مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته علوم کامپیوتر در آرژانتین

رشته علوم کامپیوتر در آرژانتین

رشته علوم کامپیوتر در آرژانتین یکی از رشته هایی است که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی با یافتن کار می توانند اقامت پس از تحصیل را کسب کنند. این کشور، واقع در انتهای آمریکای جنوبی، کشوری عظیم است. به طوری که، می تواند دانشجویان بالقوه زیادی را تربیت کند. این کشور دارای رتبه هشتم در بین کشورهای بزرگ جهان بوده و بزرگترین کشور اسانیایی زبان می باشد. در این کشور طیف گسترده ای از مناظر، فرهنگ ها و فرصت های آموزشی وجود دارد. دلایل خوب زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد.

این کشور، دارای 47 دانشگاه دولتی ملی و همچنین 46 موسسه خصوصی آموزش عالی است. دانشگاه کوردوبا، قدیمی ترین دانشگاه کشور، از سال 1613 فعالیت خود را آغاز کرده است و به کشور اجازه می دهد سابقه طولانی و درخشان در آموزش عالی داشته باشد. انواع مختلفی از مدارس، از جمله موسسات فنی و کالج های تخصصی وجود دارد. اگرچه، دانشگاه ها یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف می باشند. کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی که درباره رشته علوم کامپیوتر جمع آوری کرده است را در این نگارش در اختیار شما عزیزا قرار خواهد داد.

معرفی دانشگاه های علوم کامپیوتر در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین مزایای زیادی دارد. دانشجویان در معرض فرهنگ غنی در یک کشور پیشرفته قرار می گیرند و دارای فرصت های آموزشی، فنی و شغلی زیادی می باشند. تحصیل در این کشور فرصتی برای یادگیری زبان اسپانیایی، یک زبان مهم جهانی، فراهم می کند و ممکن است بسیار ارزان تر از تحصیل در جاهای دیگر باشد. این کشور یک گزینه عالی برای کسانی است که مایل به تحصیل در دانشگاهی در کشوری دیگر می باشند.

دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در آرژانتین در لیست زیر آمده است:

  • دانشگاه بوینس آیرس
  • دانشگاه مرکز آموزشی آمریکای لاتین
  • Adventist of the Silver دانشگاه
  • دانشگاه آتلانتا آرژانتین
  • دانشگاه پالرمو آرژانتین
  • دانشگاه ملی لا پلاتا
  • دانشگاه ملی سن خوان
  • دانشگاه ملی لیتورال

جدول زیر مقاطع تحصیلی مختلفی که دانشگاه های ذکر شده ارائه می دهند را نشان می دهد:

نام دانشگاهمقاطع تحصیلی
دانشگاه بوینس آیرسکارشناسی و کارشناسی ارشد
دانشگاه مرکز آموزشی آمریکای لاتینکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
Adventist of the Silver دانشگاهکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه آتلانتا آرژانتینکارشناسی و کارشناسی ارشد
دانشگاه پالرمو آرژانتینکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه ملی لا پلاتاکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه ملی سن خوانکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه ملی لیتورالکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا

معرفی دانشگاه های علوم کامپیوتر در آرژانتین

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در آرژانتین

دانشمندان کامپیوتر معمولا با طیف گسترده ای از مفاهیم و ابزارهای فناوری محاسبات کار می کنند. آن ها راهی برای نوآوری در نحوه استفاده از فناوری های موجود برای توسعه پیشرفت های جدید فناوری محاسبات پیدا می کنند. نمونه هایی از نوع پیشرفت هایی که اخیرا روی آن ها کار شده است می تواند شامل موارد ذکر شده در نمودار زیر باشد:

 پیشرفت های اخیرا رشته کامپیوتر در آرژانتین

گذشته از تلاش برای ایجاد ابزارهای دیجیتالی کاربردی که بعدا ثبت می شوند و به فروش می رسند، یا در انواع مختلف راه حل های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرند، دانشمندان کامپیوتر نیز هستند که به طور آکادمیک روی راه حل های فرضی و نوآوری ها کار می کنند و الگوریتم هایی را طراحی می کنند که بعدا می توانند در نرم افزارهای کامپیوتری اعمال می شود. به این ترتیب، شرح شغل دانشمند کامپیوتر می تواند از مکانی به مکان دیگر تغییر کند.

متخصصان کامپیوتر، غالبا با دانشمندان در زمینه مشکلات پیچیده ای که به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارند. برخی از مشاغل رشته علوم کامپیوتر در آرژانتین عبارتند از:

  • ایجاد زبان های محاسباتی جدید
  • الگوریتم ها
  • ابزارهایی برای کارآمدتر کردن سیستم های فناوری دیجیتال

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای دانشمندان کامپیوتر عبارتند از:

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای دانشمندان کامپیوتر

هزینه تحصیل و زندگی در آرژانتین

دانشگاه های دولتی در این کشور مطابق قوانین خود هیچ گونه هزینه ای از دانشجویان داخلی یا محلی خود دریافت نمی کنند. شهروندان این کشور می توانند از تحصیلات عالی رایگان برای دریافت مدرک کارشناسی مورد نظر خود برخوردار شوند. با این حال، موسسات یا دانشگاه های خصوصی هنوز از دانشجویان داخلی و خارجی با متوسط هزینه 8000ARS تا 24000ARS (پزوی آرژانتین) در سال هزینه می گیرند. همچنین دانشجویان خارجی اگر هنوز از کشورهای دیگر هستند از دانشگاه های دولتی هزینه دریافت می کنند.

صرف نظر از هزینه های تحصیل در آرژانتین، هزینه های زندگی و نرخ اقامت آن هایی هستند که باید در نظر بگیرید و بررسی کنید که آیا قصد تحصیل در این کشور را دارید. این هزینه ها مهم ترین بخش ها می باشند. زیرا، می توانند گران تر از شهریه شما در دانشگاه شما باشند. به طور متوسط، یک دانشجوی معمولی می تواند انتظار داشته باشد که به طور متوسط سالانه 15700ARS تا 31700ARS (پزوی آرژانتین) برای هزینه های زندگی و هزینه اجاره خود بپردازد.

ویزای تحصیلی آرژانتین

کسانی که مایل به تحصیل در در این کشور به مدت بیش از 3 ماه می باشند، باید ویزای دانشجویی دریافت کنند. ویزای دانشجویی فقط در داخل این کشور قابل اخذ است. برای ورود به این کشور، باید ویزای توریستی داشته باشید. این را می توان از طریق سفارت این کشور در آنجا از کشور شما دریافت کرد. دستورالعمل های دریافت ویزای توریستی و هزینه ها بستگی به کشور شما دارد. بنابراین، بهتر است برای دریافت جزئیات کامل نحوه دریافت ویزای توریستی به سفارت این کشور در کشور خود مراجعه کنید. هنگامی که با ویزای توریستی خود در کشور هستید، می توانید برای درخواست ویزای دانشجویی اقدام کنید.

مدارک زیر باید همراه با درخواست شما باشد:

  • گذرنامه ای که حداقل 6 ماه پس از تحصیل معتبر باشد.
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • هزینه پردازش ویزا حدود 100$ (دلار) است.
  • گزارش پلیس نشان می دهد که شما مجرم نیستید. شما باید 2 گزارش پلیس دریافت کنید )یکی از کشور مبدا شما و دیگری از پلیس آرژانتین(.
  • عکس همانند عکس گذرنامه
  • شواهدی از بودجه کافی برای تحصیل
  • شناسنامه

اگر تحصیل شما بیش از 1 سال طول بکشد، باید مجددا برای ویزای دانشجویی دیگر درخواست دهید. زیرا، ویزای دانشجویی آرژانتین حدود 6 ماه اعتبار دارد. برای تحصیل در این کشور و اخذ اقامت می توانید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از اطلاعات کارشناسان این موسسه بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *