی ترین کشور در بریتانیا مقصدی محبوب است که به خاطر مناطق دورافتاده، شهرهای شلوغ، قله های کوهستانی یخی و روستاهای جذاب معروف است. این شهر نه تنها یک مقصد گردشگری محبوب است بلکه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را به دانشگاه های جهانی خود می کشاند. در مجموع 15 موسسه آموزش عالی در این کشور وجود دارد که شامل دانشگاه های مشهوری مانند:

  • دانشگاه ادینبورگ
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه سنت اندروز

این دانشگاه ها آموزش با کیفیت، جوامع دانشجویی پر جنب و جوش و کیفیت عالی زندگی را ارائه می دهند. با این حال، تحصیل در این دانشگاه ها می تواند گران باشد. بنابراین، بسیار مهم است که همه چیز را در مورد آن ها بدانید و بنابراین مطابق آن آماده شوید. تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند مبحثی است که اطلاعات آن توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده و در این نگارش به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند

رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند با درک، طراحی، پیاده سازی و استفاده از سیستم های محاسباتی سروکار دارد. این سیستم ها می توانند در مقیاس و پیچیدگی از اجزای کوچک یک پردازنده تا اینترنت سراسر جهان متغیر باشند. مفاهیم اصلی محاسبات ریشه در ریاضیات، منطق و مهندسی دارد. تحصیل این رشته در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر می باشد. با تحصیل در مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر، به گونه ای طراحی شده اند که شما را به دانش و مهارت هایی که در صنعت و بخش دولتی تقاضای زیادی دارند، مجهز کنند. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر یک برنامه 1 ساله آموزش داده شده توسط دانشکده علوم کامپیوتر است. این دوره شامل 2 ترم با اجزای آموزش داده شده است و به دنبال آن یک پروژه 11 هفته ای منجر به ارائه پایان نامه 15000 کلمه ای می شود.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند

سیستم آموزشی مشهور این کشور و شهرت او در تولید اندیشمندان خلاق، دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند. مدارک این کشور در سطح بین المللی مورد احترام است و کیفیت آموزش در این کشور با تحقیقات در سطح جهانی پایه گذاری شده است. به عنوان فارغ التحصیل از دانشگاه این کشور، شما توسط کارفرمایان سراسر جهان برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

اگر تحصیل در اینجا را انتخاب کنید، ناامید نخواهید شد. در حقیقت، 94% از دانشجویان بین المللی معتقدند این کشور، مکان خوبی برای زندگی است. تحصیلات شما در خارج از کلاس درس از طریق زندگی دانشجویی و فرصت های سفر گسترش می یابد. با داشتن پیوندهای حمل و نقل عالی، این فرصت را خواهید داشت که محیط خیره کننده این کشور را کاوش کرده یا در انگلستان و فراتر از آن به گردش بپردازید.

دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند عبارتند از:

  • دانشگاه آبردین
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه آبرتای
  • کالج ادینبورگ
  • دانشگاه ادینبورگ
  • دانشگاه هریوت وات
  • دانشگاه سنت اندروز
  • دانشگاه استراتکلاید
  • دانشگاه استرلینگ

تمامی دانشگاه های ذکر شده در لیست بالا در سطح جهانی شناخته شده و دارای رتبه جهانی می باشند.

مشاغل حرفه کامپیوتر در اسکاتلند

رشته علم کامپیوتر در اسکاتلند هر روز در حال پیشرفت است. حقوق کار در اسکاتلند برای حرفه کامپیوتر در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند

با پیشرفت بین مصرف کنندگان، مشاغل و سایر آژانس ها، نیاز به فناوری های علوم کامپیوتر در حال افزایش است. بنابراین، نیاز به متخصصانی که با فناوری های کامپیوتری سر و کار دارند نیز افزایش یافته است. آن ها به توسعه فناوری های مختلف کمک می کنند و همچنین به بهبود عملکرد فناوری های موجود کمک می کنند. آن ها به رفع راه حل های نرم افزاری ابتکاری مورد نیاز عموم کمک می کنند. آن ها از ریاضیات برای حل تمام مشکلات کامپیوتر و حتی طراحی آن ها استفاده می کنند.

وظایف و مسئولیت های مرتبط با حرفه کامپیوتر عبارتند از:

  • توسعه فناوری های نوآورانه برای ایجاد سود برای مشاغلی که در آن ها کار می کنند.
  • کمک در تولید داده های زمان واقعی
  • مشارکت در پیشرفت فناوری
  • ارائه پشتیبانی مناسب در زمینه تحقیقات علمی و مدیریت آن
  • تدوین و تدوین استراتژی هایی برای جمع آوری داده ها

هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند

هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اسکاتلند

تحصیلات دانشگاهی در این کشور رایگان است اما تنها در صورتی که شهروند این کشور باشید. در این صورت، شما مجبور نخواهید بود هزینه تحصیل در هیچ دانشگاه این کشور را بپردازید. زیرا تحت پوشش آژانس جوایز دانشجویی اسکاتلند (SAAS) قرار می گیرد. با این حال، اگر دانشجوی بین المللی هستید، باید هزینه تحصیل برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را بپردازید. هزینه هر 2 دوره بسته به موسسه ای که می خواهید در آن شرکت کنید متفاوت است.

جدول زیر به طور اجمالی هزینه تحصیل در اسکاتلند را ارائه می دهد:

پارامترهزینه کارشناسی به پوند اسکاتلندهزینه تحصیلات تکمیلی به پوند اسکاتلند
دانشجویان بومی1820GBPبین 5000GBP تا 15000GBP
دانشجویان بین المللی (به غیر از انگلستان)بین 10000GBP تا 26000GBPبین 15000GBP تا 30000GBP

کار حین تحصیل در اسکاتلند

اگر در حال تحصیل یک برنامه تمام وقت در این کشور هستید، ویزای درجه 4 یا دانشجویی شما باید به شما اجازه کار در این کشور را می دهد.

شرایط کار حین تحصیل در این کشور در نمودار زیر آمده است:

شرایط کار حین تحصیل در اسکاتلند

برای بررسی صحت جزئیات باید ویزا یا BRP خود را بررسی کنید. در غیر این صورت، ممکن است بتوانید این مورد را اصلاح کنید. دانشجویان دکترا ممکن است بین ارائه پایان نامه و امتحان زنده خود، 6 هفته مرخصی سالانه خود را بگذرانند. در این مدت ممکن است به صورت تمام وقت کار کنند. به شرطی که این امر به طور کامل تأیید و به عنوان دوره تعطیلات توسط مدرسه ثبت شود. با این حال، برخی از کارفرمایان، از جمله دانشگاه ادینبورگ، به شما اجازه نمی دهند در این مدت تمام وقت کار کنید. این بستگی به سیاست کارفرما دارد. مهاجرت کاری به اسکاتلند یکی دیگر از راه های مهاجرت به این کشور است که با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *