مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ

رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ

انتخاب تحصیل رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ، به دلیل استانداردهای آموزشی بسیار بالا شما را در جمع فارغ التحصیلان با مدرک معتبر قرار می دهد. از لحاظ زندگی نیز باید گفت، به عنوان یک دانشجو در لوکزامبورگ، می توانید در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنید و پس از فارغ التحصیلی همچنان از یک گزینه اقامت 12 ماهه بهره مند می شوید. زندگی پردیس نیز برای اکثر دانشجویان آن بسیار چند وجهی است، برنامه درسی بین 3 تا 6 ساعت در روز است. برخی از سخنرانی های دانشگاه به مدت یک ساعت در روز و برخی دیگر تا 6 ساعت در روز بسته به جدول زمانی دانشجو و دوره هایی که انتخاب می کنند، طول می کشد.

معمولا در یک ترم تحصیلی، داننشجویان امتحانات میان‌ ترم، امتحانات پایانی و 2 تا 4 تکلیف دارند که نمره کل آنها را برای یک درس تشکیل می‌ دهند، که هر کدام نشان ‌دهنده آنچه در طول ترم به دانشجو آموزش داده شده است. به عنوان یک دانش آموز در لوکزامبورگ، بهترین تاریخ، آموزش و سرگرمی را تجربه می کنید، پایتخت این کشور، خانه بزرگترین جمعیت شاغل در کشور است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه اطلاعات جزئی تر در این زمینه به شما هستند.

شرح حالی از فضای زندگی دانشجویی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی از 4 پایتخت اتحادیه اروپا است و یک دیگ ذوب “پان-اروپاییستی” است که تاریخ و زیبایی این قاره را در بر می گیرد. جوامع دانشجویی در این کشور بسیار پر جنب و جوش و فعال هستند، دانشگاه ها مشارکت دانشجویان را از طریق باشگاه ها، انجمن ها، رویدادها و بازی هایی که در زمان های مختلف در سال برگزار می شود تشویق می کنند لوکزامبورگ همچنین با دیدگاه و تجربه منحصر به فرد خود میزبان جمعیت رو به رشدی از دانشجویان بین المللی و مهاجران از نقاط مختلف جهان است.

از سوی دیگر فرهنگ لوکزامبورگ به خوبی در دانشگاه ‌هایی که هم دانشجویان و هم کارکنان در فرصت ‌های مختلف ترکیب می‌ شوند، ترکیب شده است. علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام نیز می توانند جایگاه خود را در هر نقطه از کشور پیدا کنند. بسیاری از فعالیت های ورزشی هیجان انگیز در محوطه دانشگاه در سراسر دانشگاه های لوکزامبورگ وجود دارد. دانشجویان خارجی با مهارت ‌ها و استعدادهای استثنایی می‌ توانند در محوطه دانشگاه خود به رسمیت شناخته شوند و شغل حرفه‌ ای خود را از آنجا شروع کنند. این کشور پا می گذارید، باید گفت میان ملتی می روید که همچون هلندی ها سرخوش و شاد هستند.

فرآیند ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ

برای مهاجرت به لوکزامبورگ جهت آغاز تحصیل در رشته طب ورزشی، داشتن ویزای تحصیلی لوکزامبورگ الزامی است. البته مهم است که قوانین مهاجرت و ویزای لازم را که مختص کشور خود است بررسی کنید. مطمئن شوید که شرایط لازم برای تایید ویزا را برآورده کرده اید و سپس در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری لوکزامبورگ در کشور خود برای ویزا درخواست دهید.

دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا / EEA باید شرایط زیر را برای دریافت ویزای تحصیلی لوکزامبورگ رعایت کنند:

  • نامه پذیرش از دانشگاه یا موسسه آموزش عالی در لوکزامبورگ
  • رسید شهریه برای برنامه ثبت نام شده.
  • پاسپورت بین المللی یا سند مسافرتی با حداقل 6 ماه اعتبار
  • اثبات وجوه به صورت صورت حساب بانکی که هزینه های تحصیلی و زندگی در طول تحصیل را پوشش می دهد.
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • سند بیمه سلامت

علاوه بر این، به برنامه سفر نیاز است که دارای بلیط رفت و برگشت باشد. در بحث زبان باید گفت که توجه به این نکته مهم است که لوکزامبورگ یک کشور چند زبانه است و از آنجایی که زبان‌ های مختلفی برای برنامه ‌های دانشگاهی مختلف تدریس می‌ شود، دانشجویان باید نتایجی ارائه دهند که نشان دهد آنها در زبانی که دوره ‌های آموزشی آنها تدریس می ‌شود، مهارت دارند. انگلیسی، فرانسوی و آلمانی برخی از زبان های آموزشی رایج در لوکزامبورگ هستند. پروسه ویزا معمولا 3 تا 6 هفته بسته به عوامل مختلف است.

فرآیند ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ

هزینه زندگی دانشجویی رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ از دانشجویان بین المللی می خواهد که تقریبا 1150€ (یورو) در ماه تحصیل کنند تا هزینه های زندگی خود را پوشش دهند. بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، هزینه زندگی در لوکزامبورگ به طور کلی به مکان در داخل کشور و انتخاب سبک زندگی فردی بستگی دارد. دانشگاه های مختلف در این کشور مسکن مقرون به صرفه ای را برای دانشجویان ارائه می دهند که بسته به موقعیت مکانی و سلیقه فردی یا نیازهای حریم خصوصی حدود €300 تا 600€ (یورو) در ماه است. به طور معمول میانگین هزینه زندگی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی در لوکزامبورگ از €450 تا 800€ (یورو) در ماه متغیر است. جهت اطلاع از جزییات هزینه زندگی در لوکزامبورگ مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در لوکزامبورگ کار می کند معمولاً حدود 13100€ (یورو) در ماه درآمد دارد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می شود و از 20300€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​13100€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از 13100€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 13100€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از 8840€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است و بر این مبنا، یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 7860€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 10400€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 13900€ (یورو) در ماه دارد که 34% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در لوکزامبورگ

اگر به کار در لوکزامبورگ در حوزه طب ورزشی علاقه دارید، می توانید مهاجرت خود را به کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آغاز نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *