مهاجرت تحصیلی هلند

رشته طب ورزشی در هلند

رشته طب ورزشی در هلند

مهاجرت تحصیلی با انتخاب رشته طب ورزشی در هلند، یکی از گزینه های همواره فعال برای راه یافتن به کشوری است که به داشتن مردمی شاد معروف است. داستان موفقیت طولانی هلند در زمینه ورزش و بازی های المپیک داستانی طولانی است و برای اطمینان از پایداری، یک سیستم سراسری برای حمایت از ورزشکاران، شناسایی زودهنگام استعدادها و اطمینان از جریان مستمر پیشگامان ورزشی ایجاد شده است.

این سیستم شامل طیف گسترده ای از متخصصان در هر زمینه مرتبط با ورزش، ورزشکاران آینده است. این یک سیستم جامع شامل اندازه گیری ها، عملکرد، درمان آسیب، پیشگیری از آسیب، تغذیه و مربیگری ذهنی است. شما می توانید با تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از سایر جزئیات دستیابی به موقعیت تحصیلی یا شغلی در رشته طب ورزشی در هلندآگاه شوید.

تاریخچه رشته طب ورزشی در هلند

پزشکی ورزشی را می توان به روش های مختلفی تعریف کرد. در هلند، تعریف پزشکی ورزشی از زمان شروع فعالیت‌ های خاص پزشکی ورزشی در دهه 1920، چندین بار تغییر کرده است. بازی های المپیک در آمستردام (1928) آغاز فعالیت های پیشگیرانه خاص در پزشکی ورزشی بود. غربالگری پیش فصلی ایجاد شد و پس از جنگ جهانی دوم بیش از 300000 غربالگری پیش فصلی در سال انجام شد. سالانه 200000 کودک دیگر توسط پزشکان مدارس غربالگری می شدند. در سال 1965 انجمن هلند برای پزشکی ورزشی تأسیس شد. پزشکان علاقه مند به مشکلات پزشکی ورزشی می توانند در یک دوره خاص شرکت کنند. این برنامه گسترده بود و موضوعات کلی از قلب و عروق تا جراحی ارتوپدی و فیزیولوژی ورزشی را ارائه می کرد.

10 سال بعد، اولین پزشک به طور کامل در رشته پزشکی ورزشی تا حدی بر اساس استانداردهای اروپای شرقی آموزش دید. این دوره 4 سال طول کشید و شامل یک سال کاردیولوژی بالینی، یک سال جراحی ارتوپدی بالینی، یک سال فیزیولوژی ورزشی در آزمایشگاه ورزشی دانشگاه و یک سال کار عملی در زمینه پزشکی ورزشی در مکان هایی مانند مرکز ملی فوتبال و مرکز ملی ورزش (مرکز المپیک). در کنار این فعالیت های آموزشی، یک دوره (عمومی) پزشکی اجتماعی (12 هفته) برگزار شد. طی سال های اخیر، علی رغم حفظ برخی رویه های گذشته، پزشکی ورزشی ب مباحث فناوری و تکنولوژی پیوند خورده است.

معرفی موقعیت شغلی مرتبط با طب ورزشی در هلند

یکی از موقعیت های کاری مرتبط با رشته طب ورزشی در هلند، کار در موسسه Amsterdam Clinics می باشد که مرکز تخصصی پزشکی ورزشی متشکل از تیمی از متخصصین است. متخصصان این موسسه در زمینه ورزش و حرکت از دانش و مهارت گسترده ای برخوردار هستند. کارشناسان بسیار ماهر ما شامل پزشک پزشکی ورزشی، متخصص ارتوپدی، فیزیوتراپیست پزشکی ورزشی، دانشمند حرکتی، فیزیوتراپیست عملکرد، متخصص تغذیه، متخصص مربیگری روان هستند. آنها اندازه گیری هایی را با غربالگری ارتوپدی به شما ارائه می دهند. تجزیه و تحلیل راه رفتن تغذیه ورزشی راهنمایی بهبود عملکرد و مربیگری ذهنی بخش دیگری از فعالیت های این موسسه است.

در شکل زیر به سایر موقعیت های مرتبط با طب ورزشی در هلند پرداخته شده است:

توضیحاتی درباره رشته طب ورزشی در هلند

در رابطه با پزشکی ورزشی در هلند، آموزش تخصصی به این معنی است که دانشجو اصول را یاد می گیرد و به بیماران مبتلا به انواع مزمن، شرایط نسخه های ورزشی در طول درمان مشاوره داده می شود و همچنین در طول پیشگیری، معاینات پزشکی ورزشی انجام یم شود. آموزش پزشکان ورزشی متفاوت از سایر تخصص ها است و در هلند بیمارستان ها مسئول آموزش هستند و انجمن ورزش هلند مسئول توسعه و به روز رسانی منظم برنامه ملی آموزش است. انواع رشته های مرتبط با این حوزه شامل (قلب، ریه، ارتوپدی و عمومی) است. در سال آخر آموزش، همه پزشکان باید طرح آموزشی را بگذارنند و مدتی را در سازمان های اجتماعی عمومی کار کنند و سپس می توانند با اخذ مجوز کار، در مطب های خصوصی و یا در همکاری با دولت کار کنند. کلیات شرایط کار در هلند به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

توضیحاتی درباره رشته طب ورزشی در هلند

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در هلند

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در هلند کار می کند معمولاً حدود 13100€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 6540€ تا 20300€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و  از 6540€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 20300€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، متوسط ​​حقوق 13100€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از 13100€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 13100€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از 8830€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 8830€ (یورو) درآمد دارند.

همچنین 75% پزشکان ورزشی کمتر از 16700€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 16700€ (یورو) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این اساس، یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 7850€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 10400€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 13900€ (یورو) در ماه دارد.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در هلند می باشد.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هلند و جزئیات زندگی در این کشور می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *