مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته طب ورزشی در مکزیک

رشته طب ورزشی در مکزیک

فعالان رشته طب ورزشی در مکزیک، به عنوان پزشکانی در قالب گروه در سطح دانشگاه عمل می کنند و آمادگی جسمانی و سلامتی را برای جامعه ارتقا می دهند. در جامعه مکزیک، شما فرصت ‌هایی خواهید داشت که در محیط‌ های آموزشی متعدد با همفکران خود، از جمله ورزشکاران ارتوپدی، مربیان ورزشی، دستیاران مراقبت ‌های اولیه، دانشجویان پزشکی، مربیان و ورزشکاران، دیگران را آموزش دهید. از پرسش های رایج پیش از مهاجرت این است که چگونه برای یک موقعیت علمی درخواست شود؟ در پاسخ باید گفت که همه موقعیت های بورسیه از طریق برنامه تطبیق مقیم ملی ارائه می شود.

قبل از شروع فلوشیپ موارد فوق لازم است: شما در حال حاضر باید در یک برنامه اقامتی پزشکی خانوادگی یا پزشکی اورژانسی معتبر ACGME ثبت نام کرده باشید یا از آن فارغ التحصیل شده باشید. برای The Match ثبت نام کنید (فقط برنامه های ERAS پذیرفته می شوند). اگر شهروند ایالات متحده نیستید، مجوز کار معتبر داشته باشید یا واجد شرایط ویزای J-1 باشید (ویزاهای H1 حمایت مالی نمی شوند). برای آگاهی بیشتر از شرایط و مراحل پذیرش، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همراهی شما تا مراحل پایانی اخذ ویزای شغلی و تحصیلی شما است.

شرایط پذیرش ویزای تحصیل طب ورزشی در مکزیک

مراحل اقدام برای ویزای تحصیلی مکزیک شامل 2 بخش است. درخواست ویزای تحصیلی مکزیک در سفارت مکزیک در کشور خود، تبدیل ویزا به کارت اقامت موقت مکزیک پس از ورود (برای اقامت بیش از 180 روز)، درخواست ویزای تحصیلی مکزیک.

روند درخواست ویزای تحصیلی مکزیک به شرح زیر است:

  • برای تعیین وقت با سفارت مکزیک تماس بگیرید.
  • سپس فرم درخواست ویزای تحصیلی مکزیک را تکمیل کنید.
  • فرم درخواست را در وب سایت سفارت مکزیک که در آن درخواست خواهید کرد یا در خود سفارت پیدا کنید.
  • سپس درخواست را ارسال کنید و هزینه ویزا را پرداخت کنید.
  • در تاریخ قرار ملاقات، ممکن است مجبور شوید در مصاحبه شرکت کنید و صبر کنید تا ویزا پردازش شود.
  • در مرحله بعد به مکزیک سفر کنید و ویزای دانشجویی خود را به کارت اقامت موقت تبدیل کنید.

مدارک ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در مکزیک

برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی در رشته طب ورزشی را به مکزیک دارند، این پرسش مطرح است که شرایط ویزای تحصیلی مکزیک چیست؟ واقعیت این است که هنگام درخواست ویزای تحصیلی مکزیک، باید مدارک زیر را (به صورت اصلی و کپی) به سفارت مکزیک ارسال کنید:

  • فرم درخواست ویزای مکزیک تکمیل و امضا شده است.
  • پاسپورت شما به همراه فتوکپی صفحات مربوطه (صفحه اول و آخر، ویزاها و مهرهایی که دریافت کرده اید)
  • عکس در اندازه پاسپورت با پس زمینه سفید و گرفته شده در 6 ماه گذشته
  • بلیط پرواز رزرو شده
  • تمام مدارکی که ارسال می کنید باید به زبان انگلیسی یا اسپانیایی باشد.

به طور کلی شرایط و هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک در مقاله مذکور شرح داده شده است.

مدارک ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در مکزیک

معرفی دوره مرتبط با طب ورزشی در مکزیک

یکی از رشته های مرتبط با طب ورزشی در مکزیک این است، رشته کارایی انسانی و تناسب اندام Trevecca (M.S.) است که دانشجویان را برای مشاغل عملی در قدرت و آمادگی، عملکرد انسانی، سلامت و تناسب اندام، آموزش شخصی و علم ورزش مجهز می کند. این برنامه کارشناسی ارشد کاملا آنلاین با تمرکز بر کاربرد عملی، عملکرد انسانی و تناسب اندام و یک مسیر کارآفرینی و نوآوری در سطح MBA، تغییری در کارشناسی ارشد سنتی در علوم ورزشی ارائه می دهد. همچنین کسب گواهینامه خود از طریق سازمان هایی مانند انجمن ملی قدرت و شرطی سازی و کالج آمریکایی پزشکی ورزشی آماده خواهند شد.

همچنین شما می توانید به به کار خود ادامه دهید و در حین کسب مدرک خود بر روی اولویت های دیگر تمرکز کنید، هر بار یک دوره را با تمام مواد تحویل داده شده به شما بگذرانید. از سوی دیگر از اساتیدی که دارای تجربه مرتبط و ارزشمند در دنیای واقعی هستند، با همه اساتیدی که به عنوان پزشک در رشته خود کار می کنند، بیاموزید این برنامه فارغ التحصیلان را آموزش می دهد، تجهیز می کند و توانمند می سازد تا با دانش پیشرفته در مورد شیوه های سلامت پیشگیرانه و استراتژی های تناسب اندام، مشتریان خود را راهنمایی و رهبری کنند.

این مدرک همچنین دانش پیشرفته ای را در زمینه های زیر به دانشجویان ارائه می دهد:

  • آناتومی و فیزیولوژی انسان
  • ارزیابی بیومکانیکی
  • تمرینات هوازی و بی هوازی
  • ایجاد و پیشرفت برنامه های آموزشی

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در مکزیک

فردی که به عنوان یک پزشک ورزشی در مکزیک کار می کند، معمولا حدود 85700MXN (پزو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از MXN41200 تا MXN135000 (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق MXN89200 (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از MXN89200 (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از MXN89200 (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از MXN58600 (پزو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از MXN58600 (پزو) درآمد دارند. همچنین، 75% پزشکان ورزشی کمتر از MXN116000 (پزو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 116000MXN(پزو) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا MXN48200 (پزو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، MXN68300 (پزو) در ماه کسب کند، که 42% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل MXN89700 (پزو) در ماه به دست می آورد که 31% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در مکزیک می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در مکزیک

دغدغه بسیاری از افراد مهاجرت کننده به مکزیک، مسئله هزینه زندگی در مکزیک است که در این زمینه مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را می توانید مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *