مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته طب ورزشی در قبرس

رشته طب ورزشی در قبرس

پیش از آغاز تحصیل در رشته طب ورزشی در قبرس به عنوان یکی از خوش آب و هواترین و جذاب ترین منظره توریستی، بایستی از جزییات آموزش اطلاع یابید. به عنوان مثال شما به دریافت «نامه پذیرش بدون قید و شرط» نیاز دارید که مرحله نهایی فرآیند پذیرش 2 مرحله ای است و باید به دانشجو نامه پذیرش بدون شرط اعطاء شود. این نامه تنها پس از دریافت و تایید تایید پرداخت ودیعه توسط دانشجو توسط دانشگاه ارائه می شود زمانی که به کسی نامه پذیرش بدون قید و شرط اعطاء می شود، تنها مانعی که بین شما برای تحصیل در قبرس شمالی وجود دارد، اخذ ویزا است که به احتمال زیاد با نامه پذیرش بدون قید و شرط خود دریافت خواهید کرد.

پس از دریافت نامه پذیرش بدون قید و شرط، از آن به همراه سایر مدارک رسمی خود برای رزرو مصاحبه ویزا با سفارت مربوطه خود استفاده خواهید کرد. هنگامی که ویزا و تاریخ سفر مطمئن شد، مورد بعدی که باید پاک شود محل اقامت است. پس از ورود، دانشگاه ها مهمان خانه موقت (1 تا 3 روز) می کنند. اما یکی از مسائل اصلی، مربوط به پرواز است. چراکه قبرس یک جزیره نسبتا کوچک است، بسیاری از خطوط هوایی مستقیماً به قبرس شمالی سفر نمی کنند. شرکت هواپیمایی مرد ترکیش ایرلاینز است. با توجه به اینکه هر کدام از این مراحل، انرژی خاصی می طلبد، شما می توانید با واگذاری امور خود به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمان کوتاه تری به هدف خود دست یابید.

معرفی برنامه کارشناسی ارشد طب ورزشی در قبرس

کارشناسی ارشد در علوم طب ورزشی در قبرس برای توسعه دانش دانشجویان در زمینه ورزش و علم ورزش با تاکید بر توانبخشی مبتنی بر ورزش و مدیریت و پیشگیری عضلانی طراحی شده است. پیشگیری و مدیریت صدمات یکی از دغدغه‌ های اصلی متخصصان تناسب اندام و تیم ‌های ورزشی قبرس است. برنامه «کارشناسی ارشد علوم ورزشی» در دانشگاه مرکزی لانکشایر قبرس، یک برنامه درسی یکپارچه را با مواد آموزشی و امکانات پیشرفته ترکیب می کند تا دانش، مهارت ها و توانایی های فارغ التحصیلان علوم ورزشی، توانبخشی های ورزشی، درمانگران ورزشی، فیزیوتراپیست ها و سایر متخصصان بهداشتی را که در حال حاضر در زمینه آسیب های ورزشی کار می کنند، بیشتر کند.

در این دوره درسی، توانبخشی و پیشگیری این برنامه همچنین شامل جلسات عملی برای استفاده از دانش نظری به دست آمده است. در نتیجه، فارغ التحصیلان برنامه به خوبی برای مشاغل در هر نوع صنعت یا کسب و کار تناسب اندام مجهز هستند، زیرا آنها دانشی در زمینه طیف کاملی از پیشینه نظری و مدیریت آسیب های ورزشی و توانبخشی ورزشی دارند. علاوه بر این، فارغ ‌التحصیلان مهارت‌ های کلیدی توانبخشی ورزشی نظری را همراه با کاربردهای عملی آن‌ ها برای جمعیت ‌های خاص، مانند بیماران دیابتی، بیماران قلبی، بیماران سکته مغزی و افرادی که از کاهش تحرک رنج می‌برند، خواهند داشت.

دروس اجباری و اختیاری دوره عبارتند از:

  • پروژه تحقیقاتی برای دانشمندان علوم تغذیه
  • روش های تحقیق برای علوم ورزشی و تغذیه
  • مهارت های پیشرفته برای تمرین کنندگان ورزش
  • استراتژی های مدیریت آسیب ورزشی
  • راهبردهای پیشگیری از آسیب ورزشی
  • تمرین گروه های جمعیتی خاص

فرآیند پذیرش در رشته طب ورزشی در قبرس

برای آغاز تحصیل در یکی از دانشگاه های قبرس در رشته ورزشی، شما باید چند مرحله مختلف را طی کنید که عبارتند از مرحله 1: پیدا کردن برنامه مناسب، در چند سال اخیر، قبرس شمالی به عنوان مقصدی مناسب برای دانشجویان بین المللی مطرح شده است. بنابراین کار کمی سخت است. البته دانشگاه های قبرس شمالی معمولاً برای دانشجویان بین المللی بورسیه 50% اعطاء می کنند. مرحله 2: درخواست برای دانشگاه ها است. این فرآیند بسیار آسان، کاملا رایگان است و تکمیل آن بیش از 5 دقیقه طول نخواهد کشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه انتخابی خود بروید، روی “اعمال اکنون” کلیک کنید، داده های خود را وارد کنید و اسناد خود را آپلود کنید.

همیشه می توانید برنامه فعلی خود را در صفحه “برنامه های من” پیگیری کنید. مرحله 3: دریافت نامه پذیرش مشروط است. هنگامی که یک دانشجو با موفقیت توسط دانشگاه پذیرفته شد، فرآیند پذیرش 2 مرحله ای آغاز می شود. برای تایید پذیرش، دانشگاه یک نامه پذیرش مشروط/موقت برای شما صادر می کند که از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. نامه پذیرش دانشجو دارای نام، تاریخ تولد، ترم پذیرش و دوره تحصیلی خواهد بود. نامه پذیرش مشروط همچنین مبلغ مورد نیازی را که دانشجو باید برای دریافت پذیرش بدون قید و شرط بپردازد را بیان می کند. نامه (مرحله 4) و همچنین جزئیات بانکی که پول باید به آن واریز شود.

فرآیند پذیرش در رشته طب ورزشی در قبرس

آینده شغلی متخصصان رشته طب ورزشی در قبرس

پس از اتمام موفقیت آمیز دوره کارشناسی ارشد علوم ورزشی در حوزه طب ورزشی در قبرس، فارغ التحصیلان می توانند نقش اصلی را در توانبخشی آسیب های ورزشی ایفا کنند و برای مشتریان خود تفاوت ایجاد کنند. برنامه های علمی طب ورزشی در قبرس فارغ التحصیلان را برای مشاغل مختلف یا خاص، از جمله، اما نه محدود به، مربیان شخصی برای جمعیت های خاص، متخصصان مراکز توانبخشی، دستیاران مراکز فیزیوتراپی و مربیان تناسب اندام در تیم های ورزشی حرفه ای آماده می کنند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان می توانند در شرکت های دولتی، بیمارستان ها و سازمان های ورزشی کار کنند. همچنین، با توجه به افزایش تعداد شرکت ‌های تناسب اندام خصوصی در قبرس که در جمعیت ‌های خاص متمرکز شده ‌اند، امکان اشتغال وجود دارد.

در شکل زیر به بیشترین حوزه های نیازمند متخصص طب ورزشی در قبرس اشاره شده است:

هزینه زندگی برای دانشجویان رشته طب ورزشی در قبرس

به عنوان یک دانشجویی که در رشته طب ورزشی، زندگی در قبرس را آغاز می کنید، باید گفت همچون سایر دانشجویان، هزینه زندگی بیشتر به عادات خرج کردن و سبک زندگی فرد بستگی دارد. قبرس از نظر اقتصادی کشوری مناسب است و هزینه های زندگی بر اساس درآمد شهروندان است. مانند سایر کشورهای اروپایی، دولت قبرس حداقل دستمزد را تعیین می کند که با توجه به اینکه همه می توانند هزینه های اقامت، غذا و حمل و نقل را داشته باشند، ثابت است. اما دانشجویان بین المللی که به قبرس سفر می کنند می توانند انتظار داشته باشند که هزینه زندگی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر معقول باشد. اجاره مسکن در هر مکان متفاوت است، اما به طور کلی گران نیستند.

اما اگر بخواهیم به طور ملموس از هزینه های زندگی، صحبت کنیم باید گفت که هزینه اقامت در آپارتمان 1 خوابه در شهر مرکزی: €58292 (یورو) و در آپارتمان 1 خوابه خارج از شهر مرکزی: €450 (یورو) و آپارتمان 3 خوابه در شهر مرکزی: €998 (یورو) و آپارتمان 3 خوابه خارج از شهر مرکزی: 770€ (یورو) است. در مورد غذا باید گفت که غذای منوی اصلی برای یک نفر در یک رستوران ارزان قیمت: €12 (یورو) و غذای منوی اصلی برای 2 نفر در رستوران سطح متوسط 40€ (یورو) است و غذای ترکیبی در مک دونالد و مک میل برای 1 نفر: €6 (یورو) می باشد.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در قبرس

فردی که در زمینه طب ورزشی در قبرس کار می کند معمولا حدود €1770 (یورو) در ماه درآمد دارد و دستمزدها از €710 تا €3540 (یورو) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط €​​​​1730 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در حوزه طب ورزشی کار می کنند کمتر از €1730 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €1730 (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در طب ورزشی کار می کنند کمتر از €1100 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €1100 (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از افراد شاغل در حوزه طب ورزشی کمتر از €2580 (یورو) و 25% بیش از €2580 (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر تغییرات حقوقی بر حسب مدرک تحصیلی در حوزه طب ورزشی در قبرس اشاره شده است:

توضیحاتمدرک تحصیلی
کارشناسی24% بیشتر از کسانی که فقط موفق به دریافت گواهینامه یا دیپلم شده اند، درآمد دارند
کارشناسی ارشدحقوقی 29% بیشتر از افراد دارای مدرک کارشناسی تعلق می گیرد
دارندگان دکترابه طور متوسط ​​23% بیشتر از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد درآمد دارند.

برای آنکه پیش از مهاجرت، همه جوانب آن را سنجیده باشید، بد نیست با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره قوانین قبرس اطلاعات لازم را کسب نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *